Hier heb ik er juist al 2 van versleten, op den duur lieten dan die draden los na een paar jaar (intensief) gebruik. Nu heb ik een droogtoren van Leifheit en zo’n klein rekje boven het trapgat voor lange items
Oh geen last van! En die van mij is al 10 jaar wekelijks in gebruik. Maar als ie het een paar jaar volhoudt ben ik voor die prijs ook al tevreden, dan koop ik wel weer een nieuwe
Kun je er ook voor kiezen dat rek in de hoogte niet uit te klappen? Bij ons staat de was best vaak in de woonkamer, en dan staat het gelijk zo in het zicht
Ja het is gewoon een stang, je hebt aan de zijkant twee ‘wieltjes’ en als je die opendraait kan je de stang zo naar boven doen en als je de wieltjes dan weer dichtdraait staat ie vast
Ik ben toe aan nieuwe vaatdoekjes. Ik heb nu microvezeldoekjes. Katoenen doekjes en die gele doekjes vond ik eerder niets. Iemand een aanrader voor doekjes die ik nog niet gehad heb? Microvezeldoekjes zijn op zich prima, maar misschien zie ik nog wat over het hoofd. Sneldrogend is een vereiste.
Ik voel je
Dit is zo wholesome. De kracht van het forum.
Ik heb al eeuwen deze:
(Wel niet via Amazon besteld)
En heel tevreden van, hij staat heel stabiel, ook als je hem maar voor de helft gebruikt. En er kan veel was op. Ook handig om wollen truien plat op te laten drogen.
En ik heb sinds kort ook die van Brabantia, die @Luzarl tipte, in het wit, omdat ik soms net te kort kom als ik veel wasjes op korte tijd wil doen. Ook echt heel tevreden mee, heel veel mogelijkheden om hem te zetten, maar staat wel iets minder compact en iets minder breed (dus grote handdoeken zijn moeilijker te hangen). Wel een perfecte aanvulling voor de toren.
De schoonmaakdoekjes van de Kwantum vind ik heel fijn! De stof heeft een wafelstructuur en neemt snel vocht op.
Ik heb een ETNA combimagnetron (CMV328ZT voor de volledigheid). Kan ik daar ook een plaattaart mee maken? Ik heb wel eens zon verstelbare bakplaat gekocht maar die pastte nooit. SOS
Ik heb een (andere) combimagnetron maar krijg niets knapperig in mijn apparaat.
Ik had een etna combi, geen idee welk type, en daarin iets bakken duurde altijd zoveel langer dan de verpakking aan gaf. Zelfs als ik de temperatuur hoger zette dan nodig.
Zou t gewoon eens testen wie weet valt t mee maar ik was geen fan
Hmmm. Mijn kant en klare lasagne van de Aldi was wel goed gelukt dus had goede hoop haha. Weten jullie waar je zon passende bakplaat kan kopen? Ik kan m nergens vinden.
Klinkt goed! Ons huidige wasrek hangt momenteel met ductape aan elkaar (werkt verrassend goed!), en is deels verbogen, dus ik heb deze ook besteld!
Gebruik zelf dan zo een stenen ronde quiche vorm. Als je dan van dat klant en klare bladerdeeg heb (zo een recht stuk) dan vouw ik dat er gewoon overheen.
Ja hoor, kan prima. En je kunt gewoon een springvorm van metaal voor taarten gebruiken, doe ik ook. Wel opletten dat je de ovenstand gebruikt en niet de magnetronstand, want dat kost je je combioven als je er metaal in zet.
Ik kom er niet helemaal uit. Ik wil graag een stoomreiniger kopen om te gebruiken voor:
- Het reinigen van matrassen
- Het reinigen van het interieur van de auto
- Het reinigen van de badkamer en wc tegels.
Weet iemand een stoomreiniger die alle 3 kan? Voor punt 2 (auto) zou een handzaam model fijn zijn, maar dat is geen must.
Wij hebben een bisell. Die kan alleen niet voor de badkamer. Maar misschien heeft het merk dit wel in assortiment.
Dankjewel! Dit soort tips zocht ik. Ga ik naar kijken.