Huishoudtopic #2

Ja ik heb dit in mijn badkamer ook een beetje. Nooit echt weg gekregen

1 like

Was het denk ik niet. Misschien ook meer als je alleen verbouwd hebt? Maar schoonmaakazijn werkte helaas ook niet.

1 like

Het lukt mij nog steeds niet :joy::joy::joy:
Ik heb ook in mijn hoofd dat het in de breedte moet maar ik snap niet wat dat is en dan ik sta weer 5 min clueless te staren naar dat dekbedovertrek… en dan gooi ik het maar weer in de droger

2 likes

Staat die post in een ander topic? Want ben benieuwd naar die methode

1 like

En wc eend? Klinkt misschien gek maar werkt heel goed tegen kalk (als dat het is). Zou goed boenen en het en hele poos laten intrekken. Wel eerst proberen op een niet zichtbaar stukje voor de zekerheid

2 likes

@Luzarl @slurfhondje Ik kan m’n post zelf ook niet terugvinden, maar vond net wel een oude foto van m’n opgehangen beddengoed


Breedte/lengte maakt trouwens niet zoveel uit bij 2 persoons overtrek en hoeslaken @Luzarl als je het niet dubbelvouwt hangt het op de grond, da’s het enige.

6 likes

Haha nou mijn eerste poging was ook rampzalig. Toen zag het er zo uit

Begreep er echt helemaal niks van. Maar na nog eens de foto bekijken lukte het wel.

4 likes

Iemand tips om vetvlekken uit kleding te krijgen?

Ik kocht voor het eerste een dure trui en na 1 keer dragen zit er al een mega vetvlek in en nog een extra vlek nadat hij uit de was kwam :sob::sob:

1 like

Ossengal, dasty of afwasmiddel al geprobeerd?

2 likes

Hij zit nu in de was met ossengal idd! Dasty probeer ik daarna dan wel. Daar had ik niet aan gedacht

2 likes

Ah hoop dat vlek er met ossengal uitgaat maar anders inderdaad Dasty proberen!

1 like

Bij mij werkt shout vlekkenspray vrijwel altijd, het liefst meteen erop spuiten maar nu kan je het ook nog proberen, en even nachtje laten intrekken.

4 likes

Beddengoed hangt bij mij over de deuren heen als ik het niet in de droger wil doen. :’)

1 like

Ossengal heeft er 1 vlek uitgehaald maar de mega vlek nog niet. Dus ga, als ik terug ben van vakantie, dasty nog proberen en anders dat shout spul van @Poesje nog proberen!

4 likes

Mag ik niet van het huurcontract. Vernielt de deuren :pensive:

3 likes

Misschien moet ik mijn huurcontract eens doorlezen. :joy:

3 likes

Heh hoe dan? Door het gewicht? Of vocht?

3 likes

Nieuw tapijt kopen. Dit heb ik ook een keer gehad en ik werd helemaal gek! Ik ben zelfs nog naar de dokter gegaan destijds omdat ik 24/7 een verstopte neus had (wol). Mijn leven is zo veel beter zonder dat tapijt✨

2 likes

Door het gewicht kunnen de scharnieren enzo gaan verbuigen of worden uit z’n verband gerukt. Zoiets denk ik? En dat het vochtig is helpt vast ook niet mee.

1 like

Hmm, ik hang mijn beddengoed al jaren over de deuren van mijn Pax-kast en die zijn nog prima in orde.

2 likes