Zo heb een heel verhaal getypt maar TLDR; ik zoek tips om pislucht weg te poetsen/krijgen (op tegels en plastic).
Nou hier ben ik weer! Er is niks raars te vinden aan mijn toilet. De stortbak bleek te lekken, maar dat veroorzaakt natuurlijk geen lichte pisgeur. Toen werd het ineens echt weer erger en hebben ze mijn wc uitgerookt om te zien of de afvoer goed zat (ik dacht van niet namelijk, je zit de plastic buis van de grond er nog een beetje uitsteken aan de zijkant).
Maar: er kwam geen rook uit dus hij zit ook goed aangesloten. Ik ben er achter dat het niet van de pot komt maar meer richting de vloer of afvoer. Maar alles is nieuw, ook de tegels en voegen
Het maakt me echt een beetje verdrietig want ik heb juist dit huis gekozen na 12 jaar wachttijden onder andere omdat het beneden helemaal gerenoveerd was⦠en nu zit ik alsnog met een pislucht die ik niet krijg weggepoetst. Sterker nog, het lijkt zelfs erger na het poetsen.
Misschien heeft iemand hier nog een gouden tip? Ik snap dat je er moeilijk vanaf komt maar begrijp gewoon echt niet waar het vandaan komt. En soms is het ook dagen weg. En dan is het er ineens weer wel.
Een vriendin opperde dat er misschien een houten vloer onder ligt waar al een lucht in zit van de vorige bewoner, maar ze hebben alle vloeren beneden opnieuw gestort, dus dat lijkt me toch sterk. Een andere optie zou misschien een lekkage kunnen zijn? Maar hoe kom je daar ooit achter? Mmm.
/ted talk