Ben op zoek naar een nieuwe stofzuiger en ik krijg zoveel verschillende meningen te horen dat ik hier maar even een poll maak!
Wat vinden jullie het beste?
- Steelstofzuiger
- Gewone stofzuiger met zak
- Gewone stofzuiger zonder zak
0 stemmers
Ben op zoek naar een nieuwe stofzuiger en ik krijg zoveel verschillende meningen te horen dat ik hier maar even een poll maak!
Wat vinden jullie het beste?
0 stemmers
Ik wil nooit meer zonder mijn draadloze stofzuiger haha. Mijn leven is echt 80x makkelijker geworden en ik pak hem echt zo vaak nu en voorheen niet.
Ik heb allebei en vind steelstofzuigers echt mega kut. Hebben toch minder zuigkracht heb ik het idee, zijn snel leeg dus moet je dan weer opladen, de inhoud moet je vaker legen en hij is zwaarder.
Ik had een steelstofzuiger gekocht want ik werd toch altijd zo geĂŻrriteerd van klooien met zoân stofzuiger die achter je aan hobbelt, maar ik vind het niks. Die steelstofzuiger zuigt gewoon niet en is binnen no time leeg. Nou had ik vervolgens een gewone stofzuiger met zak gekregen en het is geweldig, hij ZUIGT gewoon. Maar alsnog wel irritant dat die zo achter me aan hobbelt en achter de kabel blijft hangen.
Vind een gewone stofzuiger (met of zonder zak) in principe beter als je het hebt over zuigen ansich maar verder ALLES zoveel fijner aan een draadloze stofzuiger dat dat het voor mij helemaal waard is. Dus op je vraag specifiek zou ik gewone zeggen maar als je vraagt wat je zou aanraden absoluut een draadloze.
Ik heb een steelstofzuiger gekocht omdat ik dacht dat het geweldig zou zijn en ook best veel geld uitgegeven voor een goede (geen Dyson) maar nu is het helaas de stofzuiger âvoor erbijâ geworden en die van 80 euro van Philips is gewoon beter.
Ja misschien is de Dyson beter maar die is wel minstens vijf keer zo duur dan een simpele met zak (of nog duurder, nooit naar gekeken).
Maar als je gewoon af en toe wat stof en haren opzuigt is het alweer anders dan dierenharen of zand van je kinderen. En het ligt aan je budget.
Voor het snel tussendoor een steelstofzuiger.
Voor de schoonmaakster / wekelijkse schoonmaak van hele huis een gewone stofzuiger met zak.
Ik heb trouwens een steelstofzuiger van Philips waarvan de accu vrij goed is en een gewone stofzuiger van Miele.
En @George en @Telefoonnummer dan is naast dragen insmeren misschien de beste optie! Motorpakken zijn volgens mij ook wat stugger, dus dat zou dan wel kunnen werken. Thanks!
Ik heb de dyson v15 (in de aanbieding gekocht voor 599,-) en kooooop dat ding!!! Ik heb een kat en kind en dat ding is echt mn lifesaver. Zo blij mee! Zuigt als een tiet (net als ik ha-ha)
Wij hebben heel lang getwijfeld over een steelstofzuiger van dyson en dus lang niet gekocht. Een paar maanden geleden zijn we toch overstag gegaan en hebben de v12 gekocht. (De lichtste om te dragen) en we hebben zoveel spijt dat we die niet eerder gekocht hebben!! Hij zuigt echt goed, de batterij gaat (nu iig) een uur mee en het is echt makkelijk. Hierdoor pak ik dat ding elke dag waardoor het veel schoner blijft hier thuis. Ik schrok alleen echt door dat groene lampje voorop, want daarmee zie je dus echt elk stofdeeltje en haartje op je vloer liggen
Wij hebben erg veel trappen in huis, dus een draadloze is daarvoor wel echt ideaal. Ook om de trappen zelf te zuigen. Ik denk dat als je echt grotere stukken viezigheid hebt, het wel lastiger zuigt. Gras wat je naar binnen loopt of huisdier haren bijvoorbeeld. Wij lopen binnen niet op schoenen, dan scheelt. Kruimels van het eten doe ik met de kruimeldief (die zit in de steelstofzuiger).
Ik heb een huis met 2 verdiepingen en vind het daar ideaal om de gewone stofzuiger met zak beneden te hebben staan en de steelstofzuiger boven. Boven wordt het minder vies dus minder zuigkracht is geen probleem en de steelstofzuiger is echt veel handiger voor de trap. Voorheen stofzuigde ik boven bijna nooit omdat ik het te veel gedoe vond om de stofzuiger omhoog te tillen
Wij hebben een dyson. Ik ben daar zelf niet zo te spreken over. Maar ik wil geen gewone stofzuiger weer. Die van ons viel altijd zo dramatisch om, of ik kon dan net niet bij een hoekje omdat het snoer net 3 mm tekort was. Dus daar kwam ik dan niet omdat ik te lui was om een ander stopcontact te zoeken voor het laatste stukje.
Het ligt ook aan je woonomstandigheden. Ik woon niet zo groot, heb geen trappen/verdiepingen, kinderen of huisdieren, dus ik gebruik alleen een steelstofzuiger. Die van mij zuigt goed en ik kan meerdere keren mijn huis stofzuigen op 1 volle accu.
Ik vind die turbo borstel confronterender hoor, dacht altijd dat mijn bank en kleed wel schoon waren met mân gewone Philips stofzuiger, er kwamen echt 3 katten uit toen ik met mân Dyson erover ging.
Wil nu nog dat kleinere turbo opzetstuk voor bakken enz maar die is steeds uitverkocht.
Welke is dat? Ik heb wel veel opzetstukken maar gebruik de meeste eigenlijk nooit.
Ooh die heb ik! Gebruik die ook wel regelmatig, vooral voor de bank en matten.
Jaaa die kleine hadden wij erbij en dat is zo bevredigend (en goor). Het is ook heel ander âstofâ wat er uit die bank komt.
Ik gebruik mijn steelstofzuiger als ik even snel de boel netjes wil hebben, maar om echt grondig te kunnen stofzuigen pak ik toch echt mijn gewone stofzuiger. Met zak, want slechte ervaringen met stofzuigers die zakloos zijn.