Als je wel graag nog iets vochtigs wil gebruiken na het stoffen, vind ik de scrub daddy damp duster echt top. Te koop bij de wibra en action.
deze is echt heel fijn idd!
Ik doe juist altijd eerst stoffen en daarna stofzuigen. Heb altijd het idee dat als ik bij kastjes afstof dat niet al het stof in de swiffer duster gaat zitten maar ook naar beneden op de grond dwarrelt en dat stofzuig ik dan daarna weer op.
Ja ik heb ook altijd geleerd om van boven naar beneden schoon te maken.
Een tshirt van mijn zoontje stinkt naar kots, terwijl hij niet gekotst heeft. Na meerdere wasbeurten is het er nog steeds niet uit. Iemand een tip om de stank eruit te krijgen?
Ik stofzuig mijn plumeau altijd, past precies in de stofzuigerslang en dan is ie weer helemaal schoon.
@Mexi azijn erbij in de wasmachine of nachtje laten weken in azijn misschien?
Ja azijn, een nachtje laten weken met koud water erbij en dan wassen.
En als azijn niet werkt kan je nog weken in biotex.
Thnx! Schoonmaakazijn of natuurazijn?
Schoonmaakazijn heb ik gebruikt.
Kan ook met gewone azijn, doe vaak wat bij de wasmachine ipv wasverzachter.
Ik heb een echt leren bikerjasje gekocht, tweedehands. Hij is als nieuw, maar heeft zo te zien heel lang opgevouwen gelegen waardoor de mouwen een vouw hebben in de lengte. Het is vrij stug leer, hoe zou ik die vouw eruit kunnen krijgen? Chatgpt zegt stomen in de badkamer of (lauw) strijken, maar strijken zorgt natuurlijk voor een nieuwe vouw en voor stomen in de badkamer is het veel te stug leer. Dan zou ik hooguit stomen met de strijkijzer (op een afstandje) kunnen proberen denk ik. Iemand toevallig ervaring met vouwen in leer?
Ik zou het niet stomen iig en denk dat je beste optie is om het door het dragen soepel te krijgen, dan gaat de vouw vermoedelijk vanzelf weg
Ja dit! Misschien even insmeren met wat leercrème om het alvast iets soepeler te maken en dan gewoon gaan dragen.
Wat zijn goedkopere alternatieven voor de originele vuilniszakken voor de Brabantia Bo Touch Bin 36 liter?
Ik heb geen idee maar wel het gevoel dat ik deze vraag al heel vaak heb gelezen
Kan me vergissen hoor
Voor de combi met meerdere vakken is de vraag inderdaad al vaker gesteld (en beantwoord), maar voor de 36 liter is er helaas nog geen alternatief genoemd in de afgelopen jaren, dus ik dacht: ik probeer het maar weer eens, wellicht nu wel.
Ik heb laatst een hele voorraad van een andere versie gekocht bij Strapper, zijn heel fijne en stevige zakken. Alsnog prijzig volgens mij, maar het scheelde wel veel met de originele en ze passen perfect.
Ik smeer mijn motorpak na elk seizoen in met vaseline. Zo houd ik hem soepel voor een nieuw seizoen.