Glassex!
ik kan niet zonder startuitstel.
Ik vind het fijn als er een heel kort programma op zit en een wolprogramma. Die van ons heeft zoān klepje waar je al de wasmachine al draait je toch nog die ene sok of shirt in kan doen, is ook mega chill vind ik. En verder vind ik belangrijk dat ie energiezuinig is.
Ik vind eentje waarbij het wasmiddel en de wasverzachter zelf gedoseerd wordt heel fijn. Je hoeft dan alleen maar je was erin te doen en op start te drukken en hoeft niet iedere keer wasmiddel/wasverzachter in het laatje te doen. Ook een stuk zuiniger en dus goedkoper in gebruik.
Verder inderdaad zoals al genoemd werd startuitstel en een kort programma. En wat je kort vindt is natuurlijk ook subjectief: 15 min/30 min/60 min
Afhankelijk van waar hij staat misschien, maar ik heb ook gekeken naar aantal dBās van het geluid dat hij maakt, omdat hij dichtbij mijn thuiskantoor kwam te staan. Zat nog best wat verschil in.
De tijdsindicaties zijn trouwens niet super betrouwbaar. Het is echt een ongeveer getal dus het kan alsnog een stuk langer duren dan je dacht. Geen idee hoor hoe strak de tijd voor je moet zijn.
Coolblue heeft een heel fijn keuzesysteem! En als je dan 2 vergelijkt zie je echt alles met ook info dingetjes erbij wat wat is. Ik vond zelf het vochtpercentage oid wel belangrijk, dus hoe vochtig het was als het uit de wasmachine kwam. En einduitstel gebruik ik ook best vaak, al die andere opties en 80 programmas eigenlijk niet. Ik vind artikel toevoegen tijdens het wassen ook wel fijn, maar geen noodzaak ofzo. Voor de rest geen verstand ervan haha.
Oh dit is zo lastig, je kunt er echt in verzeild raken en voor steeds weer een model duurder gaan (zoals met automatische dosering, sokken toevoegen). Startuitstel en kort programma zit eigenlijk overal wel op toch? Zelfs alle stokoude tweedehands machines die ik gehad hebben hadden die opties. Kijk ook vooral op marktplaats! Zo hebben wij onze praktisch nieuwe samsung ecobubble gekocht voor een hele goede prijs!
Wow dat is echt top! Want dat was het enige nadeel aan de wasmachine kopen via marktplaats, de twee trappen naar beneden
Ik zie 't hier nog niet voorbij komen, maar het aantal decibel vond ik ook een belangrijke! We woonden eerst in een appartement en nu staat de wasmachine boven mijn werkkamer en ik vind het heel fijn dat hij niet mega luid is. Hebben er ook een lekbak onder met geluidsdemping omdat hij op een houten vloer staat.
Ik vind persoonlijk 7 kilo echt weinig met zān tweeen. Wij moeten elke week wassen anders past het er niet meer in. Denk dat net een maatje groter dan zuiniger was geweest.
Hoe vaak stofzuigen jullie onder je bed? Ik heb van die opbergdozen daar staan en mijn bed staat tegen 2 muren in een hoek, best veel werk om te doen dus.
- Elke week
- Elke maand
- Elke 3 maanden
- Anders, namelijkā¦
0 stemmers
Nog nooit gedaan sinds ik hier woon (6 jaar). Er is een tijdje geleden een lijst naar beneden gekletterd dus er liggen ook allemaal glasscherven onder. Probleem voor later.
Dit kan je echt perfect opruimen als je gaat verhuizen! Of eventueel als je een nieuw bed koopt.
Dat was precies mijn plan
Dit als eerste geprobeerd en werkt als een tierelier! Dankjewel
Welke vloerwisser/dweilstok raden jullie aan? Onze leifheit picobello is kapot en moet worden vervangen.
Edit: ik heb geloof ik geen eco bubble maar een andere Samsung, de Samsung 5000 serie WW90TA049TH. wel 9kg en laag in geluid dus!
Ik heb deze gekocht nav tips hier.
Werkt super!
@Quinn @Henry ik wil een nieuwe strijkijzer en vroeg me af bij de Philips die jullie hebben: is het niet onhandig dat het ijzer niet helemaal tot de achterkant loopt? En kun je hem wel op zijn kont neerzetten? Ik heb namelijk een mini-strijkplank zonder plaat voor het ijzer!
edit: ik zie nu dat heel veel strijkijzers nu een ijzer hebben dat niet tot het einde gaat!
Echt de meest stofvangende plek in huis, ik doe het 2 keer perweek wel.