Huishoudtopic #2

Omg nee dat weet ik niet? Vertel!

2 likes

Weet iemand wat nou de perfecte (betaalbare) vuilniszakken zijn voor de brabantia touch bin 30l?

Ik blijf maar de verkeerde kopen die dan te breed zijn

1 like

De hele week was mijn werkkamer een bende en uiteraard was dit in een kwartier opgeruimd maar in mijn hoofd doe ik hier een halve dag over en stel ik het steeds uit tot ik ‘de tijd heb’

3 likes

Gewoon een AH huismerk zak met trekbandsluiting. Wat bedoel je precies met ‘te breed’?

5 likes

Dat ze wel 30l zijn maar wat korter en breder in plaats van wat langer en smaller.

Ik doe meestal boodschappen bij de plus maar daar hebben ze niet de goede en bij de ah heb ik laatst perongeluk 35l gehaald en dus ook te groot

4 likes

Deze:

2 likes

Zowel bij de appie als bij de action koop ik 30 liter zakken en dan de extra lange versie!

2 likes

Ah zo! Ik gebruik ook de zakken die @croissant noemt, vind ik helemaal prima.

2 likes

Thanks! Dat extra lang/hoog is mij nooit opgevallen dus ik ga daar eens op letten! Ik doe vaak boodschappen bij de plus maar daar hebben ze echt weinig variatie. Dus ik moet even een voorraadje inslaan bij de Ah

2 likes

De 30 liter trekband van Blokker gebruiken wij, ook prima!

1 like

Wij hebben prachtige nieuwe keukenkastjes die een matte finish hebben. Uiteraard zie je daar dus al je vette vingers op.
Wie o wie heeft de tip om dat er af te krijgen? Gewoon allesreiniger + doekje werkt niet helaas.

Ik moet zeggen dat hier alles eraf gaat met kokend water en dreft
. Maar je kunt evt licht poetsen met een wondersponsje? Dat kregen wij aangeraden van de keukenzaak. :raising_hand_woman:t3:

2 likes

Wij hebben een mat zwarte keuken en kregen ook de tip van de keukenman wondersponsje en dan droogmaken met een theedoek. Werkt heel goed hier. Misschien klein stukje even uitproberen?

Cillit bang ontvetter werkt ook goed

Dasty van de Wibra! Werkte super op onze mat zwarte badkamermeubels.

Glassex!

3 likes

ik kan niet zonder startuitstel.

4 likes

Ik vind het fijn als er een heel kort programma op zit en een wolprogramma. Die van ons heeft zo’n klepje waar je al de wasmachine al draait je toch nog die ene sok of shirt in kan doen, is ook mega chill vind ik. En verder vind ik belangrijk dat ie energiezuinig is.

Ik vind eentje waarbij het wasmiddel en de wasverzachter zelf gedoseerd wordt heel fijn. Je hoeft dan alleen maar je was erin te doen en op start te drukken en hoeft niet iedere keer wasmiddel/wasverzachter in het laatje te doen. Ook een stuk zuiniger en dus goedkoper in gebruik.

Verder inderdaad zoals al genoemd werd startuitstel en een kort programma. En wat je kort vindt is natuurlijk ook subjectief: 15 min/30 min/60 min

Afhankelijk van waar hij staat misschien, maar ik heb ook gekeken naar aantal dB’s van het geluid dat hij maakt, omdat hij dichtbij mijn thuiskantoor kwam te staan. Zat nog best wat verschil in.

1 like