Oh nice! Ga je die ene kopen van ikea? Ik ben heel benieuwd hoe dat wordt.
Ja die had ik wel op het oog ja! Als ik hem heb zal ik een foto posten.
Als alles dezelfde verpakking heeft is het altijd het meest overzichtelijk vind ik.
Kwam toevallig van de week deze kruidenlabels tegen:
Geloof dat ze nu ook via bol verkopen.
Krijg van dit soort dingen meteen zin om alles te organizen
Kruidenpotjes van Ikea gekocht en daar alles in overgegoten. Ik heb specifieke kruiden van de ene en dan weer van de andere winkel nodig waardoor niks op elkaar lijkt. Voor de meest gebruikte kruiden heb ik zoān Indiase ronde kruidendoos. Bij ons liggen de kruidenpotjes die we weinig gebruiken in een smalle kast boven het fornuis.
Supermarkt. Mijn Bo heeft 3 bakken en ik gebruik de 16l afvalzakken met handvatten van jumbo.
Hoeveel vakken heb je? Ik eentje en heb daar helaas echt die dure brabantia zakken voor
Hebben jullie aanraders voor strijkijzers en strijkplanken? Mijn man heeft het in zān hoofd gehaald dat die kleding wil strijken.
En kan ik bv 1 van de 2 of beide gewoon via marktplaats kopen? We hebben nu een strijkijzer uit 1980 ofzo van de Hema, en zoān steamer al bijna een jaar te leen, maar dat is niet wat die zoekt bij beide.
Ik strijk nooit (meer), maar een goed strijkijzer maakt wel echt het verschil! Gaat zo veel sneller en makkelijker. Zou opletten wat je precies wil strijken en of een strijkijzer daar speciale standen voor heeft, ik streek nog wel eens blousjes met zijde erin en dan mag het strijkijzer niet te heet worden.
Ik heb een tweedehands Leifheit strijkplank die extra breed is, gaat imo stuk sneller. Maar was ook een van de weinige strijkplanken die hoog genoeg ingesteld kon worden (mijn vriend is 1.95 oid) zodat je minder hoeft te bukken. Kan heel goed tweedehands, gewoon lekker een nieuwe hoes voor kopen.
Ps. Als hij graag wil strijken zou ik 't hem ook lekker zelf uit laten zoeken haha
Ik heb een vestje van 95% viscose van bamboe pulp. Ik heb hem nieuw gekocht maar toen ik hem binnenkreeg stonk hij al naar gewoon de stof ofzo, geen zweetlucht of eetlucht oid, moeilijk uit te leggen. Maar goed, ik dacht dat de geur er na een keer wassen wel uit zou gaan, vestje is superleuk. Maar ik heb hem nu al 10 keer gewassen met sterk ruikend en minder sterk ruikend wasmiddel, nacht in de azijn laten staan, maar de geur zit er nog steeds in.
Heeft iemand een gouden tip hiervoor?
Ik ben nog aan het oriƫnteren of ik hem echt ga kopen of niet en wilde dus mede daarom eigenlijk ook weten of de zakken een beetje handig verkrijgbaar zijn en of er ook andere zakken in passen dan alleen die dure . Maar ik zou wel gaan voor dezelfde als @mikselke denk ik, met 11 en 23 liter vak.
Haha ja heb je helemaal gelijk in hoor, maar ik vind dingen via marktplaats kopen leuk. Hij zou gewoon 150⬠van ons geld bij de blokker uitgeven en ik denk dat het wel voor minder kan .
Misschien dat iets met citroen helpt. Ik weet even niet hoe het heet maar @anon28710462 jij gebruikt dat toch? Was het niet iets van citroenzuur? Of helpt dat niet denk je
Ik heb deze vorige week gekocht omdat ik de oude heb laten vallen en die daar helaas niet tegen kon.
Beste uit de test vannde consumentenbond, kan alleen nog niet vertellen of hij ook echt fijn is want nog niet gebruikt
@Kusjessoldaat ij hebben deze ook en man is er tevreden mee (hij strijkt). We hadden eerst zoān goedkope strijkplank van de action (want ik vond t maar duur voor zān impuls ong te willen strijken), maar dat was niks. Niet stevig, ijzer paste niet goed en liever breder gedeelte om te strijken. We hebben er nu 1 van Brabantia en daar is ie blij mee. Als je een ouder patroontje koopt is dezelfde strijkplank een stuk goedkoper vaak.
Ik heb deze gekocht via marktplaats, voor 35⬠(nieuw is 75ā¬). In mijn eigen stad op te halen :). Heb idd op die breedte gelet (@Feather)
Strijkijzer neig ik naar die @Quinn tipt maar vind het wel een hoop geld voor iets wat ik ons net zo goed niet zie gebruiken .
Ik heb eigenlijk niet zo veel zwart, dus was donkere kleuren samen. Vind dat deze geur sowieso heel lang blijft hangen, zo lang je de wasmachine niet overlaadt. Moet er ook wel bij zeggen dat ik maar een kleine trommel heb, dus misschien als je een grotere hebt dat je dan wel 2 waspodjes per was kan gebruiken.
Succes! Hoop dat je niet teleurgesteld bent!
Hebben we ook haha.
Ik had dit opgezocht want ik wilde mijn vriezer graag op mijn wasmachine zetten maar ik vond overal dat dat niet kan omdat het schudden vd wasmachine de vriezer beschadigt idd.