Ik koop de mijne bij TK Max. Is soms een beetje zoeken maar ze hebben hele mooie en niet perse duurder dan de wat betere van de Hema denk ik.
Ja love Hema maar wilde eens wat anders proberen😅
Dille & Kamille? Sissy-Boy heeft ook leuke!
Die van Sissy Boy zijn wel iets duurder dan Hema geloof ik, en heel mooi ook, maar ze hebben wel een beetje dat probleem dat ze niet goed afdrogen. Heb de mijne inmiddels een jaar (dus al vaker gewassen) en pas na een keer of 5 wassen drogen ze wel goed. @Whistle
Ik gebruik altijd de DDDDD theedoeken en kan niet meer zonder! Had ooit van mn oma die uit de horeca gekregen, die zijn eigenlijk het fijnste, maar die ze bij blokker hebben ook. Zijn niet de mooiste maar wel heel fijn met afdrogen
Vind ik ook met die van Dille & Kamille. Zowel de handdoeken als theedoeken, na 5 jaar vind ik ze nog steeds kut afdrogen…
Ik heb ooit alle kabels waarvan ik niet meer wist waarvan ze waren in een aparte bak gedaan en toen die bak er een jaar onaangeroerd heeft gestaan de hele inhoud in 1x weggegooid.
Ik heb donderdag een ovenschotel gemaakt, na het eten meteen in de koelkast gezet. Kan ik dit nu nog invriezen?
Zou ik zelf zeker gewoon doen.
Ik zou het ook wel aandurven.
Ff een vraagje, ik heb dit leuke houten borrelsetje. Maar als ik nou olijven in die schaaltjes doe, hoe krijg ik dat dan ooit weer ontvet? Kan dat gewoon met afwasmiddel? Aangezien het hout is…
Ja sorry ik sta in een handdoek
Wordt zoiets niet behandeld met een soort olie zoals dat ook gedaan wordt met een houten snijplank? En dat je dat dan om de zoveel tijd herhaaldelijk doet? Of verzin ik dit nu?
Geen idee maar zou wel kunnen… ik heb van die veilige doorzichtige olie voor snijplanken maar ben echt te lui om dat ding nu te gaan oliën. Doe ik dan morgen wel, eet ik vanavond wel van plastic
Haha snap ik. Zou ik zelf ook niet meer aan beginnen. Leuk setje trouwens! Laat de borrel smaken!
Dankjewel!!
@FrauHelga vraagje (en dit leek me het beste topic haha), een tijd geleden postte je een link naar de wasmachine die je hebt gekocht en volgens mij beviel de machine je goed!
Ik ben me nu ook aan het oriënteren op wasmachines en zit eraan te denken dezelfde aan te schaffen.
Ik zag dat er ook een app bij zit, maar werkt die app alleen als je op hetzelfde wifi-netwerk zit als de machine? Of kan je ook bij wijze van als je op je werk of in de supermarkt bent de wasmachine aanzetten?
Want dat laatste zie ik de meerwaarde nog wel van in haha, van dat eerste toch minder.
Ja klopt, ik ben nog steeds fan van de wasmachine!
Hij werkt ook als je niet op het wifi zit. Mijn man krijgt de popups ook als de wasmachine klaar is, terwijl hij op zijn werk zit.
De wasmachine is echt top, hij wast goed schoon, er is een veelvoud aan programma’s en hij is veel zuiniger in gebruik dan mijn vorige. Ik doe vaak een 20° was die wat langer duurt, maar daarmee krijg ik (met Biotex voorweek in een emmertje) alle hardnekkige zandbak- en grasvlekken uit de kleding van mijn dochter.
Alleen de app is de laatste tijd soms de weg kwijt, en dan moet ik opnieuw inloggen en denkt hij dat ik de app voor het eerst gebruik en krijg ik weer de rondleiding. Dat is wel weg te klikken gelukkig en je hoeft dan niet de wasmachine opnieuw te koppelen. Ik heb wat recensies gezien dat meer mensen dat ervaren dus dat wordt in een update van de app vast verholpen. Dat is dus tijdelijk eventjes irritant maar absoluut geen dealbreaker. Hij blijft nog steeds zeer makkelijk in gebruik en ik ben echt verknocht aan het ding.
Dille of HM home
Dankjewel voor je uitgebreide reactie!!
Dus als ik het goed begrijp kan je bijv. je was en wasmiddel in de machine doen terwijl hij uitstaat, en dan de machine aanzetten en het wasprogramma starten op afstand?
Ja ik weet dat je ook uitgestelde start kan gebruiken maar ik hou van dingen besturen met apps haha
De wasmachine zelf moet wel aanstaan. Je hoeft dan de hoofdknop alleen 1 tikje naar rechts te zetten zodat de wasmachine zelf verbonden is met het wifi, en dan kan je zelf op afstand (met 4G of een ander wifi) de wasmachine aanzetten.
Wij zien geen extra verbruik als hij op standby staat.
Mijne staat nu uit:
Als 'ie aan staat heeft ie een groen bolletje.
Je selecteert de wasmachine en dan kan je onder programma’s het meest geschikte programma kiezen. Er is echt voor alles wel een geschikt programma te vinden en je kunt ze opslaan als favoriet.
Mocht je meer apparaten hebben van hetzelfde merk, dan kun je die met 1 app bedienen.