Zou ik zelf zeker gewoon doen.
Ik zou het ook wel aandurven.
Ff een vraagje, ik heb dit leuke houten borrelsetje. Maar als ik nou olijven in die schaaltjes doe, hoe krijg ik dat dan ooit weer ontvet? Kan dat gewoon met afwasmiddel? Aangezien het hout isâŠ
Ja sorry ik sta in een handdoek
Wordt zoiets niet behandeld met een soort olie zoals dat ook gedaan wordt met een houten snijplank? En dat je dat dan om de zoveel tijd herhaaldelijk doet? Of verzin ik dit nu?
Geen idee maar zou wel kunnen⊠ik heb van die veilige doorzichtige olie voor snijplanken maar ben echt te lui om dat ding nu te gaan oliën. Doe ik dan morgen wel, eet ik vanavond wel van plastic
Haha snap ik. Zou ik zelf ook niet meer aan beginnen. Leuk setje trouwens! Laat de borrel smaken!
Dankjewel!!
@FrauHelga vraagje (en dit leek me het beste topic haha), een tijd geleden postte je een link naar de wasmachine die je hebt gekocht en volgens mij beviel de machine je goed!
Ik ben me nu ook aan het oriënteren op wasmachines en zit eraan te denken dezelfde aan te schaffen.
Ik zag dat er ook een app bij zit, maar werkt die app alleen als je op hetzelfde wifi-netwerk zit als de machine? Of kan je ook bij wijze van als je op je werk of in de supermarkt bent de wasmachine aanzetten?
Want dat laatste zie ik de meerwaarde nog wel van in haha, van dat eerste toch minder.
Ja klopt, ik ben nog steeds fan van de wasmachine!
Hij werkt ook als je niet op het wifi zit. Mijn man krijgt de popups ook als de wasmachine klaar is, terwijl hij op zijn werk zit.
De wasmachine is echt top, hij wast goed schoon, er is een veelvoud aan programmaâs en hij is veel zuiniger in gebruik dan mijn vorige. Ik doe vaak een 20° was die wat langer duurt, maar daarmee krijg ik (met Biotex voorweek in een emmertje) alle hardnekkige zandbak- en grasvlekken uit de kleding van mijn dochter.
Alleen de app is de laatste tijd soms de weg kwijt, en dan moet ik opnieuw inloggen en denkt hij dat ik de app voor het eerst gebruik en krijg ik weer de rondleiding. Dat is wel weg te klikken gelukkig en je hoeft dan niet de wasmachine opnieuw te koppelen. Ik heb wat recensies gezien dat meer mensen dat ervaren dus dat wordt in een update van de app vast verholpen. Dat is dus tijdelijk eventjes irritant maar absoluut geen dealbreaker. Hij blijft nog steeds zeer makkelijk in gebruik en ik ben echt verknocht aan het ding.
Dille of HM home
Dankjewel voor je uitgebreide reactie!!
Dus als ik het goed begrijp kan je bijv. je was en wasmiddel in de machine doen terwijl hij uitstaat, en dan de machine aanzetten en het wasprogramma starten op afstand?
Ja ik weet dat je ook uitgestelde start kan gebruiken maar ik hou van dingen besturen met apps haha
De wasmachine zelf moet wel aanstaan. Je hoeft dan de hoofdknop alleen 1 tikje naar rechts te zetten zodat de wasmachine zelf verbonden is met het wifi, en dan kan je zelf op afstand (met 4G of een ander wifi) de wasmachine aanzetten.
Wij zien geen extra verbruik als hij op standby staat.
Mijne staat nu uit:
Als 'ie aan staat heeft ie een groen bolletje.
Je selecteert de wasmachine en dan kan je onder programmaâs het meest geschikte programma kiezen. Er is echt voor alles wel een geschikt programma te vinden en je kunt ze opslaan als favoriet.
Mocht je meer apparaten hebben van hetzelfde merk, dan kun je die met 1 app bedienen.
Duidelijk, super bedankt! Als er idd al een apart programma voor duikpakken is zal ik er vast mee uit de voeten kunnen hahaha
Ik ben de baleinen uit het overhemd van mn vriend vergeten te halen voor het wassen, en ik vind ze niet in de trommel iemand enig idee waar ze kunnen rondzwerven? Ben bang dat ze mn wasmachine zullen slopen
In de rand van de wasmachine? Mijn man laat wel eens papiertjes oid in zân jeans zitten en die vind ik altijd terug in de rubberen rand rondom.
Neen helaas niet
Ik heb wel eens de beugels van een bh ergens ver achterin de machine gevonden. Nou ik niet, maar mân vriend. Veroorzaakt een hoop kabaal als die ergens tussen komt te zitten
In een ander topic heb ik gelezen over de doekjes voor op je aanrecht en het blijft me bezig houden.
Ik vraag me af hoe je met je dagelijkse (microvezel) doekje het beste kan omgaan. Wat ik eruit begreep is dat je die doekjes helemaal niet zo nat mag maken. Maar als ik mijn aanrecht heb afgedaan dan is het doekje meestal wel nat. Is het dan oke om hem uit te wringen (?), ik heb het idee dat het doekje dan nog steeds te nat is. Dus is mijn conclusie dan correct dat je het doekje maar 1 keer kunt gebruiken en dat het dan in de was moet? Maar dan gebruik ik 4 Ă 5 doekjes per dag, dat lijkt me ook een beetje veel.
Hoe doen jullie dat?
1 vaatdoekje per dag dat ik niet zelf nat maak. Als het erg nat is geworden na 1 keer gebruik van âgewoonâ water dan wring ik het uit en laat ik hem drogen.
In geval van schoonmaken na het snijden van vlees, gaat ie wel na gebruik de was in en pak ik een nieuwe. Maar in de praktijk gebruik ik niet superveel vlees dus komt dat niet heel vaak voor.
Ik maak ze gewoon nat en wring ze uit. Ik hang ze wel altijd netjes uitgehangen over de radiator, want doekjes op een hoopje op een aanrecht vind ik vies. En elke dag een nieuwe.