Huishoudtopic #1

Ik zag dat hij wel heel veel opzetstukken heeft. Gebruik je de meeste?

Nee niet alle inderdaad! Stuk of drie dacht ik zo uit mijn hoofd. Misschien is er nog een andere die wat geschikter voor je is?

1 like

Nee ik denk dat deze goed is voor wat we zoeken. Ik weet me alleen nooit raad met alle opzetstukken.

1 like

Het was ook even uitzoeken voor mij hoor!

1 like

Hebben jullie tips?

Mijn vriend gaat binnenkort ander werk doen waardoor hij meer blouses aan moet. Die moet gestreken worden. Wij hebben dus geen strijkijzer en plank, want wij strijken nooit/niks.
Ik zat ook te kijken naar van die kledingstomers. Wat zouden jullie aanraden? Strijkijzer en plank of kledingstomer. Gaat dus echt vooral over blouses. Enkele keer een pantalon of blazer.

Hahah nu jij overhemden typt denk ik ‘oh ja zo heten die dingen’, wist dat het meestal geen blouse genoemd werd. Maar heb ik zeker wel wat aan. Aangezien het vooral overhemden zijn, zal eens strijkijzer wat fijner zijn dan. Die zijn natuurlijk ook wat stugger dan die dunne blousjes.

Hahaha mijn vriend mag het ook zelf gaan doen hoor! Ik ga echt niet al zijn overhemden strijken, aangezien ik kledingstukken 9 vd 10 keer selecteer op niet te hoeven strijken haha.

Ik heb net een was gedaan met onder andere een dekbedhoes, en zowat alle was is in de hoes gaan zitten. Kan ik ervan uit gaan dat het wel gewoon schoon is allemaal? Kan het wel goed wassen als het er zo in zit?
Heb wel eens gehad dat er een of een paar dingen in waren gaan zitten, maar niet bijna de hele lading haha.

Ik zou het allemaal laten drogen en dan kijken of het schoon is, denk het wel hoor.

1 like

Het hangt nu eventjes uit en het ruikt wel fris op zich… Is waarschijnlijk wel oké dan inderdaad :slight_smile:

Bedankt voor je tips! :blush: Gaan inderdaad voor een strijkijzer met plank. Komende week even naar wat winkels voor strijkplanken, ook wat betreft de hoogte van zo’n ding. Wij zijn allebei vrij lang.

1 like

Bij mij zie ik het soms pas als het opgedroogd is maar het probleem is dan vaker dat er bijvoorbeeld strepen van de wasverzachter op bepaalde stukken zitten. Het is dan wel schoon dus gooi ik die specifieke dingen er nog ff in voor het kortste programma (15 min op 30 graden), dan spoelt het overschot van wasverzachter er uit

Ah dan let ik daar straks nog even op!

Weet iemand hier een betaalbare stofzuiger die echt goed zuigt? Ik heb nu een goedkoop ding wat amper kattengrind op kan zuigen dus ik wil een keer een andere halen die wel alles opzuigt wat er ligt want nu kan ik vaak nog met een veger alles bij langs. :rofl:

Betaalbaar is voor iedereen anders bedenk ik mij… Maar het ligt er ook aan wat jullie aanraden. Ik wil best wat meer betalen voor iets wat echt super goed.

:heart::heart::heart: voor mijn Henry Numatic. Gaat al jaren mee, bij mijn ouders al meer dan 20 jaar. Wel wat zwaar en groot, dus je moet er wel ruimte voor hebben om 'm op te kunnen ruimen. Maar wat een zuigkracht. Zelfs mijn hulp adviseert deze bij klanten die haar vragen welke nieuwe stofzuiger ze moeten aanschaffen.
https://www.coolblue.nl/zoeken/merk:numatic/producttype:stofzuigers?query=numatic&sorteren=laagste-prijs&pagina=1
En zeg nou zelf, wie kan er tegen zo’n glimlach? :rofl:

3 likes


Ik ben er ook voor gezwicht. Jammer dat ik nu de stofnesten voor hem uit zie dwarrelen :sweat_smile:. Ben ook heul benieuwd hoe veel er in z’n buikje zit straks.

7 likes

Meer dan je zal verwacht is mijn ervaring.

Ik heb de Eufy 11 en love it!! Is nu €159 bij bol.com, vond ik heel erg meevallen.

2 likes

Nou idd! Had vrijdag nog extra goed gestofzuigd en nu een bakje vol met stof :sweat_smile: is nu al zijn geld waard!

1 like

Ja ik doe het nu bijna elke dag en verbaas me erover wat er dan toch elke keer weer in zit. Vraag me ook af hoe vies het dan eerst wel niet was, toen we nog maar 1 a 2x in de week deden stofzuigen. Beste aankoop ooit. Hij is nu trouwens beneden ook weer bezig, terwijl ik lekker op bed lig.

5 likes