Wij hadden het laatst met onze aankoopmakelaar over online biedingen en zij zegt ook van; het lijkt heel transparant maar dat is het niet. Wie zegt dat de verkoper niet even een familielid achter de laptop heeft gezet om de prijs wat op te drijven? Ik denk ook dat je met zo’n online bieding veel sneller geneigd bent om verder te gaan dan je eigenlijk zou willen. Super slim van de verkopende partij maarja…
Al vind ik het ook wel rot dat je nu totaal niet weet wat anderen bieden. Misschien zit je wel 10.000 boven de één na laatste of misschien maar net 1000 onder en loop je het daardoor mis? Ik vind die ontwetendheid best lastig. Wij weten dat er meerdere mensen hebben geboden maar hebben geen idee of we daar uberhaupt bij in de buurt zitten.
als je dat weet houd je er rekening mee, maar nu ben je dus gewoon de lul omdat je in eerste instantie pas op donderdag kon. Naja, jammer dan.
We hebben vrijdag nog een bezichtiging en dat huis is echt perfect, alleen staat het niet persé in een kindvriendelijke wijk (nergens speelruimte bijvoorbeeld) en is het 20km van onze stad af dus daar twijfelen we eigenlijk te veel over.

huis waar ik vrijdag gekeken heb en super enthousiast over was is verkocht. zal wel een lekker bod zonder voorbehoud zijn want daar zaten ze overduidelijk naar te vissen. kutzooi.