Ik krijg volgende maand de sleutel!
Ik ga in een complex wonen en er is veel gedoe over rolluiken of screens. Ik baal hier wel van, als je een eensgezinswoning koopt heb je dit niet.
Dan heb je weer ruzie om een schutting of een voortuin… altijd wat haha!
Haha ja dat is waar, maar als je buren dan niet dezelfde schutting willen kan je er twee naast elkaar plaatsen op je eigen grond
Ik merk dat ik nu al frustraties krijg tov m’n complexbewoners… Er was ook al gedoe over se vloeren en of deze wel of niet verlijmd mogen worden.
Ja dat wilde wij ook, maar dan betaal je echt zoveel meer… dus we zijn nog in overleg haha!
Hier werd ook lekker gelummeld. Gedoe over bijvoorbeeld gemeenschappelijke kabels die door de muren van de woningen op de onderverdieping liepen (alsof niet alles door elkaars muren heen loopt). Gewoon lekker achterover leunen en de grootste kemphanen het uit laten vechten. Haast hebben de meeste dingen toch niet.
@Blush ja dan wordt het idd een stuk duurder. Hier hadden buren een stuk verder het op hun eugen helft geplaatst omdat ze er niet uitkwamen en toen hebben die andere buren uiteindelijk niks geplaatst
@Shaaar ik ga dat nu idd maar doen en mij eerst op mijn eigen inrichting concentreren.
Mijn vriend en ik zijn al bijna een jaar op zoek naar een ander huis en het wil maar niet lukken. Er zijn altijd zoveel mensen tijdens een bezichtiging en iedereen is dan enthousiast.
Ik word er een beetje moedeloos van en ik probeer van alles. Ik dacht misschien heeft iemand hier nog tips om een woning te vinden of via via, dat iemand hier zit die misschien iemand kent die toevallig gaat verhuizen.
Wij zoeken een huurwoning in Rotterdam of omgeving dus bijvoorbeeld Schiedam, Dordrecht, Gouda eventueel Den Haag.
Verder minimaal 2 slaapkamers en max €950 inclusief servicekosten.
Helaas is kopen geen optie voor ons.
Ik heb je gepbt!
Kijken we ook inderdaad!
Wij hebben ons ingeschreven bij o.oms! Toen hebben we een keer gereageerd op een woning en mochten wij al kijken voor de kijkavond. Als we toen ja hadden gezegd dezelfde dag was de kijkavond niet doorgegaan. Ik zie dat het aanbod nu niet echt is wat je zoekt maar ik vind hun service echt fijn. En als je je al inschrijft heb je al je documenten al aangeleverd!
Thanks! Daar heb ik nog niet gekeken. Kost dat geld om je in te schrijven?
@anon95960165 Holland2stay ken ik ook nog niet, dus daar ga ik ook nog kijken!
Ja 30 euro maar dan kan je de huizen die je voorkeur hebben toevoegen. Dus je hoeft je niet per huis elke keer opnieuw in te schrijven! Je moet wel echt veel invullen en documenten aanleveren
Zijn pas wezen kijken bij aangesloten tegelbedrijf bij het nieuwbouwproject. Die vragen echt achterlijke prijzen, dus waarschijnlijk gaan we het casco laten opleveren.
Zijn die prijzen inclusief leggen? Mijn ervaring is dat leggen vooral op de vloer echt behoorlijk prijzig is. Dan kan het aan het eind van de rit toch nog verassend duur uitpakken.
Ja inclusief leggen. Voor de oude tegels kregen we nog geen 300 euro terug. De tegels die we hadden uitgekozen waren prima qua prijs, maar met leggen kwamen we op 3x zoveel uit. Het zat bijna 3000 boven wat we begroot hadden voor tegels incl leggen met de prijzen die we online tegen kwamen. En we waren al eens wezen kijken, dus we wisten ongeveer hoe duur de tegels waren die we wilden.
Aha! Zou even goed rondkijken, ik had zelf ook met legprijzen dat er gesproken werd over x euro per m2. Uiteindelijk 4x zoveel per m2 betaald. Alle tegelzetters die we tegenkwamen gaven aan niet per m2 te werken, maar met vaste dagprijzen waardoor het duurder werd. Achteraf had bij ons de projecttegel dus gunstiger geweest qua prijs, ware het niet dat hij lelijk was. Maar ik denk dat het op grotere oppervlaktes misschien wel goedkoper zou zijn.
Wij hebben dezelfde ervaring; wilden voor één muur de vloertegels laten doorleggen en werd echt ee hoofdprijs voor gevraagd. Nu besloten standaard op laten leveren en laten dan na oplevering één muur nieuw betegelen
We gaan het nu ook standaard laten opleveren met paar wijzigingen in de indeling. Daarna plaatsen we eigen tegels erover en kunnen we de badkamer volledig indelen zoals we willen. Ook veel dingen die we willen boden ze vanuit het project niet aan of tegen de hoofdprijs.
We hebben gelukkig familieleden die wel kunnen tegelen, dus dat scheelt. Misschien alleen een tegelzetter nodig voor de visgraat in de wc
Ja, daar kijken we ook! Wow 1500 is echt veel, maar wel fijn dat jullie uiteindelijk wat hebben gevonden. Via wat had je dit huis gevonden?
@Neverfull Ben wel benieuwd wat ze daar bij jullie voor vroegen?
Wij laten de badkamer en wc wel gelijk doen, ook een beetje uit gemakzucht (en we hebben het geld er voor over).