Hunted

Heb ik mij ook al eens afgevraagd inderdaad. Maar zit het zo dus… Thanks voor de info!

1 like

Hebben jullie ook weer gekeken vanavond? :smile:

Vond het wel een verrassende wending vandaag. Had niet verwacht dat hij zo snel al gepakt zou worden :see_no_evil:

1 like

Nee ik ook echt niet, maar vond het wel dom dat ie zo bleef bellen. Jammer wel!!

1 like

Ja hij heeft het echt zelf verkloot door continu contact te zoeken met z’n vrouw. Jammer want hij had wel de potentie km lang uit de handen van de hunters te blijven

3 likes

@Unquestionable @JasonBourne Klopt! Dat vond ik ook echt heel dom! Zei nog tegen m’n vriend dat het überhaupt niet handig is om contact te hebben met t thuisfront… Je weet toch ook door eerdere seizoenen dat dat gewoon dom is en ze dan snel een link hebben? Zelfs met prepaid telefoons… En hij waande zich veilig omdat zei ‘in het geheim’ ook een prepaid tel had gekocht maar dan nog…

3 likes

Had hij die telefoon die de hunters via imei traceerden nou online gekocht? Waarom niet gewoon contant? Ik hoopte nog dat het allemaal afleidingsmanoeuvres waren maar nope

2 likes

Nee volgens mij de telefoon waar z’n vrouw mee belde. Die hadden ze onderschept met de post

Die twee mannen werken wel aanstekelijk man. Zeg nu achter elke zin een leuke koosnaam pik. Weet ook niet wanneer het gaat ophouden gast. Misschien moet ik volgend jaar ook aan Hunted meedoen maat. Cannot be unheard kill!!

2 likes

Ik kijk het ook. Kwam vorige week met de herhaling er toevallig achter dat het weer bezig was.
Gisteren de 2e aflevering opgenomen ivm voetbaltraining.
Ik ben benieuwd.

1 like

Waarom wordt de vlucht van Sven & Anouk online gevolgd? en zie je ze nauwelijks op de tv :thinking:

3 likes

Vraag ik me ook af. Vind t maar lomp

wel super STOM en flauw dat ze in een hartjesvorm door NL willen reizen trouwens :joy:

maar alsnog wel gewoon echt raar dat 1 koppel gewoon niet op tv komt, kan me niet bedenken wat de reden daarvan is? Je weet nu al dat ze sowieso niet winnen ook.

Ja klopt, maar wat een gekke actie. Waarom zove risico nemen…

Ja klopt. Ik snap het ook niet hoor. En zeker omdat er dus al meerdere seizoenen zijn geweest waar je tips uit kon halen wat juist wel/niet te doen

Ik vond ook gewoon dat hij het verdiende om gepakt te worden :see_no_evil:. Zo kansloos de hele tijd met dat naar huis bellen…
In elk seizoen werd iedereen die contact had met het thuisfront vroeg of laat gepakt. Dan kun je nog denken dat je alles goed voorelkaar hebt, maar dat blijkt dus vrijwel onmogelijk.

7 likes

Ook ik vind het raar dat het ene stel niet vaak in beeld gebracht wordt.

Wat ik ook geen slimme actie vond was van die 2 dames die met krijt wat voor de hunters opschreven in het huisje.
En die IT-er had toch beter moeten weten.

2 likes

Dit zeiden m’n vriend en ik ook nog tegen elkaar inderdaad. Dan verlink je gewoon jezelf dat je daar dus bent geweest… Maarja zij waanden zich zo veilig dat ze dachten ohh hier komen ze toch niet. Nouja wel dus. Vind het ook wel mooi om t zien hoe mensen waar ze gelogeerd hebben eerst nog proberen te liegen, maar als ze door hebben dat er toch wel harde bewijzen zijn, dat ze dan uiteindelijk wel ombuigen en de waarheid zeggen :sweat_smile:

1 like

Eindelijk ook de tweede aflevering bekeken, je zag eigenlijk aan alles dat Rob gevonden ging worden. Maar ik vind echt dat hij heel dom heeft gespeeld. Waarom ook dat bellen naar zijn vrouw en al die misleidende hints proberen geven. Verder was het natuurlijk wel jammer dat 1 vd hunters hem herkende en dat ze daardoor gelijk al extra informatie hadden tov de andere kandidaten.

Kijken jullie ook weer? :smile:

jaaa. Vind Filinta zo leuk

3 likes