Hunted

Wie kijkt er nog meer naar Hunted? :smiley:

2 likes

Oh leuk! Ik ga kijken of het nieuwe seizoen wat is

Ja, ik! Ben het nu aan het terugkijken :grin:

Ik ook! Moest gisteravond werken dus kon het helaas niet zien. Dan nu maar van genieten :innocent:
Vond de vorige seizoenen ook echt leuk om te kijken. Omar was vorig jaar echt een held :muscle:

Oh leuk! Had niet in de gaten dat het weer begonnen was, vanavond maar terugkijken!

ik was het helemaal vergeten straks maar terug kijken :heart_eyes:

Yessss! Gisteravond al gekeken of er toevallig een topic over was, maar dacht ben vast de enige die dit kijkt… :see_no_evil:

Die man in z’n eentje is echt super paranoia en in de stress al direct, had verwacht dat hij stalen zenuwen zou hebben!

2 likes

Ik vond het begin dit keer wel vreemd, zo midden op een festivalterrein… Hebben de hunters dan niet direct een voorsprong door alle camera’s die er hangen?

Door al het halloween gebeuren dacht ik even dat het om een horror film ging.
Maar er staat hunted… niet haunted haha.

Anyhow leuk programma ik ga weer kijken haha.

1 like

Leek mij ook raar. Sowieso omdat ze uiteindelijk weten waar het is, dus alle voortvluchtigen zouden daar nog ergens in de buurt moeten/kunnen zijn. En ook omdat er super veel publiek is en je dus niet anoniem kunt wegrennen (zeker niet met een oranje overall aan!). Er is altijd wel iemand die je ziet. Of zoals die verkeersregelaar :see_no_evil:

Oeh! Yes! Ga het vanavond meteen met mijn vriend kijken! :blush:

Ik moet ook nog herbekijken, kijken of het vanavond lukt!

ja precies, dan ben je supersnel te pakken toch?

Ah, ik wist niet dat het alweer begonnen was! Ga het zo gelijk terugkijken :slight_smile:

Ik heb wel eens gelezen dat de rechercheurs niet mogen vragen of er een camera bij was omdat het anders wel heel obvious is. Maar als mensen t zelf vertellen… :see_no_evil:

Vond t ook wel dom dat ze aan die moeder vroegen of ze ff kon zeggen waar alles lag, zodat dat hun heel veel tijd zou schelen. Haha ja duhh natuurlijk gaat de dat niet zeggen. Ga lekker zelf zoeken. Dat is je werk toch? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja, dat je ook zo’n shot ziet dat ze snel wegrijden. En vervolgens zir de cameraman ook in de auto. Dan zijn ze dus toch gestopt om die ook in te laten stappen

1 like

Maakt het heel ongeloofwaardig als cameramannen vol in zicht blijven staan om te filmen hoe die mensen de bosjes in duiken of iets om te verstoppen. Ze hadden beter met go pro’s kunnen gaan

2 likes

Volgens mij viel dat wel mee (heb ik ook over eerdere seizoenen gehoord):

Bij een normaal tv-programma verraden camera’s dat er gefilmd wordt. Maar bij Hunted waren die goed verstopt. Zo zaten ze bijvoorbeeld strak op de borst gemonteerd. De zo’n 30 tot 35 producenten en cameramensen vielen daarom bijna niet op tussen het gewone publiek.

https://www.bndestem.nl/oosterhout/hoe-mades-powerweekend-decor-van-tv-programma-hunted-werd-slechts-twee-mensen-wisten-ervan~a00994fe/

2 likes

Aha! Thanks voor de info!

1 like