Kijken jullie online naar de vlucht van Sven en ?? Ik niet, maar vind het wel heel jammer dat je daar zo weinig van ziet … behalve als je t dus op gaat zoeken
Ik kijk dat niet, is teveel moeite om dat online op te zoeken ofzo. Hoewel ik de normale afleveringen ook terugkijk en niet live meekijk 
Zo jammer dat die vrouwen zo eerlijk waren! Maar snap ook wel dat je jezelf hier niet voor op laat pakken. Dus dat is de andere kant.
Ik zou volgens mij echt niet mee durven doen, haha
Haha ik “ken” die Filinta
En echt kut trouwens dat die wat oudere vrouw altijd eerlijk wilde zijn, denk echt dat de hunters die meisjes anders niet hadden gevonden!
Ja, ik kijk het wel!
spoiler
Best wel hilarisch want zij gaan dus helemaal in paniek op de vlucht omdat de hunters in hun schuildorp zijn gespot maar de hunters kwamen voor andere voortvluchtigen 
Ik zou het en niet durven én het mijn directe omgeving niet aan willen doen. Je belast ze er toch wel mee, hoe vaak dat ze langsgaan en je huis overhoop halen etc.
Ik heb dat idee soms ook, mede omdat ze echt heel serieus te werk gaan maar ook omdat ze bij die ondervragingen ook echt beginnen te dreigen en schreeuwen.
–
Verder vond ik het wel weer een leuke aflevering, jammer dat die laatste vrouw gewoon makkelijk zei waar Debbie en Iris waren. Anders waren ze denk ik wel gewoon weer weggegaan. Wel vind ik het irritant dat die kandidaten het zo nodig vinden om de hunters uit te dagen. Waarom? Dan wordt de pakkans echt alleen veel groter. Ik zou juist zo min mogelijk van dat soort acties te doen.
Ik weet weinig van hoe het echt werkt, maar heb het idee dat die Hunters ook wel veel bluffen met ‘u moet mee met ons als u niet meewerkt’ en dat soort dingen. Wat gaan ze doen dan? Je oppakken omdat je ze geen informatie geeft?
Mijn vriend en ik zeggen de hele tijd tegen elkaar ‘waarom praat iedereen zo snel?’
Nou, ik weet wel nog van vorig jaar dat ze echt heel vaak langsgingen bij een vriend van Omar. Volgens mij is hij toen nog mee moeten gaan naar het bureau (niet zeker), maar sowieso hebben ze toen zijn laptop gevorderd. Lijkt me toch mooi kut mocht je deze nodig hebben voor school/werk, en dat alleen om een “spelletje”. Misschien klopt het dan wel wat ze beweren? Al lijkt het me ook sterk dat ze iemand hierdoor niet op vakantie laten gaan.
Verder weet je vaak niet zeker hoe lang de Hunters al in gesprek waren met de mensen die de voortvluchtigen helpen. Ik snap als dit wildvreemden van je zijn dat je op een gegeven moment gewoon de gewenste informatie geeft, om van die lui af te zijn… Overigens zou ik het ook veel leuker vinden als er zo min mogelijk gezegd werd, of zeg in elk geval dat je ze ergens hebt afgezet voor mijn part, op een kruispunt of zo, in plaats van meteen te vertellen door wie de voortvluchtigen daarna zijn geholpen.
Sowieso vind ik die Hunters altijd heel naar over komen. Zo arrogant en overrulend. Echt walgelijk vind ik dat. Snap het vanuit hun kant ook wel maar bleghh
Ja die Samir (toch?) was ook een goeie kandidaat geweest. Omar had veel aan hem te danken!
Ja helemaal eens. Naar als je zo’n mannetje tegenover je hebt! Voelt ook een beetje als machtsmisbruik ofzo
Ja heel denigrerend vind ik het. Zo van: ik ben hier de “rechercheur” en jij gaat mij nu ff vertellen hoe het zit! Want anders…
Bah
Ja daar zou ik juist heel recalcitrant van worden. Heb al wel eens tegen de politie gezegd dat ik niet verplicht ben mijzelf tegenover hun te verantwoorden voor mijn daden (ging om iets kleins en niet illegaal, en ze bleven maar doorzeuren over waarom ik zoiets zou doen, gast laat me met rust).
Dat vind ik ook altijd. Ze komen zo bazig en boos over. Bijna asociaal zelfs. Volgens mij bereik je veel meer met gewoon rustig vragen en beleefd blijven. Als ze mij zouden aanspreken wel namelijk 
Je zag maar een heel klein stukje, maar ik had het idee dat ze bij Filinta’s moeder juist heel aardig waren (wss door hun verleden?). Dus ze kunnen het wél!
Ik zie Fred en Lotte deze aflevering pas voor het eerst??
Edit: oh huh, Lotte is 22 en eigenaar van een kinderdagverblijf? Hoe dan.
Neee niet Fili
Hunted is minder leuk zonder Fili 
Edit: oke ik ben denk ik de enige die nu kijkt haha! Maar ik vind het idee met die cassettebandjes echt som. Nu is het voor de hunters toch te makkelijk om te voorspellen dat die extractiepunten bij de naasten bekend worden en de deelnemers daar dus naar toe moeten?
Ah jammer, LEERMOMENT = NOOIT met mensen die je al kent contact opnemen