Ik geloof in mij

Omdat Rene le Blanc natuurlijk zijn eigen topic verdient

6 likes

Hahah heerlijk. Zou willen dat ik alleen al de helft van het zelfvertrouwen had dat deze mannen hebben

1 like

Hahaha ik dacht dat dit een soort positivity topic zou zijn.

17 likes

Ja dit is weer een goede reality parel hoor! De garderobe van Rene Le Blanc ook, waar haalt hij het vandaan? Aan de stijl te zien ligt het al 30/40 jaar in zijn kast haha

Hij is een trendsetter hoor, met hoge boorden… want hij droeg die ALTIJD al, en ineens kwam het weer in. Da’s geen toeval hè :clown_face:

5 likes

Nee dat is waar!! Haha heerlijk hoe serieus deze man zichzelf neemt.

Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik regelmatig ben losgegaan op de hitjes van Dario.

1 like

Hahah ook schuldig, ik (her)ken ook wel wat nummers van hem

1 like

Hahahaha “YOLAN FF OPLETTE NOU”

2 likes

Ja ik ook gelukkig komt ie volgende week weer

1 like

Die Wally met die rookbommen. Ik ging stuk toen hij uit die rook huppelde :joy:

4 likes

Hahaha oh god zoveel slechte herinneringen aan Rene le Blanc. Toen was ik wel nog heel jong maarja. Dat ie het nu nog steeds probeert :woman_shrugging:t3: ik ga het ook wel kijken.

1 like

Haha ooh die rene. Dat stukje ook over die navigatie. :sweat_smile: Hij gelooft echt voor 100% in zichzelf.

2 likes

Luvvvvv joe. Gaan we weer

“Jolan da gaanie zo snel. Doe 't dan zelf”

1 like

Wauw wat een baasje zeg die René, hij moet echt gauw normaal doen tegen Jolan

1 like

Ja zou ik ook zijn als de snoer uit de stopcontact is. Wat een klus zeg :roll_eyes:

Wel benieuwd naar de stoere, sexy bril van Rutger straks

1 like

Hahahahahahahaha in 2005 dat ie dan dat blad zo van de achterbank haalt met al die blote vrouwen

1 like

Ik ben niet het type die mezelf de hemel in zal prijzen. Dat laat ik aan de mensen om me heen over. - Rene Le Blanc

2 likes

Mooi wc tegeltje

1 like

Hahaha wilde René nou eigenlijk zeggen ik heb geen slechte kanten? Maar maakte hij er net wat anders van… denk het wel

1 like