Ik vertrek

Neen, maar bij mij staat er ook nooit een camara-ploeg bij.

Sowieso een mini loungeset en poppenbedje.

Wat een gestress. Je weet toch dat je ontbijt moet verzorgen

1 like

Ontbijt zag er ook wel karig uit zeg

1 like

Het lijkt me best leuk om een b&b te hebben maar het lijkt me zo kut om dat ontbijt te maken elke ochtend, best essentieel :joy:

5 likes

Alleen omdat die andere mensen daar initiatief toe nemen hahaha vooral bij airbnb
Zat een keer bij Duitsers die wilden samen ontbijten vonden ze gezellig deden ze altijd :flushed: zaten daar 1 nacht dus dachten naja ok whatever

sun terres hier

2 likes

En hier de sunterres.

2 likes

Haha oh dit is echt precies de reden dat ik b&b’s vermijd

4 likes

Haha dat is de reden dat we dat ook zijn gaan doen :sweat_smile: nu zitten we onderweg altijd in van die goedkope weghotels zoals B&B hotels haha ja toepasselijke naam

1 like

Wel leuk dat ze nog bij elkaar zijn

1 like

Ik denk bij dit programma toch elke keer weer dat je beter een thuiswerk baan kunt gaan vinden en dan elk jaar 3 maanden een huisje kunt huren om tot rust te komen,

2 likes

Kussens liggen inmiddels wel wat anders, zie ik

3 likes

Volgens de ‘hoe is het nu met’ hadden ze veel van tevoren uitgezocht en waren ze heel handig en konden ze veel zelf doen… daar hebben ze weinig van laten zien dan.
Ze lijken het financieel wel prima te hebben gered trouwens, weer eens wat anders

2 likes

Volgende week weer een chambres d’hôtes in Frankrijk. Lekker vertrouwd

5 likes

Ja zij is zo irritant (haar eigen manier steeds opdringen)

2 likes

Adults only ook
Snap ik wel

2 likes

Ik vind trouwens die poppen veel te onderbelicht in deze aflevering, echt wtf was dat voor freaky’s?? Verder ook totaal geen toelichting?

5 likes

ja!! en ik weet niet waarom maar ik wil ook zien waar die foto’s nu zijn geplaatst en waarom

Ik heb op insta gezocht (op locatie van b&b), maar de foto’s lijken geen link met die toko te hebben als ze op dat platform zijn geplaatst haha

1 like