Ik vertrek

Dit programma heeft geen openingspost nodig!

Wie heeft de nieuwe aflevering gezien over onze bruingebakken scheetjes op bonaire? :hugs:

3 likes

Ik zei halverwege de aflevering nog dat ik me niet kon voorstellen dat het ze ging lukken, maar gelukkig. Vraag me wel af waar ze het geld vandaan haalden om al die hijskranen te huren + alle andere kosten

Wij hebben t ook gekeken! Moesten vooral lachen om dat ā€˜scheetā€™ de hele tijd :joy:

En vroegen ons idd ook af waar ze dat allemaal van betaalden al die tijd :scream: Wel echt knap dat ze er zoveel passie voor hadden om dat op te zetten dat ze ook echt door beleven gaan. Echt respect als je met zoveel wilskracht iets op wilt t zetten in t buitenland! Niet alleen zij maar in het algemeen. Vind dat echt knap; alles achterlaten, niet weten waar je terecht komt en of alles goed gaat en dan ook nog of t uiteindelijk loopt of niet. Daar gaat het natuurlijk om. Pfoeh, de gedachte alleen alā€¦ :sweat_smile:

1 like

Oh ja wat een leuke mensen, en fijn dat het ze gelukt is.

Over 10 minuten komt er een nieuwe aflevering!

Mensen die een B&B met campercamping in Noorwegen willen beginnen. Ze hebben een lening nodig van ā‚¬100.000 maar dat hebben ze nog niet rond

1 like

Mooi pand wel, waarin ze de B&B willen realiseren!

En dat floaten, nogal random. Ben benieuwd of daar behoefte aan is

2 likes

Och ze heeft hele sterke spirituele energie, dat vinden ze vast fijn in Noorwegen

1 like

Heel Assen is spiritueel aan die tafel te zienā€¦

3 likes

En ze kunnen ook al met fietsen praten!

1 like

Ahhh wat een lieve burgemeester

1 like

Eenheid :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

3 likes

Wel mooi daar! :heart_eyes:

Kom zelf ook uit het noorden, maar dat boerse accent vind ik altijd zo vreselijk om te horen. Hoop dan echt dat ikzelf niet ook zo praat/klink :tired_face: :grimacing:

Wel lief, ze stellen zich aan iedereen voor! En ze zijn goed voorbereid met de taal.

2 likes

Ja ze kunnen zich al best goed redden met de taal! Leuk om te zien!

1 like

Dat hoop ik van mezelf ook altijd haha. Ben er serieus mee aan het oefenen dat het niet zooo erg wordt :sweat_smile:

1 like

Aah, sneu :frowning: het was ook wel een risico met die financiering

Die burgemeester deed dat dus ook alleen voor de camera.
Vind het verder ook verschrikkelijk, zo veel sneeuw. Niks voor mij.

Soms vraag ik het tijdens vakantie ook wel eens aan andere Nederlanders. Of ze kunnen horen waar we vandaan komen. Sommigen denken soms ook wel dat ik dan uit Den Haag kom, terwijl ik toch een echte Groninger ben :joy:

Ook wel weer mooi hoe ze zei dat ā€œde zenuwen haar de strot uit komenā€ :laughing:

Wel sneu hoe t nu loopt. Ze hebben echt letterlijk niks kunnen doenā€¦ :slightly_frowning_face:

Maar 10 jaar voor voorbereidingā€¦ Dan had je hier toch ook rekening mee kunnen houden?

3 likes

Ik vind het wel typisch die omslag bij die gemeente. Maar ook wel typisch dat ze het eerst hebben hoe alles in Nederland ze tegenwerkte en ze nu zeggen jaaa in Nederland was het allemaal goed geregeld.

5 likes