Dit programma heeft geen openingspost nodig!
Wie heeft de nieuwe aflevering gezien over onze bruingebakken scheetjes op bonaire?
Dit programma heeft geen openingspost nodig!
Wie heeft de nieuwe aflevering gezien over onze bruingebakken scheetjes op bonaire?
Ik zei halverwege de aflevering nog dat ik me niet kon voorstellen dat het ze ging lukken, maar gelukkig. Vraag me wel af waar ze het geld vandaan haalden om al die hijskranen te huren + alle andere kosten
Wij hebben t ook gekeken! Moesten vooral lachen om dat āscheetā de hele tijd
En vroegen ons idd ook af waar ze dat allemaal van betaalden al die tijd Wel echt knap dat ze er zoveel passie voor hadden om dat op te zetten dat ze ook echt door beleven gaan. Echt respect als je met zoveel wilskracht iets op wilt t zetten in t buitenland! Niet alleen zij maar in het algemeen. Vind dat echt knap; alles achterlaten, niet weten waar je terecht komt en of alles goed gaat en dan ook nog of t uiteindelijk loopt of niet. Daar gaat het natuurlijk om. Pfoeh, de gedachte alleen alā¦
Oh ja wat een leuke mensen, en fijn dat het ze gelukt is.
Och ze heeft hele sterke spirituele energie, dat vinden ze vast fijn in Noorwegen
Ahhh wat een lieve burgemeester
Eenheid
Wel mooi daar!
Kom zelf ook uit het noorden, maar dat boerse accent vind ik altijd zo vreselijk om te horen. Hoop dan echt dat ikzelf niet ook zo praat/klink
Ja ze kunnen zich al best goed redden met de taal! Leuk om te zien!
Dat hoop ik van mezelf ook altijd haha. Ben er serieus mee aan het oefenen dat het niet zooo erg wordt
Die burgemeester deed dat dus ook alleen voor de camera.
Vind het verder ook verschrikkelijk, zo veel sneeuw. Niks voor mij.
Soms vraag ik het tijdens vakantie ook wel eens aan andere Nederlanders. Of ze kunnen horen waar we vandaan komen. Sommigen denken soms ook wel dat ik dan uit Den Haag kom, terwijl ik toch een echte Groninger ben
Ook wel weer mooi hoe ze zei dat āde zenuwen haar de strot uit komenā
Wel sneu hoe t nu loopt. Ze hebben echt letterlijk niks kunnen doenā¦
Ik vind het wel typisch die omslag bij die gemeente. Maar ook wel typisch dat ze het eerst hebben hoe alles in Nederland ze tegenwerkte en ze nu zeggen jaaa in Nederland was het allemaal goed geregeld.
Ik zeg bij alles hardop 10 JAAR VOORBEREID?
Paar details over t hoofd gezien dan
Ze zijn bijna net zo snel terug als die twee vrouwen die hun viskraam hadden verkocht en naar Spanje vertrokken
Dat duurde maar twee weken hahaha
Best sneu idd hoe het nu loopt. Sta je dan tussen de fietsen en met je pakketjes
Gelukkig heeft ie zn humor nog.
Geen idee of er vraag naar is maar we gaan gewoon beginnen
Tof dat ze een nieuwe uitdaging hebben gevonden!
Ik ook nietā¦