Ik vertrek

Over dat scheiden toch? Ja rare grap. Vond hem sws irritant cynisch ofzo. Alsof hij toch spijt had of ook het horeca gedeelte met tegenzin deed

@Hihalarisch ja maar het klussen ging hem uiteindelijk nog best okay af. Behalve wat kleine dingen in de badkamer, die ene kabel en de vertraging. Viel nog mee

1 like

Die elektricien liep daar gewoon rond hoor, dus uiteindelijk heeft ie niet de elektra ‘gewoon zelf gedaan’.

Je kan veel vinden van dat boek, de 7 vinkjes, maar het gemak waarmee iemand die volgens eigen zeggen nog geen schroef in een muur kan draaien inschat dat hij het werk van een daarvoor opgeleide professional ‘zelf wel doet’ vind ik best storend. In dat boek wordt wat verder verkend hoe het kan dat sommige mensen zichzelf zo overschatten, vandaar die link.

Nee klopt elektra zou ik zelf ook echt niet aan beginnen! Maar voor iemand die “nog nooit” had geklust, viel het overige nog mee. Nogmaals wel enorm veel uitloop, of ze lieten niet alles zien.

Oh dat boek ken ik niet!

1 like

Ik vond hem geweldig
op het scheidingsgrapje na dan.

2 likes

Ik vind hem leuk :rofl: Gewoon een lekkere ras- pessimist, heerlijk

3 likes

:astonished: :astonished: :astonished: :astonished:

1 like

Omg geweldig!

2 likes

Haha ik denk dat dit niet waar is hoor @monkeyslut . Is verder ook nergens te vinden behalve op die site en lijkt me ook sterk dat ze het niet in het programma hadden benoemd haha. Volgens mij is het gewoon meer een grapje in het artikel omdat hij zo op Rg leek

1 like

Ja en leken die broertjes op de kinderfoto niet allemaal op elkaar, met een donkere huid? Tuurlijk zou Rob evt een half-of stiefbroer kunnen zijn @monkeyslut

2 likes

Morgen lekker een avondje alleen thuis, komt het er niet voor :sob::sob:

Jaa las vanmiddag al deze omschrijving en kijk sindsdien uit naar deze aflevering. Wel naar voor hen inderdaad, hopelijk komt het uiteindelijk nog een beetje goed

1 like

Zin in! Ik dacht dat het een kort seizoen was, toen er vorige week geen aflevering was

1 like

Hahah die reactie op die kakkerlak

4 likes

Aannemer die niet komt opdagen CHECK

Ik voel me een beetje genaaid, zonder dat ik het lekker vond

2 likes

Lekker chillen en een eigen bedrijf gaan niet goed samen

1 like

God Jezus dat waren veel naaktkatten

2 likes

Het worden er nu wat minder

2 likes