Ik vertrek

Wat een vreselijk stel maar een lief jochie, zo blij toen er een kind kwam spelen. Vond het er daar ook niet zo mooi uit zien qua kamers en decoratie.

5 likes

Oh yes dit was weer een ouderwets fijne aflevering met drama, gezeur, dingen die kapot bleken te zijn en over het verbouw budget heen gaan. Niet zo fijn voor de deelnemers natuurlijk, maar wel voor ons :innocent:
Dat gesprek met die makelaar hadden ze ook net zo goed niet kunnen voeren want het was al lang duidelijk dat ze daar nu niets meer mee konden en hij ook totaal niet van plan was om ze te helpen

Vind het wel altijd sneu voor de kinderen. Zeker voor de oudste die ivm corona maanden niet naar school kon en daardoor totaal geen vriendjes had om mee te spelen oid. De hele dag maar eat op de bank hangen met de iPad, pa/ma hebben geen tijd want zijn druk bezig met alles

2 likes

Ja vond ik ook sneu voor de kinderen, het meisje zag je ook heel vaak met die ipad. En opbhet einde zeiden ze nog ja we zijn zo blij dat we hier zijn, we hebben nu meer tijd voor de kinderen. Kwam niet echt naar voren in de aflevering.

1 like

Dat zeiden ze volgens mij vooral aan het einde, omdat het klussen nu “klaar” was. Maar dat vraag ik me ook altijd af. Want daarna heb je het druk met boekingen, schoonmaken, bedden opmaken, koken en administratie. En als ze daar mee klaar zijn, heb je je eigen huis ook nog
 Dus vraag me altijd af wat daar daadwerkelijk van terecht komt als ze zeggen meer tijd te hebben voor de kinderen. Volgens mij is de enige manier om dat dan Ă©cht te hebben, is door personeel aan te nemen. Maarja dat kan vaak ook niet :thinking:

Het stel van deze week was al eerder in de media. https://www.nhnieuws.nl/nieuws/263055/gezin-uit-castricum-wordt-week-na-italiereis-eindelijk-getest-op-corona-ggd-laat-steken-vallen . Dat was een heel gedoe op de lokale FeesBoek, waar eerst de GGD het ontzettend moest ontgelden, later het schoolbestuur waarbij de man werkte: https://www.nhnieuws.nl/nieuws/263220/meester-jean-paul-mag-niet-meer-voor-de-klas-na-media-aandacht-coronavermoeden .
Beetje ironisch dat na de negatieve test ze “blij zijn omdat de poppenkast nu voorbij is” en je een paar dagen later “ik vertrek” gaat opnemen.

3 likes

De aflevering van morgen ziet er veelbelovend uit. Ik zie smerigheid, wateroverlast en een septic tank

2 likes

Vanavond al toch? :smiley:

Ja hahaha is ook zo ik zat in aflevering gemist en mijn hoofd liep ook nog in die tijd

Ik heb geen horeca ervaring maar ik ben wel heel vaak in hotels geweest en kijk programma’s over b&b’s! Lol haha

6 likes

Helemaal leuk dat dit in mijn omgeving is haha :grin:

omgggg puppy

2 likes

Ziet er nu al niet uit :joy:

Lekker vertrouwen op alles wat die man zou zeggen. En ach hij zit in het vastgoed dus hebben verder geen hulp nodig. Heeel slim weer :+1:

1 like

Ze kijken zo glazig :joy: Gewoon geen idee wat er gezegd wordt

1 like

Hoe hebben ze in hemelsnaam een huis gekocht waarbij de eigenaar ook de verkoper is en ze verder geen aankoopmakelaar hebben en dan dat contract tekenen zonder Frans te spreken. Not smart.

9 likes

Van de 10 minuten die ik nu gezien heb lijken me dit geen mensen die ergens 2 keer over nadenken haha

3 likes

Ik dénk dat ze over het budget heen gaan :crazy_face:

3 likes

Gewoon blijven knikken als iemand Frans tegen je spreekt. Doe ik ook altijd.

6 likes

Het zag er net allemaal zo goed en super uit toch?

Is allemaal sjeike nat

3 likes

Iets zegt me dat Herman hierna niet meer bereikbaar is.

7 likes