Nou als we weer mogen qua corona regels zeg ik FF-uitje naar Spanje, lekker aan de boerengolf
In de wilde natuur haha Jezus dit braakliggende terrein?
Ga wel liever naar de scheten
Ik ben blij dat ze er zelf blij mee zijn. Ik heb best wel respect voor hun doorzettingsvermogen (of roekeloosheid/naĂŻviteit ja)! 
Toch vind ik nieuwe afleveringen leuker
Ze kunnen ook wel zonnebrand gebruiken. Vandaar dat ze er zo oud uitzien
Ja dit snapte ik niet goed⊠was hij nou van de verzekeraar, taxateur schade?
Dat heb ik wel met al die koppels, vind ze allemaal zo naĂŻef en kan me dan niet voorstellen dat ze dat voor hun plezier doen. En zeker als t dan allemaal misgaatâŠmaar aan het eind zijn ze alsnog bijna allemaal wel blij en tevreden met hun keuze? Wel nice, ik zou allang uit volledige paniek en wanhoop terug gevlucht zijn naar Nederland 
Maar hun eigen woning is nog steeds niet lekvrij? Of heb ik dat ff gemist?
Dat moet nog blijken zeiden ze, t heeft nog niet echt weer geregend denk ik
Was dit ook dat stel dat hun puberzoon en -dochter hadden meegenomen, die voor nood maar in een strandtent gingen werken (waar ze door pa/ma naartoe gebracht moesten worden, omdat ze er anders niet konden komen), omdat er verder niets te doen was en ze niemand kenden?
Of ben ik in de war met anderen?
Ik vroeg me af of die oorspronkelijke âschimmel muurâ niet enorm benauwd zou worden nu er bakstenen tegenaan worden gegooid? Kan niet lekker zijn toch?
Dit vroeg ik me ook af. Fijne gedachte ook - beschimmelde âbinnenmurenâ. Denk dat ze gedacht hebben; afbreken kost ook geld (manuren) dus meest goedkope oplossing
Een miljoenenproject. Damn ik vertrek 4.0 hoor
Ik herinner ze me nu ook!
Dat kind dat staat te plassen, vol in beeld. Waarom is dat uitgezonden? 
Ja vind ik ook bizar haha. En nu weer in de herhaling
Ja 2x zelfs!
Zou me dood schamen als ik dat kind nu was