Ik vertrek

Vanaf een hoek leek het even hek - zee*. Maar dat zou echt een domper zijn. Gelukkig was dat niet zo.

Je gaat het niet geloven…

ā€œSoms is het ItaliĆ« ten voeten uit met bijzondere regels. De gemeente wil bijvoorbeeld dat wij op ons strand een uitkijktoren maken, zodat voorbijgangers vogels en zeldzame plantjes en dolfijnen kunnen spotten.ā€
:grimacing::grimacing:

4 likes

Hahaha jaa hoor dubieus

Edit heb ff de prijzen opgezocht en die categorisering van de hutten en tenten is echt :ok_hand:t2:

2 likes

Ok ik ben al een hele tijd niet echt op vakantie geweest dus misschien zeg ik nu iets heel doms…maar 1500 euro per week??? Op z’n minst! Dat is toch echt fucking duur?

1 like

Ik vind het ook echt duur! Ik ging kijken of er dan maaltijden ofzo bij zitten maar ook niet:

En ook al geen treinstation! En hoe kom je nou als je in een tent in de berm…eh village zit aan de overkant van dat spoor? Hebben ze ook een brug gebouwd of moet je gewoon op gevaar voor eigen leven t spoor overrennen :sweat_smile:

Ik las op de site dat er een tunnel is! Maar niet te zien op de kaart idd

Edit o misschien helemaal links?

1 like

:thinking: dit is nog erger dan lowlands

1 like

Jeetje wat duur! Dan ga ik nog liever met m’n eigen tent naar een simpele camping waar je net zoveel (of weinig) privacy hebt, ook vanaf de camping de zee in kunt, meer ruimte op je veldje hebt, maar gƩƩn treinspoor achter je langs… Moet je alleen wel zelf je eigen kookgerei meenemen, maar dat neem ik dan graag voor lief! Tering wat duur zeg :scream:

Voor dit geld heb je nog niet eens een eigen douche/wc toch? Dus wat is dan het verschil met een normale camping??

1 like

Jawel zitten badkamers in!

Nou dat ā€œscheeltā€ dan nog weer :sweat_smile:

ik doe ff een gok:
ellende onder de Spaanse/italiaanse/franse zon?

2 likes

Bingo, een Spaans avontoer zie ik. Dat wordt smullen

3 likes

wat gaat het worden vanavond?

waar

• Spanje
  • Italie
  • Frankrijk
  • Friesland

0 stemmers

wat

• Camping
  • B&B
  • ā€˜Resort’ maar eigenlijk een camping
  • Ponypark

0 stemmers

Ellende

• Lekkage
  • Corona
  • Dak stort in
  • Spreekt de taal niet maar doet alsof
  • Al het bovenstaande
  • Niks gewoon gezel

0 stemmers

1 like

Je vergeet de opties

Verbouwing valt veel duurder uit
Tsunami aan verborgen gebreken
Bank komt maar niet met geld over de brug
Aannemer die constant ā€˜maƱana’ zegt.

3 likes

haha ja kut ik had eerst gewoon ā€˜verbouwing’ dat vatte het wel lekker samen had m moeten laten staan

Ellende

• verbouwing alles kut

0 stemmers

Ik ben helemaal voor!

1 like

86 huisjes :sob:

1 like

Luxe leven in Almere… nee mensen. Nee. Da’s pure arremoe

6 likes