Vanaf een hoek leek het even hek - zee*. Maar dat zou echt een domper zijn. Gelukkig was dat niet zo.
Je gaat het niet gelovenā¦
āSoms is het ItaliĆ« ten voeten uit met bijzondere regels. De gemeente wil bijvoorbeeld dat wij op ons strand een uitkijktoren maken, zodat voorbijgangers vogels en zeldzame plantjes en dolfijnen kunnen spotten.ā

Hahaha jaa hoor dubieus
Edit heb ff de prijzen opgezocht en die categorisering van de hutten en tenten is echt 
Ok ik ben al een hele tijd niet echt op vakantie geweest dus misschien zeg ik nu iets heel domsā¦maar 1500 euro per week??? Op zān minst! Dat is toch echt fucking duur?
En ook al geen treinstation! En hoe kom je nou als je in een tent in de bermā¦eh village zit aan de overkant van dat spoor? Hebben ze ook een brug gebouwd of moet je gewoon op gevaar voor eigen leven t spoor overrennen 
Ik las op de site dat er een tunnel is! Maar niet te zien op de kaart idd
Edit o misschien helemaal links?
dit is nog erger dan lowlands
Jeetje wat duur! Dan ga ik nog liever met mān eigen tent naar een simpele camping waar je net zoveel (of weinig) privacy hebt, ook vanaf de camping de zee in kunt, meer ruimte op je veldje hebt, maar gƩƩn treinspoor achter je langs⦠Moet je alleen wel zelf je eigen kookgerei meenemen, maar dat neem ik dan graag voor lief! Tering wat duur zeg 
Voor dit geld heb je nog niet eens een eigen douche/wc toch? Dus wat is dan het verschil met een normale camping??
Jawel zitten badkamers in!
Nou dat āscheeltā dan nog weer 
ik doe ff een gok:
ellende onder de Spaanse/italiaanse/franse zon?
Bingo, een Spaans avontoer zie ik. Dat wordt smullen
wat gaat het worden vanavond?
waar
- Spanje
- Italie
- Frankrijk
- Friesland
0 stemmers
wat
- Camping
- B&B
- āResortā maar eigenlijk een camping
- Ponypark
0 stemmers
Ellende
- Lekkage
- Corona
- Dak stort in
- Spreekt de taal niet maar doet alsof
- Al het bovenstaande
- Niks gewoon gezel
0 stemmers
Je vergeet de opties
Verbouwing valt veel duurder uit
Tsunami aan verborgen gebreken
Bank komt maar niet met geld over de brug
Aannemer die constant āmaƱanaā zegt.
haha ja kut ik had eerst gewoon āverbouwingā dat vatte het wel lekker samen had m moeten laten staan
Ellende
- verbouwing alles kut
0 stemmers
Ik ben helemaal voor!
86 huisjes 
Luxe leven in Almere⦠nee mensen. Nee. Daās pure arremoe