Allemaal de schuld van Carona!! En de roverheid die ons dit allemaal aan doet 
Wat een ellende
Volgens mij waren ze ook een beetje aangeschoten toen ze de tekst schreven voor de crowdfunding, want ze schrijven dat ze april 2019 wouden openen, maar dit is toch 2020?
Echter heeft de pandemie een gevoelige deuk veroorzaakt in onze plannen. Het idee was om in april 2019 te openen. We hadden al aardig wat boekingen en waren goed voorbereid toen in maart heel Italië in volledige lockdown ging! Vrijwel alle boekingen werden geannuleerd en ook de verbouw kwam totaal stil te liggen. Pas in juni konden we verder met het verbouwen en pas in augustus hebben we de eerste gasten mogen ontvangen. Welgeteld zijn we 8 weken open geweest waarna in oktober al weer een lockdown volgde.
Ik kijk nu net maar wat praat zij gek. En die hondenoppasschilderijdingetjes. Wat erg.
Hahaha dit en ander commentaar op Twitter. Ik ga stuk 
Op twitter staat net dit
Huh herhaling dus?
Nee, omroep Max gaat hun volgen aankomend jaar. Denk beetje zoals Chateau Meiland
Ooohh zo ik dacht de aflevering van vanavond!
Uhm oke ik weet nog niet wat ik daarvan vind haha
Oeh lijkt me leuk! Ik vind t juist jammer dat de meilandjes niet meer in Frankrijk zitten, dus ben wel in voor een nieuw avontuur met nieuwe mensen. En bij voorkeur dat die mopperman dan wel ook vaak langskomt
Hij blijft een held 
Haha die man, geweldig
Straks weer een nieuwe aflevering! Lijkt weer klassiek met verbouwingskosten die boven het budget uitkomen, dochter die terug wil naar NL en deelnemer die eigen land/ouders mist
De aflevering van straks belooft veel goeds 
Natuurrampen deze week?!
Heb er weer zin in!!!
Oef oudere kinderen. Zieluuug
WATER!
Deze aflevering heeft alles
Zelfs tennissen gaat al mis