Vond die vrouw echt niet ok doen… “kijk uit met je taart” “mooi hier hè, Bart?”
Ja ze deden echt alsof ze vergiftigd werden. Het was groente met tonijn, grow the f up en als je geen tonijn lust weet je dat toch van tevoren en dan sla je het gewoon normaal af.
Wel echt een mooi huis hebben die mensen in Frankrijk!
En…kaas…feta
Ik kon ze gewoon écht niet uitstaan!
Hahaha dat deuntje onder het zeeziek stukje Is van Requiem for a dream
mensen die enorm veel begrip en tolerantie eisen, en zelf nul tonen
Bij wie zou jij liever verblijven?
- Christa en Bart
- Nicole en Cosmas
0 stemmers
Welke activiteit doe je liever?
- Misselijkmakende zeiltocht
- Biodanza
- Fietstocht met verdwaalde gids
- Wandelen met terror Louis
0 stemmers
Ik vind dit geen gelijkwaardige beoordeling waard
En bij de beoordeling er ook nog op terugkomen: “Ze kan niet koken.”
Misschien ben jij wel gewoon een zeikerige man-baby.
Ik was ook helemaal vergeten dat de chef kok eigenlijk de paardenvriendin van toen was
En ook losgaan waarom die soep oranje was… euh; deal with it. Moet zeggen dat degene die het programma edit ook wel goeie humor heeft
Haha heerlijke aflevering dit. Wat vreselijk op die boot, ik had echt medelijden met ze toen ze zeiden dat het ze meerdere nachten daar zouden slapen. Wie wil dat nou vreselijk. En die honden haha. Die andere mensen zijn echt veel te aardig dat ze vier sterren hebben gegeven.
Zij met die heupriem en camouflage rok dat het kleed weg moet wat een lieverd ik had echt niet zo gereageerd
Wat ook leuk is; oude afleveringen terugkijken op YT
Ik zit nu naar Michiel en Sibel te kijken; 2 ex-en die samen naar Frankrijk verhuizen. Komt Sibels nieuwe vriend Ed op bezoek (maar 27 jr ouder dan Sibel), vertrekt hij binnen een dag omdat hij de situatie niet prettig vindt…(!)
Hahaha die mislukte fietstocht wat geweldig! En dan die kotsende hond! ik houd zo van zeilen dus herken wel wat maar ze krijgen ook geen mini-zeillesje ofzo? En een anti-zeeziekte pilletje is echt het eerste wat je moet doen natuurlijk.
En de krullenmevrouw, is die nou gewoon heel hangry?
Ooo wat een heerlijke televisie!
Ik was eerst in de veronderstelling dat de gasten alleen op de boot zouden verblijven en dat de eigenaars het ontbijt kwamen brengen enzo. Maar ze zaten ineens met z’n vieren, een kolossale hond en een bejaarde dove hond op die boot. Ik werd er helemaal claustrofobisch van. Je wil je vakantie toch niet zo close doorbrengen met ‘vreemden’?
Ooohhjaaa deze man die ineens kon lopen!
De Miraculeuze genezing
misschien was het dan toch niet helemaal het lot enzo
het universum had het toch niet gewild