dit kind is wel een probleem
Mooi haar heeft zij
Oh ze zijn een kleuterschool geworden
Ik snap nog steeds de logica niet
Thuis was er altijd iets en hier niet?
Volgens mij zitten ze ook gewoon in een Nederlandse enclave
Gerardus
Waarom hebben ze ramen dudes niet eerder gebeld dan?
Zegt niemand die dat op zijn paspoort heeft staan ooit
Ik wil ze trouwens wel wat zonnebrandcreme gevenā¦
Wat zijn dit voor stoelen
O het is de verpakking lol nevermind
Dat appartement is wel mooi geworden hoor!
Het gaat nog best voorspoedig allemaal eigenlijk
Maar dat appartement ruikt toch nog helemaal naar verf?? Of waren dat meerdere dagen wat ze net lieten zien
Klinkt alsof ze in Nederland in coma lag ofzo en hier ontwaakt is
Haha dacht ik ook waar is het beleg
Hij heeft het wel echt knap gedaan
Edit: met het opknappen en bouwen
Denk dat het niet bedoeld als compleet ontbijt als in een bed & breakfast ofzo, meer kamperen en je kunt als je wil verse broodjes bestellen ofzo voor in de ochtend. Dat zie ik althans wel vaker en vind ik niet heel gek per se. Maar als het wel als compleet ontbijt bedoeld is is het wel erg karig ja.
De aflevering van volgende week staat al op npo plus
Ik vind het altijd zo ājammerā als een stel zo duidelijk financieel geholpen is, maar dit verzwegen wordt om te laten lijken alsof het een ramp wordt.
Ook nu was er alleen een opmerking dat ze āietsā hadden gekregen/geleend. Dan wordt er vooraf geprobeerd alsof de aflevering sensatie gaat zijn (budget van maar 40.000ā¬!! en dat is al zowat op als het nog een krot is) en dan hebben ze dus uiteindelijk geen geld meer, maar ineens is het een paar maanden later helemaal perfect af met mooie afwerkingen en meubels, zonder enige vertraging of problemen. Die ouders moeten dus meer dan āeen beetjeā hebben geholpen.
Lijkt me altijd zo onrealistisch voor mensen die denken dit wel even te gaan doen nav zoān verhaal.
Bij mij geeft de app een error bij de afl van vlg week. Kun jij wel al kijken?