Ja die van H&M zijn chill!!
Laatst ook al zo’n miskoop gehad met de hoofdkussens van Ikea, voorbeeld leek top maar thuis eenmaal uit de verpakking was het een slap en onevenredig verdeeld kussen
Ja die van H&M zijn chill!!
Laatst ook al zo’n miskoop gehad met de hoofdkussens van Ikea, voorbeeld leek top maar thuis eenmaal uit de verpakking was het een slap en onevenredig verdeeld kussen
Ja die van H&M zijn fijn. Ik koop altijd een maat groter zodat je een lekker vol kussen hebt. (voorbeeld: kussen van 40x40 koop ik 50x50)
Ik heb het laatst hier al eens gelezen geloof ik, maar ik kan niet een bestelling doen op mijn postcode? Iemand al een oplossing hiervoor gevonden? Ik heb een pax nodig en die past echt niet in mijn auto.
Oh dat had ik ook! Ik kon ook niet online bestellen en hier laten bezorgen, maar in de winkel was het geen probleem om te regelen.
Ik onderschat altijd de impact van een bezoek aan de blauwgele woonzweed. Ben altijd kapot daarna.
Ik zat net te overwegen of ik 2,99 wilde spenderen aan click&collect zodat ik mijn spullen alleen maar hoef af te halen. Je hebt me overtuigd .
Haha, groot gelijk hoor. Het is dat ik planten wilde, anders had ik dat misschien ook gedaan.
Ik vind het echt een goede toevoeging die click & collect.
Laatst had ik iets nodig dat niet op voorraad was bij IKEA vestigingen hier in de buurt maar wel bij mijn ouders in de buurt. Dus ik had gevraagd of zij het voor me wilden ophalen.
En zelfs mijn vader, die echt een schurft hekel heeft aan IKEA en nooit naar binnen wil, was echt positief verrast over hoe goed het was geregeld met click&collect
(al komt zijn IKEA haat vooral omdat veel klanten heel langzaam door het gang pad lopen en de weg versperren, en hij heeft 30 jaar geleden een keer een IKEA kast gekocht waar allemaal schroefjes misten in de verpakking, die frustratie zit diep…)
Een vraagje. Heeft iemand een van de volgende gordijnen ‘hilja’, ‘hannalill’ of de ‘tibast’? Ik ben op zoek naar gordijnen die de zon tegen houden, maar niet de kamer totaal verduisteren. Als het even kan wel zo dat het niet bloedheet wordt in huis. Iemand ervaring hoe deze gordijnen zijn?
Ik heb de zon halverwege de middag tot aan de nacht op het raam staan.
Als iemand een andere tip heeft, hoor ik het ook graag
Heel ander soort tip, maar een vriendin van mij had een soort folie op het raam waardoor het minder warm werd in de kamer door de zon.
Het liet wel gewoon licht door, maar de ramen werden er iets donkerder door. Het leek mij echt heel fijn omdat je dan niet met de gordijnen dicht hoeft te zitten!
Misschien is dat wat? (als je googled op zonwerende folie vind je het zo, zij had een goedkope versie van bv action of Leen Bakker of zo en dat werkte prima)
Dat klinkt ook goed! Maar als er dan weinig zon is, is de kamer dan niet heel donker? Of heb je geen idee?
En ja ik had vorig jaar dus de halve zomer mijn gordijnen dicht. Vreselijk was dat. Hartstikke donker en nog steeds bloedheet. Dus wilde het dit jaar anders aanpakken
Nee helemaal niet, het effect valt echt heel erg mee!
Dit plaatje even van google geplukt, dit klopt wel ongeveer volgens mij:
@Marquez let wel goed op dat dit soort folie aan de binnenkant van HR++ glas (nieuwe generatie dubbel glas) ervoor kan zorgen dat het glas barst. Je hebt speciale folie voor HR++ glas of je kan het aan de buitenkant plakken
Wij hebben Hilja en Tibast gordijnen. Tibast is nagenoeg helemaal verduisterend. We zitten niet super vaak in de kamer met de Hilja gordijnen maar als je wil kan ik foto’s maken met de gordijnen dicht qua lichtinval als je wil?
Oh als je dat zou willen doen, graag! Die Tibast valt dan af want ik hoef geen verduisterende gordijnen. Zit ik alsnog opgesloten. Ik vind gordijnen verder wel heel gezellig staan, maar als je woonkamer zo krap wordt, nee bedankt.
@anon3765766 dat is handig om te weten! Zal eens uitzoeken wat voor glas ik heb. En @LaPetiteRobeNoire wat dom, had ik zelf ook even kunnen googlen. Bedankt voor het delen! Ziet er idd niet verkeerd uit. Ik ga het eens uitzoeken.
Lopen de cadeaukaarten die bij de adventskalender zaten eigenlijk nog steeds in juni af of is dat verlengd? Weet iemand dat? Ik zag op de website alleen nog de oorspronkelijke voorwaarden maar las al wel dat het vorig jaar wel 2 maanden verlengd werd.
Heb dit toevallig laatst opgezocht. Op deze pagina onder veelgestelde vragen staat dat ze geldig zijn tot 24 augustus 2021! Adventskalender 2020 - IKEA
Is dit op de begane grond/kun je aan de buitenkant bij het raam? Je zou van dat screendoek met tourniquets aan de buitenkant van het raam kunnen ophangen. Dan hoef je alleen een soort oogjes aan je buitenkozijnen vast te maken en kun je die screens er zo op hangen. Dat is een beetje de budget versie van elektrische zonnewering. Die kun je dan ophangen en weghalen wanneer je wilt.
Ik heb altijd begrepen dat het beter is om de zon/warmte vanaf buiten al te weren, omdat hij anders toch al binnen is op het moment dat het bij je gordijn komt.
Zo ziet dat systeem eruit:
Oh fijn, dankje!!