Voor alle goeie shit die ze bij Ikea verkopen.
De meeste mensen gaan naar Ikea om meubels te kopen. Ik ga niet weg zonder de foodmarket leeg te hebben geroofd.
Enkele favorieten:
En ik ben ook fan van die mini kaneelbroodjes in een zak, maar daar kan ik geen plaatje van vinden.
Ik vind de ikea echt een verschrikkelijke winkel, maar ben wel heel benieuwd naar de papershop, daar zou ik me echt uitleven volgens mij.
Het beste van de Ikea zijn de hotdogs en softijsjes
Vlierbloesemranja <3
Deze waszakjes zijn echt goed. Bh-haakjes gaan er niet doorheen, ze zijn groot (een wollen vest past er makkelijk in) en goede ritsen.
@Oprah Nou daar komt ie dan. Welke pocketveringmatras is het stevigst? (ik moet een nieuw matras en ben dik en hou niet van zachte bedden) Misschien kom ik 'm dan wel in Heerlen halen haha
Ik heb er nog 1
Daimtaart
Eigenlijk moet IKEA-topic zijn
Deze koekjes zijn bij ons echt favoriet
Wat stom dat ze het niet doen.
Het ging om de gemberkoekjes, rösti, kaneelbroodjes, platbrood en dus ook de mini kaneelbroodjes.
Van die plakviltjes voor onder je stoelen! Heten dat viltjes? Geen idee lig haha, maar die dingen die je vloer moeten beschermen tenminste.
Wel een mooi bed! Ik heb dat witte krullenbed van Ikea en dat kraakt ook zo tering erg
Love IKEA! Ik zeg altijd dat ik geen IKEAhuis wil, maar daarvoor heb ik eigenlijk wel teveel IKEAmeubels haha.
Een kleine selectie

Dat vind ik echt zo’n nadeel aan Ikea bedden, die kraken na een week al echt als een malle. Als ik me boven omdraai dan horen ze dat 3 deuren verderop nog denk ik, moet je nagaan als je seks hebt.
Kan ik nie betale nie
Ok dan moet ik die matras binnenkort maar eens uittesten tijdens een trip naar IKEA. Is dus wel goed stevig? Zacht is haat
Heb een kussen van silvana, van beter bed. Zijn er in veel vormen, volgens mij zo synthetisch als maar kan en ik vind het heerlijk liggen! Volgens mij heb ik er een met blauwe randjes (verschillende uitvoeringen hebben andere kleurtjes)
Heb je die meest goedkope lattenboden (houten latten aan elkaar met stukjes stof)?
Die hoor je namelijk vast te schroeven aan het frame! Bij mij schoten de latten steeds uit het frame, maakte een hels kabaal en ik schrok me steeds dood. Maar nu ik ze vastgeschroefd heb zit het prima vast en hoor ik niets meer!