IKEA topic

Voor alle goeie shit die ze bij Ikea verkopen.

6 likes

De meeste mensen gaan naar Ikea om meubels te kopen. Ik ga niet weg zonder de foodmarket leeg te hebben geroofd.
Enkele favorieten:





En ik ben ook fan van die mini kaneelbroodjes in een zak, maar daar kan ik geen plaatje van vinden.

12 likes

Ik vind de ikea echt een verschrikkelijke winkel, maar ben wel heel benieuwd naar de papershop, daar zou ik me echt uitleven volgens mij.

Het beste van de Ikea zijn de hotdogs en softijsjes

4 likes

Vlierbloesemranja <3

2 likes

image

Had ik besloten deze nachtkastjes te kopen, zijn ze blijkbaar opeens uit het assortiment. Echt lame.

2 likes

Deze waszakjes zijn echt goed. Bh-haakjes gaan er niet doorheen, ze zijn groot (een wollen vest past er makkelijk in) en goede ritsen.

4 likes

Ik kom niet de Ikea uit zonder weer een pakje van deze mee te nemen:

En deze rugzak is echt heel fijn en praktisch:
forenkla-rugzak-zwart__0467843_PE611044_S4%20(1)

4 likes

Hej du!

Leuk topic dit! En voor het eerst eens goed geschreven.

Complimenten @Ludo

Voor al uw vragen omtrent spullen van IKEA, ik ben jullie online klantenservice.

9 likes

@Oprah Nou daar komt ie dan. Welke pocketveringmatras is het stevigst? (ik moet een nieuw matras en ben dik en hou niet van zachte bedden) Misschien kom ik 'm dan wel in Heerlen halen haha

HÖVÅG en dan het stevige model! Je kunt altijd boven proefliggen… Want ik weet niet wat voor jou stevig is, ik kan op geen een stevig matras liggen haha.

Ik ben er echt bijna elke dag behalve op woensdag! Dus let me knowwww :raising_hand_woman:t3:‍♀️

2 likes

Ik heb er nog 1

Daimtaart :heart_eyes:

2 likes

Eigenlijk moet IKEA-topic zijn :redface:

8 likes

Ah stom dat de afbeeldingen het niet doen. Dit zijn in elk geval de linkjes:


en

2 likes

Deze koekjes zijn bij ons echt favoriet

5 likes

Wat stom dat ze het niet doen.
Het ging om de gemberkoekjes, rösti, kaneelbroodjes, platbrood en dus ook de mini kaneelbroodjes.

3 likes

Van die plakviltjes voor onder je stoelen! Heten dat viltjes? Geen idee lig haha, maar die dingen die je vloer moeten beschermen tenminste.

4 likes

Wel een mooi bed! Ik heb dat witte krullenbed van Ikea en dat kraakt ook zo tering erg

Love IKEA! Ik zeg altijd dat ik geen IKEAhuis wil, maar daarvoor heb ik eigenlijk wel teveel IKEAmeubels haha.

Een kleine selectie

download%20(1)

imagesypperlig-armchair-in-outdoor-gray__0505331_PE633864_S4a4d5b3d5f6c44694861045db0eb28e60

2 likes