IKEA topic

Bij mij werkte hij alleen in Chrome, niet in Safari op mijn MacBook.

1 like

Weet iemand op welk moment van de dag er nieuwe plaatsen vrijgezet worden voor het plannen van een keuken?

Weet iemand of de dromsack (die tas die je als totebag en rugzak kan gebruiken) nog terugkomt?

Toen in het een klein maandjd geleden vroeg aan een medewerker in de winkel zei hij van wel. Maar het kon nog wel even duren helaas.

1 like

Kreeg toevallig vandaag een mail van Ikea dat er een voorlopige leveringsperiode is voor de groene tas tussen 18-25 september in Amsterdam.

3 likes

Weet iemand of je met een briefje van 200 kan betalen bij de ikea? Mits het bedrag gewoon in de buurt komt natuurlijk?

Hmm bij mijn Ikea kan je überhaupt niet meer met cash betalen om fraude tegen te gaan, dus als je al met cash kunt betalen zou ik er niet gek van op kijken als het niet met 200 mag.

1 like

Zoek je een specifieke actie? Ik weet alleen dat er dit jaar waarschijnlijk geen komplement (Pax) actie is vanwege de leveringsproblemen waar we op dit moment mee kampen. Zou goed kunnen dat dit voor meerdere afdelingen geldt want de voorraden zijn op het moment erg matig.

1 like

Ah dat is mijn afdeling! Op dit moment zie ik nog niks aangekondigd staan maar dat kan vrij last minute pas aangekondigd worden. Mocht je iets willen weten over een bed of matras, let me know!

1 like

Iemand die weet of ze het stoommandje nog verkopen? Kan hem online niet meer vinden helaas.

Bedoel je deze?

(zoeken op vergiet)

2 likes

Nee helaas ik bedoel deze! Maar toch bedankt

Klopt hij was destijds in het filiaal van Amsterdam te koop, nu helaas niet meer. Ga toch maar die andere variant proberen.

Dan maar op de hand, hopen dat ik het ook echt doe. Nog een aanrader voor de keuken? Heb ik een excuus om naar de winkel te moeten

Dit kan je ook in de Dille en Kamille kopen, mocht je die een in de buurt hebben :grimacing:

3 likes

Oh ik las natuurlijk weer verkeerd. Ja herkenbaar maar dan ff goed afdrogen. Thanks :blush:

Haha heerlijke mindset! Vaatwasser is leven. (Niet de toiletborstel erin he! :eyes:)

Technisch gezien kan het ja. Alleen kan je mij dan opvegen ik krijg al kippenvel bij het idee! Samen rondje ikea doen dan maar? :joy:

Dan geef ik je af bij smålland

Heeft iemand hier een bureau combinatie met Alex? Ik lees op internet dat de minimale diepte van een bureau 80cm is, de alex is 59 diep. Vind je dat storend ja/nee? Heb je het blad bijv gewoon breder? Dus een ‘lege ruimte’ achter de alex?

(dit is alex ALEX Ladeblok met lades, wit, 36x70 cm - IKEA )