Ja, dat weten we dus allemaal niet precies. Maar ga nu wel contact opnemen met IKEA. Er zit een Whirlpool vaatwasser in, maar dat staat er ook op. Dus misschien is dit dan ook wel een zelf ingebouwde vaatwasser van de vorige bewoners… We echt hebben geen idee haha.
Er zijn hier wel meer mensen die een symfonisk hebben toch (iig @VickyViolence & @macklemore) ? Hoe krijg ik het voor elkaar dat dat ding het geluid van mijn browser (chrome) afspeelt? Ik heb een macbook, als ik hem als speaker kies via airplay doet hij niks. Heb er weinig aan als ik er geen netflix mee kan kijken… Heb ook geen tv verder, alleen mijn laptopje verbonden met beamer.
Heb overigens ook al gegoogled, maar behalve dat een hele hoop mensen om een extension voor chrome vragen helaas nog niks kunnen vinden.
Ik wil dit ook heel graag instellen en ik heb ook wat gegoogeld maar daar kan uit dat dat niet kan… wel met een programma ofzo maar dan zit er een lichte vertraging in dus dan loopt het geluid niet synchroon met het beeld. Dus als mensen hier de oplossing hebben, zonder bridge ofzo, dan ben ik heel benieuwd
Ik snap er zelf ook geen kut van, vond het installatieproces verschrikkelijk. Zo claimde de site dat ik al een account had op het ingegeven e-mailadres, tot ik de taal van NL naar EN switchte, toen kreeg ik een geheel andere foutmelding (waar ik gelukkig wél iets mee kon).
Normaal ben ik heel tevreden van Ikea’s handleidingen (ja echt!! haha) dus ik vind het verbazend dat ze met Sonos in zee zijn gegaan. Dat switchen tussen apps/bediening wordt ook zo onnodig moeilijk gemaakt.
Iemand aanwezig die bij Ikea werkt?
104.138.49
Enig idee of en wanneer deze weer voorradig is? Staat bij dat ie alleen beschikbaar is in de winkel, maar in geen enkel filiaal voorradig.
Helaas gaat ie uit het assortiment.
Ik wilde dit ding er in zetten
Mijn aandenken uit Disneyland haha, maar die eendjes zijn heel kwetsbaar en dat vertrouw ik niet met mijn katten. Al helemaal naar Dordrecht geweest om hem bij een professional te laten repareren (woon zelf in Drenthe). Durf hem echt niet meer zo neer te zetten.
In Duitsland nog wel leverbaar via online bestellen, maar niet in de winkel verkrijgbaar. Duitsland verzendt niet naar Nederland en ook niet naar andere filialen.
Moet dus helaas naar iets anders zoeken.
Er was hier iemand die bij Ikea werkte toch? Weet diegene toevallig wanneer er weer een PAX korting komt of voor het kast- interieur?
Huifkar is een betrouwbare doorstuurservice. Je kan het dan alsnog in Duitsland laten bezorgen, zij sturen het door naar NL of komen het zelfs brengen.
Aanrader voor een matras? 90 x 200
Dit is inderdaad betrouwbaar. Op deze manier heb ik mijn Ikea kast besteld.
Ik heb mij gisteren gelijk aangemeld bij Huifkar en wilde zojuist bestellen, maar ik krijg een foutmelding als ik de verzendkosten moet laten berekenen. Geprobeerd met een willekeurig ander product en dan wil het wel. Ik ben dus bang dat dit ding er niet meer in zit.
Evengoed bedankt voor de hulp! @Nidorina @FrauHelga @Clarity
Ik moet maar op zoek naar iets anders.
Ik zit te wachten tot er weer een matrassenaanbieding. Hoop niet dat ik het net gemist heb.
Ah dat is jammer. Je kunt altijd mailen/bellen hij heeft mij toen ook via de mail geholpen.
Edit: ah je bedoeld natuurlijk bij Ikea, dan zou ik het niet weten.
Afgelopen maand in elk geval niet, ik zit ook te wachten haha
@Anna88 matrassen is normaal rond februari/maart! Wij gaan dit jaar misschien toch voor de boxspring
Ik heb iets gekocht voor in een lade, opengemaakt en nu blijkt het door een meetfoutje niet te passen. Weet iemand of je producten met een geopende verpakking nog mag omruilen? Zal wel niet?
Volgens mij maken ze daar geen probleem van
Nou wat goed, ik ben helemaal gerustgesteld. Het was best wel prijzig namelijk Thanks!
Ik had helaas ook alle 4 mn cadeaubonnen 5 euro haha
Hier ook! De vrouw achter de balie zei dat ze alleen nog maar 5€ gehad gescand. Een of twee collega’s hadden een keer 20€ gescand.