IKEA topic

Ik ben fan van de hemnes schoenenkasten. Kan je nog customizen door er andere handgreepjes op de instaleren

4 likes

Ik heb zelf een (groot) deel van mijn schoenen in een brede Billy. :slight_smile: De Billy was trouwens voor boeken, maar die kwamen er niet in uiteindelijk.

9 likes

Jouw dr martens collectie :star_struck:

3 likes

Wij hebben ook een Billy als schoenenkast! 2 verschillende maten. Het bevalt heel goed!

13 likes

Die mandjes zijn erg leuk! Ook Ikea?

1 like

Ja! Het is de Tating en past precies

3 likes

Je moet toch een afspraak maken voor de klantenservice?

Niet overal. Verschilt per IKEA of het verplicht is.

Oh, dat zou verklaren waarom ik nog nooit een plek heb gevonden voor Ikea Haarlem terwijl Amsterdam geen probleem is.

1 like

Heeft iemand ervaring met pannen van de Ikea?

1 like

Ja ik vind ze prima. De Keuringsdienst van Waarde heeft laatst een aflevering gemaakt over pannen, misschien de moeite om eens te bekijken.

1 like

Ik heb nu 3 jaar de TROVÄRDIG koekenpannen in verschillende maten, waar ik heel tevreden mee ben. Ik heb de 365+ grillpan, die doet het ook top. En ik heb ook nog een VARDAGEN braadpan waar ik ontzettend blij mee ben, maar ik zie dat ze die niet meer in mijn kleinere maat hebben.

Kortom, aanrader.

1 like

Ik heb een blauwe set, maar heb wel allemaal zwarte vlekken op 1 van de pannen na overkoken.

Dank voor de reviews! Heb vandaag 6 pannen gekocht voor 25 euro ofzo :joy: Een set met 3 kookpannen voor een tientje en dan nog 2 bakpannen van 3 euro en eentje van 10. Geen hele grote, maar dat was ook niet nodig. Ben benieuwd.

3 likes

IK HEB DIT OOK! Of ja toen ik ze net nieuw gekocht had de binnenkussens waren ze heel fijn mooi vol, en na een paar jaar lijken ze wel gekrompen :angry:

1 like

Tippie; de binnenkussens van de HM Home. Goed gevuld, stevig. Iets van 6 euro

Ja die van H&M zijn chill!!

Laatst ook al zo’n miskoop gehad met de hoofdkussens van Ikea, voorbeeld leek top maar thuis eenmaal uit de verpakking was het een slap en onevenredig verdeeld kussen :unamused:

1 like

Jep!

Foto label

1 like

Ja die van H&M zijn fijn. Ik koop altijd een maat groter zodat je een lekker vol kussen hebt. (voorbeeld: kussen van 40x40 koop ik 50x50)

5 likes

Ik heb het laatst hier al eens gelezen geloof ik, maar ik kan niet een bestelling doen op mijn postcode? Iemand al een oplossing hiervoor gevonden? Ik heb een pax nodig en die past echt niet in mijn auto.

1 like