Ik ga vandaag een poging doen, denk dat ik 10 min na openingstijd aankom. Mocht er een rij zijn dan zijn ze hopelijk al binnen. Ik ga sowieso altijd voor de short cut dat ik al meteen richting accessoires en magazijn ga ipv eerst de hele winkel door te struinen. Hopelijk valt het mee. Succes!
Wat bedoel je met openen van de deur en plint verwijderen?
Wij hebben hoge plinten verwijderd zodat de kast goed tegen de muur kan staan.
Hier een paxkast, hoge plinten en een scheef huis haha. Hebben de plinten niet verwijderd, maar de kasten wel verankerd aan de muur. Ziet er prima uit, inderdaad klein beetje open ruimte aan de achterkant, maar valt niet op.
Komt je deur tegen de plint aan? Want je zou alleen de plint op de plek van de kast kunnen weghalen toch?
Hij komt in de hoek dus er zit ook een plint aan de zijkant.
Dus ik vraag me af of dat er gek uit gaat zien en of je dan ook rekening moet houden met een uitsparing zodat de deur goed open kan.
Mijn vader heeft een uitsparing in de kast gemaakt, oud huis en plinten verwijderen had wsl veel schade opgeleverd aan de toch al brokkelende muren.
Wij hebben een stukjen hout ter dikte vd plint tussen de kast en muur gemaakt waar je m verankert. Klinkt dit logisch ?
Ik ben op zoek naar een smalle kast voor in de hal, waar we de schoenen die we het meeste aandoen, in kwijt kunnen. De kast kan maximaal circa 40 cm breed zijn.
Wat lijkt jullie de beste optie? Een billy, een kallax of een lack-rek?
Op de Ikea site staat dat ze je willen vragen te wachten met retouren ivm de drukte…
Ben ik nu echt intens aso als ik toch ga vanmiddag? Er staat al sinds december zoveel zooi … en ik heb ook dingen nodig van de Ikea maar wil niet 2x rijden
Ik zou het gewoon doen, mocht je dan lang in de rij staan weet je er in ieder geval van. Ik snap wel dat ze op deze manier hopen dat er toch wat mensen nog langer wachten, maar je mag wel gewoon retourneren.
Ik ben al geweest. Op een zondag en was meteen aan de beurt Heerlijk om van alle troep af te zijn! Ik had langzaam geïnvesteerd in een eigen IKEA met de hoeveelheid spullen die hier stonden
Ik ben fan van de hemnes schoenenkasten. Kan je nog customizen door er andere handgreepjes op de instaleren
Ik heb zelf een (groot) deel van mijn schoenen in een brede Billy. De Billy was trouwens voor boeken, maar die kwamen er niet in uiteindelijk.
Jouw dr martens collectie
Die mandjes zijn erg leuk! Ook Ikea?
Ja! Het is de Tating en past precies
Je moet toch een afspraak maken voor de klantenservice?
Niet overal. Verschilt per IKEA of het verplicht is.
Oh, dat zou verklaren waarom ik nog nooit een plek heb gevonden voor Ikea Haarlem terwijl Amsterdam geen probleem is.