Illusie armer topic

Dat je na de middelbare school nooit meer naar school hoefde

1 like

Ja puistjes stoppen in je puberteit en grijs wordt je vanaf je 50e ofzo.

Ben nu 32 met puistjes én grijze haren :cry:

11 likes

Ja, het is veel geld. En je bent het kwijt als je iemand 10 minuten naar je cv-ketel laat kijken.

5 likes

Ik dacht dat als ik volwassen zou zijn ik zelf zou kunnen bepalen hoe ik mijn dagen zou besteden en ik had bedacht dat ik dan heel de dag in een lekkere leunstoel bij een erkerraam boeken zou gaan zitten lezen. Misschien dat ik er dan ook een rijke man bij had bedacht om die levensstijl te financieren want anders snap ik het ook niet.

15 likes

Super leuk topic! Ik kom er op terug.

Ik dacht dat ik op mijn 25e al kinderen en een huis zou hebben. Ik ben nu 25 en heb nog nooit een relatie gehad.

14 likes

Ik dacht vroeger dat ik later op de thee gaan leuk zou vinden. Maar ik haat op visite gaan en zitten in iemands huis, ik wil nog steeds iets doen. Niet meer met barbies spelen ofzo maar al gaan we een bordspel doen.

3 likes

Ik dacht vroeger dat sperma als baby born pap zou smaken, en dat vond ik dus lekker als kind. echt een teleurstelling.

dit spul dus:

15 likes

Ik dacht dat tegen de tijd dat ik rimpels zou krijgen er vast wel een anti-rimpelcrème die echt werkt zou zijn uitgevonden.

3 likes

Hahaha dit spul vind ik nog steeds zo geniaal bedacht. Dat je m daarna ook op het potje kon laten gaan en het er weer uit kwam.

2 likes

Ik dacht dat zodra ik een vast contract zou hebben bij een grote mensen baan ik wel in m’n eentje een huis zou kunnen kopen. Boy was I wrong

7 likes

Ik dacht dat het dragen van een string zou wennen en dat ik het relaxt zou vinden als ik ouder werd. Maar het lukt mij maar niet om mij goed te voelen als ik een string aan heb op een doordeweekse dag. Hoe dragen zoveel vrouwen dat dagelijks? En tijdens het slapen!! Dat zit toch niet lekker

4 likes

Sowieso tijdens het slapen is geen ondergoed het beste wat er is.
En verder draag ik zelf ook nooit een string, helemaal prima toch.

Heb je weleens strings van micro geprobeerd (naadloze, zonder kant)? Sinds ik die heb draag ik bijna alleen maar die. Echt een wereld van verschil. Ze knellen niet en je ziet ze niet zitten.

In bed draag ik trouwens ook geen ondergoed, waarom zou je dat doen als het niet lekker zit?