Misschien kunnen de blokkeerfriezen die lui tegenhouden. Zijn we van 2 dingen tegelijkertijd af
Ik zit bij een andere groep (Save Movement) en de meesten van ons delen die mening. Er zijn er een paar die ook bij ER acties aansluiten, maar alleen de niet heftige dingen en over het algemeen worden ze niet heel sympathiek gevonden inderdaad (door onze groep iig).
Ik was altijd van mening dat je âmeer vliegen vangt met stroop dan met azijnâ. Ik vraag me oprecht af of je met fel protest iets bereikt. Want jaag je de mensen die het niet begrijpen dan niet verder tegen je in het harnas? Hoe denk jij hier over? Of anderen.
(Overigens ben ik wel voor vredig protest maar ik kan me ook voorstellen dat dat in sommige gevallen âniet genoegâ is.)
Daar denk ik hetzelfde over, daarom doet save movement dat ook niet.
We staan in squares met blinddoeken om en zwarte dozen met daarin laptops met slachthuisbeelden. Daar staan mensen omheen (outreachers) die er op letten dat er geen kleine kinderen voor staan zonder dat ouders daar toestemming voor geven en om mensen aan te spreken die blijven kijken. Die mensen krijgen uitleg wat er te zien is en daar ontstaat altijd een heel fijn en kalm dialoog. Er wordt niemand aangesproken die gewoon langs loopt en zelf geen interesse toont. Het zijn echt onwijs positieve middagen. Natuurlijk komen we wel eens een agressieveling tegen, maar vanuit ons komt daar nul tegenreactie op.
Verder lopen we mee met marches, maar dus niet met bezettingen oid.
We gaan nu ook voor het eerst een white box toevoegen waarin alleen positieve en vrolijke beelden afspelen van dieren die huisdier- of mensengedrag vertonen om te laten zien dat het verschil alleen perceptie is.
Ook doen we chalk nights. Dan wordt een plein onder getekend met krijt met leuzen, schattige diertjes, wereldbollen, van alles.
Edit: geen idee hoe ik een highlight deel, maar als je wil zien hoe het eruit ziet allemaal staat op mn Instagram een storyhighlight die Animal Rights heet, daar zie je er een paar.
https://Instagram.com/linsta86
Ik vind het niet zo erg als iemand zegt âwat zie je er moe uitâ. Want vaak klopt het ook haha
Word je alleen maar nog meer moe van
Ik ben naar Soldaat van Oranje geweest en vond hem erg mooi en indrukwekkend
Maar, âje ziet er moe uitâ vind ik ook eigenlijk wel spreken voor een soort bezorgdheid of vragen naar iemands welzijn maar dan op een meer indirecte manier
Same. 3 keer zelfs en zou met liefde over een jaar ofzo (dan ben ik 2 jaar niet geweest) nog eens gaan.
Vond het ook leuk om hem steeds door een andere crew gespeeld te zien.
dan heb je nog tijd zat joh
Haha nee dat valt mee. Je zit gewoon steeds stil naar een aantal scènes te kijken, en als je naar een volgende akte/omgeving gaat draai je langzaam een klein stukje verder, meestal gewoon naar het volgende stukje van de cirkel dus bij wijze van spreken. Het is geen achtbaan haha. Maar door hoe het theater in elkaar zit kunnen ze wel gebruik maken van allerlei elementen die je niet op een normaal podium niet kunnen en dat is wel heel gaaf. Plus het is een bijzonder verhaal, de cast verschilt natuurlijk per voorstelling maar toen ik er waren ze allemaal erg goed.
Ik zou zeker gaan als je de kans hebt maar denk dat ze de komende 48 jaar nog niet stoppen tijd genoeg, hahaha
Ik zag dit een keer net buiten het station van Utrecht Centraal, en vond het heel indrukwekkend en mooi om te zien.
Ik was het hier zo mee eens, maar krijg net mail van ikea met die collectie van hem, en ik wil die spiegelâŚ
Ik heb alleen geen 149⏠om aan een spiegel uit te geven.
@Pantalones jullie worden bedankt nu wil ik heel die collectie van ikea.
Oh oeps ik lees nu pas dat je helemaal niet zegt âIk wil alles wat hij heeft aangeraakt ik ben echt verpestâ.
Die hele collectie is al weg. Kwam gister uit en gaat nu voor dubbel op marktplaats
Hier (DE) komt 'ie pas de 7e uit blijkbaar. Ze lopen hier altijd wat achter
Ik heb instant een slecht beeld van een wit persoon die erg into Japan of Korea is. Dan voel ik gewoon dat die fascinatie gebaseerd is op kpop/jpop, manga/anime, dat soort dingen en dan weet ik al dat ik die persoon niet mag.
Ik heb gisteren jouw schoonmaaktactiek toegepast en ben er heel blij mee
Achja zelfde laken een pak toch.
Allemaal even erg.