Impopulaire meningen #3

De geur van benzine als ik tank

7 likes

Cola zonder prik (bij voorkeur niet ijskoud meer dus ik vergeet mijn glas cola vaak voordat ik het opdrink)

3 likes

@Applepie Dat snap ik echt niet :see_no_evil: ik vind het juist leuk te kijken naar nieuwe producten, te bepalen wat je gaat eten

Ik vind mijn eigen zweet lekker ruiken

4 likes

Same, en mijn scheetjes ruiken ook best interessant!

5 likes

Opruimen.

Ik ken eigenlijk niemand die dit vind stinken. Elke keer als ik zeg dat ik het lekker vind ruiken zeggen mensen ā€œdat vind ik stiekem ookā€

I love koude knakworst in blik!

12 likes

Ziekenhuiseten (vooral de pasta met zo’n zakje strooikaas :heart_eyes:)

volgens mij zijn al deze dingen voor de overgrote meerderheid van nederland toch iets waar ze wel fan van zijn?

1 like

Oh gatver nee, dat zou ik ook niet hoeven. Ik kreeg zo’n menukaart waarop ik aan mocht strepen wat ik die avond wilde.

1 like

Kip met haren?:scream:

3 likes

Ik walg echt van die lucht, liefst hou ik de hele tijd m’n adem in met tanken haha

3 likes

Heerlijk, vooral op een festival met een kateršŸ˜

1 like

Dit snapt bijna niemand :frowning: Maar is zo lekker! :heart: Als je het zegt word je aangekeken alsof je een crimineel bent. Maar I don’t care. Love it.

1 like

Ik heb liever dun wc papier dan dik wc papier :sweat_smile:

2 likes

Dol op senseokoffie. Hangt ook van hardheid water af , verschilt per gemeente.
Vind centerparcs gezellig en kneuterig.
Gek op regen en onweer.
Peterrrr R de Vries mooie vent die regelmatig de boel opstookt.

4 likes

Een vriendin heeft een nieuwe kat en het is een mooi beest en ze is er heel blij mee, maar nu stuurt ze steeds foto’s van die poes op het aanrecht en op de tafel en ik denk alleen maar :nauseated_face:

Ik hou gewoon echt niet zo van katten en ik vind het vies dat ze overal lopen.

12 likes

Ooo ja dat heb ik met honden, mensen die dan die hond hun hand of gezicht laat likken. Had vroeger vriendin met een hond en die likte dan haar handen waarmee ze daarna haar boterham mee pakte🤢

6 likes

Mijn zoon is 6 en heeft een mobiel en ik vind het zo gezellig en leuk! In de avond appen we wel eens en sturen we filmpjes en foto’s maar hij is natuurlijk veel te jong om een mobiel te hebben maar ik vind het een uitvinding

9 likes