Impopulaire meningen #4

Random, maar ik heb dit met mensen met zo’n piercing door hun binnenkant bovenlip die zo voor hun voortanden hangt. Ik denk dan eerst op afstand van ‘oh Damn tandvlees ontstoken’ (dit zei een cabaretier ergens, moet ik altijd meteen aan denken) en dan van dichtbij zie ik alleen maar die piercing als ze praten.

5 likes

Moest gelijk aan deze denken:

4 likes

Oh man, JA! Ik vind het ook zo’n gezeik, dat elke dag moeten douchen. Wat zonde van mn tijd en inderdaad altijd koud.

4 likes

Je hoeft ook niet iedere dag, dat zou juist slecht voor je huid zijn

4 likes

Nee dat weet ik (en ik wist ook dat deze reactie zou komen). Ik sla ook regelmatig een dag over als het niet hoeft, maar als ik echt iets moet op een dag dan start ik de dag toch liever met een douche. Dan ben ik wakkerder en frisser.

3 likes

Wie

9 likes

Is dit een impopulaire mening? Door wie wordt hij niet serieus genomen? Misschien leef ik onder een steen maar ik heb nog nooit van hem gehoord

4 likes

Ik ken hem alleen van de memes

3 likes

Ik ben door Outlander meer gaan lezen over de geschiedenis van Schotland. Dat had ik niet uit mezelf gedaan.

8 likes

Doet me goed dit te lezen

7 likes

Haha jouw nickname :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik vind Rihanna geweldig maar die zwangerschapsoutfits echt vreselijk.

Weet niet of het impopulair is maar zie op insta iedereen erover hypen.

29 likes

Ik vind Rihanna an sich echt :roll_eyes: :roll_eyes:

Zo overhyped

Net zoals Beyonce

24 likes

Rihanna was jaren geleden toch hip?!

2 likes

Mja naar mijn mening piekte ze in het begin (Pon de Replay era) en is ze daarna zo’n typische standaard Amerikaanse ster geworden, echt saai

Ik vind rihanna nog steeds tof door wat ze doet bij fenty enzo

24 likes

Omg nu je het zegt ik heb geen ervaring met de make-up maar heb nog nooit iemand gezien die daadwerkelijk Fenty droeg :joy:

1 like

Nou ja, ik denk ook eigenlijk niet dat je dat ook per se kan zien. Voor redelijk wat mensen in mijn omgeving met een donkere huid is dit merk een uitkomst.

Het is hier ook nog niet echt verkrijgbaar anders zou het denk ik wel populairder zijn.

Ik gebruik nu zelf in ieder geval af en toe de eyeliner, maar ik vind het vooral verfrissend dat ik nu wat meer de representatie zie die ik miste in mijn jeugd, oftewel destijds de 50 shades of white methode van alle merken.

28 likes

Oh sorry ik had het over de kledinglijn! Niet heel duidelijk zie ik nu. Geen idee of de make-up goed is

2 likes

Nou ik moet wel zeggen: nu ik zelf zwanger ben en overgeleverd aan de goden van zwangerschapskleding, ik bijna liever de kleding van Rihanna draag🤣

2 likes