Ja hehe logisch, maar alle normalo’s die luisterboeken gebruiken om lange leeslijsten te krijgen die spelen vals
Ik haat verse kokosnoten, ik vind daar echt niks feestelijks aan als je dat weer eens krijgt op een strand of andere tropische plek.
Vies kleverig water waar ja alleen maar meer dorst van krijgt, zwaar, onhandig, altijd zo’n kutrietje erbij dat net niet lekker de bodem raakt, zit je met dat kleverige water op je handen.
Echt een algehele kutervaring.
Heb het 1x gehad zo’n groene kokosnoot, smaakte naar spermawater. Walgelijk.
Ik vind kokoswater sowieso niet te zuipen.
Net al die aloë vera sap. Ook goor
Ohja gadverdamme das vies ja.
Alsof je wasverzachter staat te drinken
Huh romans simpele boeken? Het overgrote merendeel van wat als ~intellectuele literatuur~ wordt beschouwd zijn romans?
vond het ook goor dus heb er wodka in gegoten en toen was t beter
Ik vind kokoswater echt zooo lekker. Echt een van mijn lievelingsdingen om te drinken. Maar er is echt heel veel verschil in kwaliteit. Ik drink alleen van bepaalde merken en alleen de verse uit de koeling. Dan is het zoet en een beetje nootachtig
Misschien vind je het sowieso niet lekker hoor maar verschil tussen vers en niet vers is echt heel groot. Het kan echt muf en niet zoet smaken.
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. En nogmaals, ik zeg ook helemaal niet dat er iets mis is met een audioboek als iemand dat fijner vindt, maar ik vind wel dat het niet hetzelfde is als een boek lezen en zou het dus ook anders tellen, zeker als je beiden doet (als je überhaupt je boeken al telt, wat natuurlijk ook niet hoeft).
Edit: had er overigens nooit echt bij stilgestaan dat mensen boeken luisteren juist ook inspannend kunnen vinden, dus misschien moet ik mijn mening sowieso wat aanscherpen.
Jaa een echt verse smaakt naar de binnenkant van bounty vind ik! En het moet wel echt koud zijn ja!
Ik weet niet of dit een impopulaire mening of biecht is, maar ik schaam me er niet per se voor ofzo dus dan maar hier:
Ik hecht echt wel veel waarde aan m’n vrienden/vriendinnen, zou niet zonder ze willen. Maar ik heb het nooit begrepen dat mensen in vriendschappen elkaar echt kunnen missen. Dat een vriendin naar het buitenland gaat, en ik gemeenschappelijke vriendinnen dan hoor zeggen: “ik mis haar zo, ze is al veel te lang weg!” Dan zit ik er altijd echt bij van: oh ja uhh misschien moet ik maar weer eens een appje sturen en ff interesse tonen. Ik mis m’n ouders wel eens en m’n vriend ook. Vrienden staan gewoon nét iets verder van me af wat dat betreft denk ik. Hooguit dat ik ze dan weer zie en me besef hoe gezellig we het samen hebben.
Hierdoor geloof ik het ook bijna niet als anderen dit zeggen hahaha. Klinkt altijd meer als iets dat mensen zeggen uit beleefdheid voor mij. Terwijl het best logisch is natuurlijk.
Ik vind Fred van Leer niet leuk
Ook een impopulaire mening dit, maar ik vind deze knipperlichten er juist altijd heel leuk uit zien haha. Maar goed ik heb dan ook verder helemaal niks met auto’s. Ik vind auto’s nooit heel mooi of heel lelijk
Huh wie wel
Ik dacht veel mensen haha. Ik ga het vragen in het vragentopic
Ohhhh eens! Ok als ik er onder sta en even niet nadenk kan het wel 2 seconden lekker zijn, maar dan bedenk ik me daarna dat ik me moet afdrogen en natte haren heb en ughhhhhh
Jaaa herkenbaar dit, maar ik ben er altijd vanuit gegaan dat anderen hun vrienden wel oprecht missen. Of speelt iedereen een soort sociaal wenselijk spelletje?
Nee maar ik zeg dat ook niet tegen ze als ik dat niet voel, dat kan toch ook gewoon zonder een sociaal wenselijk spelletje te spelen?
Ik vind ze afleidend. Je gaat er toch naar kijken ofzo omdat ze opvallen.