Ik ken hem alleen van de memes
Ik ben door Outlander meer gaan lezen over de geschiedenis van Schotland. Dat had ik niet uit mezelf gedaan.
Doet me goed dit te lezen
Haha jouw nickname
Ik vind Rihanna geweldig maar die zwangerschapsoutfits echt vreselijk.
Weet niet of het impopulair is maar zie op insta iedereen erover hypen.
Ik vind Rihanna an sich echt
Zo overhyped
Net zoals Beyonce
Rihanna was jaren geleden toch hip?!
Mja naar mijn mening piekte ze in het begin (Pon de Replay era) en is ze daarna zoān typische standaard Amerikaanse ster geworden, echt saai
Ik vind rihanna nog steeds tof door wat ze doet bij fenty enzo
Omg nu je het zegt ik heb geen ervaring met de make-up maar heb nog nooit iemand gezien die daadwerkelijk Fenty droeg
Nou ja, ik denk ook eigenlijk niet dat je dat ook per se kan zien. Voor redelijk wat mensen in mijn omgeving met een donkere huid is dit merk een uitkomst.
Het is hier ook nog niet echt verkrijgbaar anders zou het denk ik wel populairder zijn.
Ik gebruik nu zelf in ieder geval af en toe de eyeliner, maar ik vind het vooral verfrissend dat ik nu wat meer de representatie zie die ik miste in mijn jeugd, oftewel destijds de 50 shades of white methode van alle merken.
Oh sorry ik had het over de kledinglijn! Niet heel duidelijk zie ik nu. Geen idee of de make-up goed is
Oh ja, heb inderdaad ook nooit iemand in die kleding gezien. Maar de makeup die ik geprobeerd heb, is wel nice.
Nou ik moet wel zeggen: nu ik zelf zwanger ben en overgeleverd aan de goden van zwangerschapskleding, ik bijna liever de kleding van Rihanna draagš¤£
O gelukkig haha, ik moet eerlijk bekennen nl toen ik je post las dat ik een beetje deze vibes kreeg:
How to say you donāt have any black friends, without saying you donāt have any black friends.
Hahaha
Hahahaha ja daar kan ik me dan ook wel weer wat bij voorstellen. Volgens mij heeft veel zwangerschapskleding echt zoān āmoekeā vibes. Jammer is dat. Maar toch zie ik mezelf niet met bikinitop, blote zwangere buik en lange jas door de AH lopen.
Love Vitas. 7th Element is een van mijn favos.
Volgens mij is Rihanna/Fenty ook de eerste die alle kleuren had.
Ze heeft daarin echt het make-up landschap veranderd.