Ik vind tweezerman echt thunder kut pincetten
9 van de 10 keer knip ik mijn haar af in plaats van dat ik hem er uit trek, moet ik weer een week wachten tot ik die gore haar uit mijn kin kan trekken
Nespresso koffie is niet te zuipen. Die bonen smaken verbrand
Eens. Mijn HEMA pincet >>> Tweezerman.
Ik vind nagels in nude kleurtjes altijd een beetje viezig ogen. Helemaal als het niet meer perfect is en de echte nagelkleur te zien is aan de randen.
of french manicure teennagels
Ik heb dit niet perse met nude maar wel met metallic nagellak (en lippenstift ook trouwens).
Dit vind ik ook zo goor. Soort van handvoeten
Ik vind het muziekje wat de wasmachine speelt als hij klaar is echt leuk. Ga er ook wel eens naast staan om het beter te horen. Maar goed, ik heb het ding net twee weken, misschien zitten we nog in de honeymoonfase
Heb je ook een samsung? wij zingen ‘m ook allebei heel enthousiast mee als ie afgaat, en dat terwijl we ‘m al +6 maanden hebben!
Hahah, jazeker, en mijn vriend doet ook vrolijk mee inderdaad!
Ik heb eens ergens gelogeerd waar ze deze hadden en vond hem ook fantastisch!
Inderdaad samen met vriend meezingen ook @crazyplantlady
Lol ik was benieuwd dus ging het opzoeken. Deze video heeft gewoon meer dan een miljoen views.
Tbh, ik had iets beters verwacht dan dit 1998 Nokia 3310 deuntje. Of hebben jullie een andere?
Ik heb dit ook, omdat ik wel graag mijn mans achternaam wilde hebben maar niet mijn eigen achternaam kwijt wilde raken. En ik vind het ook heel stom staan. Dus in de praktijk verloochen ik mijn eigen achternaam alsnog heel vaak.
Als ik zo’n naam tegenkom op mijn werk denk ik ook altijd dat het iemand van 50 is maar dan blijkt het een meid van 25 te zijn.
Dit is voor mij een reden om nooit een wasmachine van Samsung te nemen. Ik heb ooit in een huis gewoond hiermee en ik raakte altijd zo geïrriteerd door dat kutdeuntje. Het bliiijjjjjft ook maar doorgaan.
Maar dit is toch eigenlijk nieuwerwetser dan dat een vrouw automatisch de naam van de man aanneemt? Ik zou zelf niet overwegen om de naam van m’n vriend over te nemen, maar evt met een streepje zou misschien wel kunnen. Maar eigenlijk vind ik dan dat hij ook mijn naam met een streepje moet toevoegen aan zijn achternaam
Ik heb dit ook maar in praktijk gebruik ik toch m’n eigen achternaam,
Bij de dokters verschilt het wel eens hoe ik aangesproken wordt. M’n eerste achternaam is m’n meisjesnaam en de tweede die van m’n man.
Ik heb mijn Samsung al 5 jaar en ik ben nog steeds blij met het muziekje en zing vrolijk mee, haha