En bedankt. Nu kan ik mijn kind niet meer aankijken zonder te lachen.
Ik snap dit heeelemaal. Het was laatst zoān grauwe kutdag met alleen maar regen en toen dacht ik goh, best gezellig om vast de kerstboom op te zetten
Terwijl ik de herfst en winter ook echt haat, maar ik heb gewoon niet genoten van deze zomer. Alleen in mei/begin juni was het volgens mij meer dan een week lang echt lekker weer.
Ik heb sinds ik vakantie heb zoān leeg en onrustig gevoel en eerlijk gezegd mis ik mijn routines. Ik wil nog niet zeggen dat ik zin heb om weer te gaan werken, maar ik kijk er best naar uit dat mijn leven volgende week weer gestructureerder wordt. Op vakantie gaan, prima, maar ik geloof dat gewoon zo thuis rondhangen niet echt mijn ding is. Wel stom want ik keek er van te voren wel erg naar uit haha
Ik herken dit echt 100% mijn man en ik waren zo blij toen de vakantie voorbij was haha
Haha ah ja stom gevoel he. Ik zeg ook steeds tegen mezelf: je moet! nu genieten (want sowieso dat ik binnen 2 weken weer loop te zeiken dat ik het zo druk heb). Ik heb dat ook altijd wel met vrije dagen, kan gewoon niet omgaan met ineens zoān zee van tijd en leegte
Ja! Lekker niet hoeven strijken, heerlijk.
Het is goedkope stof en vaak betaal je er teveel voor. Sommige mensen gaan er sneller in stinken. Het is slecht voor het milieu.
Dat je het een fijne stof vindt is een - waarschijnlijk een impopulaire - mening inderdaad. Maar dat je het probleem niet snapt betekent dat je je er wellicht nog iets meer in kan verdiepen:
Ik vind espresso martini echt vies
Ik durf het niet eens te proeven, het lijkt me zoān smerige combi
Koffie met koffielikeur bedoel je? De smaak van wodka proef je amper namelijk!
Prima als het je ding niet is uiteraard, maar de combinatie is niet zo gek lijkt me!
Het smaakt gewoon naar ijskoffie met alcohol haha, niets meer niets minder
Haha er zit niet echt Martini in! Dit dacht ik eerst ook
Haha ja dacht ik eerst ook
Maar juist het idee van ijskoffie met alcohol lijkt me echt heel vies haha brrr. Maar duidelijk een impopulaire mening dus
Same! Probeer het elke keer weer maar ik begrijp niet dat IEMAND dat voor zān lol drinkt.
Haha! Ik kon het eerst ook al niet rijmen in mān hoofd, maar het heeft dus inderdaad niet zoveel met een martini te maken, behalve dat er wodka in zit. Toch maar geprobeerd maar ik vind het gewoon smaken naar waterige koude oploskoffie Overigens zag het barmeisje volgens mij mijn deceptie, want die vertrouwde me bij het afrekenen toe dat zij het zelf ook vies vond
Ja daarom was ik eerst ook verbaasd dat het zo populair is!!
Totdat een vriendin het bestelde en ik erachter kwam dat het koffie met wodka is
Ik kan heel slecht tegen de vraag om een orgaan op (bijvoorbeeld) Facebook en dan de reacties daarop. VariĆ«rend van ik heb dezelfde bloedgroep, stuur me maar een PBātje tot aan ik kan je helaas niet helpen ik ben hartpatiĆ«nt. Ja, bedankt voor niks Gerda.
Maar prima, dat zijn nog vreemde mensen en wellicht zit er echt iemand tussen die kan helpen. Wat ik vooral heel erg vind is dat het gedeeld wordt door de partner, kinderen, broers/zussen, overige familie inclusief zielig verhaal. Maar dat daar dan blijkbaar niemand tussenzit die kan/wil doneren.
Dat ben ik helemaal met je eens. Zo vind ik het ook bijzonder egoĆÆstisch dat mensen zelf wel een donororgaan zouden willen ontvangen, maar zelf geen donor willen zijn.
Was ie dan wel goed gemaakt?