Ik heb na die ene niet echt meer de neiging gehad het nog eens te proberen, dus geen idee, ik heb geen vergelijkingsmateriaal
Ik vind ambtenarentaal heerlijk: stip op de horizon, bila, nog niet in beton gegoten, trila, aan de voorkant komen, ik kom bij je op de lijn, mijlpalen - ik geniet ervan.
Ik was heel graag bij het F1-weekend in Zandvoort geweest nu
Ik gebruikte van de week: ik wil dit graag even tegrn jou aanhoudenš
Ik kan een onbedoelde reply-all wel waarderen. Meestal zijn het ook van die aandoenlijke mailtjes van oudere collegaās, waarvan ik me levendig hun reactie kan voorstellen als ze ontdekken dat ze wƩƩr op de verkeerde knop hebben gedrukt. Ik smelt ook altijd een beetje als ze dan als bonus ook nog eens een - zorgvuldig met twee wijsvingers getikte - afsluiting als āGrtzz Hennieā gebruiken.
Ik vraag me af wie dit soort jargon in eerste instantie heeft bedacht en hoe dit zo kan aanslaan
Klinkt echt alsof je iemand gaat swaffelen
Liever een reply all dan een gewone reply terwijl je juist in de cc staat omdat de info belangrijk voor je is.
Ik ben van mening dat je niet perse beter slaapt met je partner naast je. Ik slaap juist het beste wanneer ik alleen in bed lig eigenlijkā¦
Geen idee! Om vanuit mijzelf te praten: in het begin dacht ik steeds - praat niet zo moeilijk en stom. Nu doe ik eraan mee.
Op zich denk ik dat dat niet eens zoān impopulaire mening is. Slaap ook beter alleen, rustiger. Maar uiteindelijk zullen meeste wel samen slapen onder het mom van gezelliger.
Weet niet of het echt impopulair is maar ik zie het veel te vaak: mensen die te pas en te onpas namen gebruiken voor bepaalde types. Met Karen als toppunt, maar ook Gerda, Truus, Herman, Jan Pieter en dat soort dingen.
āDat jij elke dag de buurt bespiedt, Gerdaā zo op die toon. Ik vind het zooooo niet grappig. Echt niks grappigs aan en het voegt ook niks toe en nee gewoon cringy.
Oh en voor forummers zich aangevallen voelen: ik zag het vandaag inderdaad drie keer voorbij komen hier en dat triggerde de ergernis maar weet de namen al niet meer. Heb het idee dat het erg populair taalgebruik is dus voel je vooral niet individueel aangevallen.
En dan nog zoiets: mannen (wellicht ook vrouwen of andere genders, maar die date ik zelf niet) die overal van die domme kinderachtige seksueel getinte opmerkingen over maken.
āOeh ga je douchen mag ik mee?ā Of āVolgende x samen?ā Of āIk kan wel een lesje gebruiken (ik ben docent)ā of āIk heb spierpijn, een massage zou wel fijn zijn ā¦ā. Donāt please. Als het flirty bedoeld is werkt het bij mij in elk geval averechts. Dit vind ik echt iets voor tieners onder de 16.
Omg ik deel die bovenstaande ergernis al 2 jaar met je zie ik (forumergernissen topic). Twee jaar later en nog steeds barst het forum van die stomme uitspraken.
Zou dat ooit weggaan in (online) taal?
Mijn oprechte excuses
Helemaal eens, altijd te druk!
Ik vind het jammer dat Max Verstappen heeft gewonnen.
Ik vind hem onsympathiek.
Ik vind Hamilton ook veeel sympathieker.
Nou dat is nog niet perse zeker hoor. Maar wel waarschijnlijker ja.