Impopulaire meningen #4

Ahahahaha dat laatste stukje van je post is zo passief aggresief

4 likes

Ik heb dit met grijs haar. Super pretty!

5 likes

Kan je zelf wel invullen denk ik

5 likes

Nee jij eerst.

Want anders zeggen wij : Groen!
En dan zeg jij ineens : Nee hoor blauw!

En daar trappen we niet in.

9 likes

Had er nog nooit van gehoord, maar dit is idd ook echt helemaal kut :sweat_smile:

2 likes

Bloemkool als snack moet niet genormaliseerd worden

:nauseated_face:

41 likes

Heh. Is dit een soort 1 april grap haha

2 likes

Als je genoeg kan bedenken hoeven we het toch niet meer toe te lichten?

3 likes

Ik heb geen haat tegen witte mannen, maar ik vind dat witte mannen al veel te lang alles hebben bepaald, in de hele wereld. Daarom luister ik liever naar mensen die heel lang geen stem hebben gehad en die nu eindelijk (gelukkig) meer en meer krijgen.

50 likes

Fijne reactie dit inderdaad!

5 likes

@anon46421473 is niet wit.

En nee, het heeft niet automatisch meer diepgang, er is net zoveel oppervlakkige onzin te vinden die door niet witte mannen gemaakt is, het is maar net waar je zin in hebt. Ik luister veel over feminisme en racisme, maar ook net zo goed kletspodcasts en pop-culture dingen. Alleen zoek ik dus wel bewust dingen uit die niet gemaakt worden door witte mannen

4 likes

De grote witte mensen in de muziek, die het goed doen of deden, zijn mensen die geprofiteerd hebben van zwart talent en het gewoon kopieerden.
Hoe komt het dat muziek van PostMalone arena’s uitverkoopt en dat van 21Savage niet? De acceptatie bij witte artiesten is vanzelfsprekend.

21 likes

Ik vind dat je je vragen echt raar verwoord. Je gaat er op voorhand vanuit dat het allemaal sarcastisch wordt en ‘hier kun je tenminste wat mee’. Wat moeten we hiermee? Is dat uitnodigend? En het is zo kort door de bocht dat je er niet eens op in hoeft te gaan. Vraag het dan niet.

10 likes

Ik wil je geen woorden in de mond leggen, maar begrijp ik het goed dat je in eerste instantie er vanuit gaat dat witte mensen kut zijn, totdat ze zich tegenover jou bewezen hebben? En hoe kunnen ze zich dan bewijzen?

8 likes

Ja en dit

13 likes

En nu kom je met een “not all men” ding. Zolang witte mannen de standaard zijn, ga ik extra hard mijn best doen om content te beluisteren van minderheden. Zolang witte mannen voorrang krijgen in deze maatschappij, probeer ik om enkel mij te omringen door minderheden op het werk.

25 likes

im-sorry-sorry

5 likes

Je vraag was niet aan mij maar ik luister liever niet naar podcasts met mannelijke hosts. Er wordt al te veel tijd verdaan met het luisteren naar mannen, dat als ik het voor het zeggen heb ik echt veel liever naar vrouwen luister.
Ik tune ook automatisch uit als ik een podcast luister die enkel mannelijke hosts heeft.
In het fysieke leven luister ik wel naar de mannen om me heen en voer ik gesprekken met hen, tis niet dat ik ze daar ook uit de weg ga.

10 likes

Lekker random, maar chocolade met fruit smaak of fruit vulling
Bah
En al helemaal als het met sinaasappel smaak is😫

45 likes

Vind je blank dan een betere term?

4 likes