Bij mij doet geen bh wel pijn. Mijn borsten hangen, dat gaat echt pijn doen aan mijn schouders als ik geen bh draag.
Vind ik ook! Mân bhâs zitten echt goed maar zodra ik thuis ben gaat dat ding meteen uit.
Ik gebruikt zeer regelmatig boob tape in bepaalde shirtjes als ik wel stevigheid wil voor uitgaan bijv. Dat werkt echt super goed! En sinds kort heb ik ook deze die perfect is voor sommige shirtjes Onzichtbare Voorgevormde Push-Up BH Diep Decolleté U-plunge - Femitique.
Wow die ziet er super mooi uit! cries in 75F
Ik heb 70F (wel bij de hunkemoller waar ze altijd op grote maten uutkomen) en ik draag van deze de 70-75B.
Ik heb idd ook 75F bij de Hunkemoller, maar hoe kan een 75B dan ineens goed zitten?
@Evenveel hahaha bedoel meer het idee van de decollete en hoe het staat onder kleding. Ding zelf is niet per se prachtig nee
Omdat ook hier het ene merk het andere niet is qua pasvorm denk ik. Ik had van hunkemoller ook E/F, maar toen ik me laatst in een speciaalzaak heb laten opmeten en iets echt moois heb uitgezocht bleek ik smaller te zijn en cup H te hebben.
Gewoon vast tapen, kun je ze ook nog zelf vormen hoe je wilt!
Naja hij zit niet als gegoten om mijn borsten maar hij past voor mij goed genoeg. Je mag me een pb sturen dan kan ik je een aanfoto sturen
Ik vind Marcel van Roosmalen helemaal niet leuk. Het is gewoon een zeikerd met verder weinig inhoud (unlike mijn favo Maarten van Rossem).
Ik hou ook van podcasts maar door hem lees ik het podcasttopic liever niet want 90% van de posts gaat over wat hij nu weer heeft gezegd.
Ik zou me wat gaan inhouden haha.
Haha waarom?
Bedoel je âik zalâ of is dit een dreigement
Toch wel jammer als je daarom de podcasttopic niet meer leest
Oh haha ik dacht dat ik me moest inhouden. Bedankt haha. Al denk ik dat er ook best een speciaal Marcel van Roosmalen adoratie topic mag komen (en dan ook meteen De Eeuw en Marc-Marie haha). Maar ik haal gelukkig mijn podcasttips ook van andere plekken.
Haha nee, ik wist niet dat je dit op meerdere manieren kon opvatten. Omdat het hier gepost werd dacht ik zal wel een beetje too much zijn geweest.
Ik vind juist wel de variatie tussen tips en reacties op podcasts wel leuk. Heb zelf ook weleens kritiek geuit op Marc Marie bijvoorbeeld.
Gooi Gijs Groenteman en Teun van de Keuken er ook maar bij
Ja dat is prima toch! Het is niet mijn ding.
@Schaakmat ja die mogen er ook bij haha. Zoveel oninteressante mensen die weinig te zeggen hebben maar toch elke week weer uren vol kletsen.
Ik heb meer dan 60 euro voor mijn bh uitgegeven. Dan ga je hem zien ook!
Echt hoor, het is maar een bh