Ik snap niet de hype rondom bubble tea. Ik vind er geen zak aan.
Ik durf het niet te drinken want de structuur lijkt me vet vies, maar ik moet ook altijd hier aan denken:
Witte mannen hebben blijkbaar een talent in onzinnig lullen
Ik ben blij dat ze me omschreven hebben als een teenage girl
Ik heb die hele podcast nog nooit gehoord (echt nul behoefte om naar twee klagende witte rijke middelbare kerels te luisteren), maar dankzij het podcasttopic weet ik meer over die podcast dan me lief is
Ik gaf alleen aan dat ik zo’n uitgelubberd verwassen ding dat onder kleding uit komt, er niet uit vind zien. Maar als jij dat mooi vindt moet je dat zeker laten zien!
Ik begrijp niet dat er mensen zijn die de muziek van de jeugd van tegenwoordig leuk vinden. Er zit toch 0 talent in die gasten?
Kan ik inkomen, wat vind je dan van Goldband? Dat vind ik namelijk nog talentlozere gasten dan de jeugd.
Als ze zwart waren had je er wel naar willen luisteren?
Ik vind sterke thee lekker. Earl grey er 5 min in laten hangen of van die rookthee. Heb het idee dat iedereen in mijn omgeving drie keer het zakje dompelt en er dan klaar mee is (of nog erger: tweemaal hergebruikt).
Ja zeker. Ik luister bij voorkeur naar mensen die op de een of andere manier (vrouw, niet-wit, niet-hetero, niet-cis, etc.) niet al millennia alles bepalen in de wereld en letterlijk alle privileges hebben
Dit roept zoveel vragen bij me op maar goed, jij mag daar natuurlijk graag naar luisteren, hoef ik niks van te vinden (vind ik wel uiteraard, dus ik doe een dappere poging om niet inhoudelijk te reageren)
Dapper hoor
Boehoeeee maar nu gaan we de meest geprivilegieerden discrimineren boehoeeeeeeee
Ahahahaha dat laatste stukje van je post is zo passief aggresief
Ik heb dit met grijs haar. Super pretty!
Kan je zelf wel invullen denk ik
Ben wel benieuwd wat jij denkt
Nee jij eerst.
Want anders zeggen wij : Groen!
En dan zeg jij ineens : Nee hoor blauw!
En daar trappen we niet in.
Had er nog nooit van gehoord, maar dit is idd ook echt helemaal kut