Hahaha dit heb ik ook. Ik kijk er wel naar uit dat ik een oud vrouwtje ben die schijt heeft aan alles, maar kijk totaal niet uit naar die tussenfase van middle aged voor mezelf haha. Maar ja ik keek er vroeger ook nooit naar uit om 30 te worden en nu ik een dertiger ben vind ik het eigenlijk wel chill tot nu toe haha.
Ik vind kraaienpootjes echt een van de mooiste uiterlijke dingen aan ouder worden. Vooral bij mannen vind ik het echt onweerstaanbaar sexy
Wow dit heb ik nog nooit gehoord op dit forum
Ach nog 10 jaar en er komen tegenovergestelde berichten
Wat stond eeeeerrrrr
Het forums lievelings humble brag.
Jong ingeschat worden.
Aah ja die. Streep hem af van de FF-bingokaart
Hahah ik wilde al 3,2… posten, maar dacht laat ik eens niet flauw doen.
Ach daar hebben we mij voor op dit forum hè
Ik begrijp niet wat er leuk is aan die culinaire pop-up serres die je nu overal ziet. Ziet er van ver instagrammable uit, van dicht trekt het vaak op niets. Eigenlijk zit je gewoon hutjemutje in een plastieken kooi.
Geef mij maar een gezellig horeca-terras.
Nee helaasch
Is toch ook bloed benauwd???
Huh dit heb ik nog nooit gezien, wat ongezellig. Lijken net beestjes in een terrarium
Sorry maar ik wil niet dat de halve wereld me ziet vreten, what the fuck
Dus je begint geen mukbang YouTubekanaal?
Nog iets wat populair is wat ik maar niet begrijp. Newborn shoots waarbij de baby helemaal ingepakt is en enkel het hoofdje zichtbaar is. De handjes en voetjes zijn niet vrij. Ik vind het iets heel zieligs hebben.
Ik vind het er vooral uit zien alsof ze dood zijn.
Lijkt me heerlijk om zo ingestopt te worden
Ik zie in mijn omgeving vooral dat iedereen die nu een baby krijgt, dergelijke newborn shoot doet met zijn/haar eigen baby. Heel mijn Facebook staat er vol mee. Anne Geddes heb ik gelukkig al een tiental jaar niet meer gezien.