JAa dit wordt in Marokko vaak gegeten, saykok. Couscous met gezouten melk is ook heavenly manš„°
Hier in het zuiden blijft het warm, maandag weer 33 graden pff.
Ik vind instagram cursussen top.
Ze bieden mij net even die stok achter de deur om ook daadwerkelijk iets met het onderwerp te gaan doen.
Ik zit er nu over te denken om 80⬠uit te geven aan een online cursus over hoe je je telefoon vaker weg kan leggen (oh yes the irony).
oke haha ik moet zelf een beetje lachen om deze mening, maar ik denk dat ie wel echt impopulair is: ik vind t-shirts stom. ook met een printje, ook met een kleurtje, strak of oversized, maakt allemaal niks uit. ik vind ze allemaal stom, saai en lelijk. en zeker die met een v-hals.
Ik ook! Ik deel deze mening 100%
Vind op de een of andere manier ook dat ze vaak mensen er onverzorgd uit laten zien. Maar ik weet niet zo goed of dat het t-shirt is of dat wanneer mensen een t-shirt dragen ze vaak geen moeite doen
Oh, een v-hals zouden ze moeten verbieden bij t-shirts. Zo gruwelijk lelijk.
V-hals vind ik ook zo onhandig? Ik draag t shirts als ik geen zin heb om me druk te maken over mijn outfit (inkijk etc) en dan heb ik die 2 dingen gecombineerd. Wel druk maken en dus geen voordelen van dat shirt
Maar wat draag je dan? Bijvoorbeeld boven een broek ofzo in de zomer. Lange mouwen altijd?
Ik heb heel veel tops met korte/zonder mouwen die geen t-shirts zijn. Blouses bijvoorbeeld
Ah joh, misschien kleed ik me ook wel als een asshole. Weet jij veel.
gewoon in mn blote tieten natuurlijk
Ik vind tshirts wel mooi MAAR, niet pillend, niet vaal, geen lelijke gescheurde opstrijk plaatjes (liever nog helemaal opstrijkplaatjes) strak gestreken en natuurlijk geen gaten en dierenharen.
Zoals elk kledingstuk dus eigenlijk
Ja, eigenlijk wel!
Dus eigenlijk houd je gewoon van t-shirts
Ik vind tshirts op zich prima als ze aan mijn bovenstaande voorwaarden voldoen . Maar ik kan ze ook slordig vinden staan als ze dus verwassen zijn, of van die omgekrulde/scheefgetrokken kraagjes en mouwen hebben bijvoorbeeld, brrr.
Ik doe dit allemaal niet en mijn kleding pilt gelukkig ook nooit.
ik ook niet, je moet gewoon geen skere zooi kopen. of heel veel kleren hebben, dan hoef je ook minder vaak te wassen haha. ik onderschrijf beide strategieƫn.
Ik vind een schoonmaker in een huishouden van 1 - 2 volwassenen volstrekt onnodig. Behalve als er bijzondere omstandigheden zijn (bv. fysiek of psychisch) waardoor het lastig is om het zelf te doen. Maar in mijn eigen vrij standaard situatie (2 volwassenen, fulltime werk, woning van 100m²) vind ik het echt onzinnig.
Volgens mij een impopulaire mening, want wij zijn langzamerhand het enige stel in onze omgeving zonder schoonmaker en mān partner heeft het er ook wel eens over. Ik denk dan echt: hoezo?! waarom?!