Impopulaire meningen #4

heb je het via de WMO regeling? Dat is vanuit de gemeente dus ja die zijn verplicht om het minimumloon te betalen. Zelf zou ik wel met kerst en in de zomer een bonus geven.

6 likes

Ik betaal mijn schoonmaakster €3 meer per uur dan wat ze vroeg. Eerst was het 2€ meer maar dit is makkelijker met pinnen. Tis nog steeds echt geen vetpot wat ik betaal. Maar ik weet wel dat ze nu bij iedereen het bedrag vraagt wat ik betaal. Zit er wel over te denken om het weer te verhogen want alles is zoveel duurder geworden.

4 likes

Dat ligt ook net aan je eigen inkomen dan denk ik of je dwt kan missen. Tenminste als je dit via de gemeente hebt dan is daar vast een reden voor. misschien wel in combinatie met een uitkering wat dan als je pech hebt ook het minimale is.

5 likes

Dit inderdaad, maar ik vroeg me af of ik een ongeschreven regel miste. Wil niet een nare band met haar krijgen doordat ik niet op de hoogte was van iets wat normaal zou zijn :sweat_smile:

5 likes

Zo maar echt. Of t zijn mensen die denken dat t hip is om t niet te lusten. Nie janken en pleur t op je taco!

7 likes

Het is gewoon smerig hoor. Verpest werkelijk elke maaltijd.

12 likes

ja ik ben het met je eens dat ik dat had moeten zeggen maar ik zie een bonus dan ook in verhouding tot je eigen inkomen. Dus als je echt niets extras kan missen bak dan een lekkere taart of schrijf een leuke kaart. Maar een blijk van waardering een paar keer per jaar vind ik wel bij goed werkgeverschap horen.

1 like

Ik heb een drukke baan (meer dan 50 uur per week). En als ik gestresst ben vind ik het heerlijk om mijn vrijdagavondplannen te annuleren en schoon te gaan maken. Zo rustgevend dan

8 likes

In aanvulling daarop: ik vind koken ook heel ontspannend en doe het juist graag na een lang dag! Maandag was ik ook half 9 thuis en heb ik ook nog lekker gekookt :sweat_smile: Soms “mag” ik van mezelf bestellen, maar dan kook ik eigenlijk altijd omdat ik daar meer zin in heb. Ik heb ook ooit als goed doel 1x per maand bestellen gehad, maar dat haalde ik niet :sweat_smile:

10 likes

Mijn moeder werkt als schoonmaakster en laatst vertelde ze dat ze soms een dweil nat maakt en in een emmer zet om het te doen lijken alsof ze heeft gedweild maar dat dus niet heeft gedaan :sweat_smile:

41 likes

Ik vind die ‘namaak airmax’ skechers best leuke schoenen en ze lijken me lekker lopen. Maar vanwege het hoge crocs gehalte van dat merk koop ik ze niet.

4 likes

Maar ik mag vrouwen geen sgat noemen? :sob:

Maar sowieso ben ik jaloers op hoe mannen altijd binnen 10 seconden vrienden zijn

@Wasbeer doen. Skechers zijn zo fijn en gaan lang mee. Ik vind Nikes echt hels. En Crocs zijn nu ook hip, dus jouw argument telt nu niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Hahahah daar heb je een punt. Nike air max 1 was jarenlang m’n standaard schoen, maar die worden nog nauwelijks meer verkocht

1 like

ik vraga me af of deze schoonheden fijn lopen

5 likes

Tuurlijk! Gewoon proberen

Stel dat die hak zo ook van rubber is en alle kanten op buigt haha

27 likes

Gelukkig! Ik vind het altijd zoiets liefs hebben als mensen in een winkel/restaurant me “meis” of “lieverd” noemen

4 likes

dat is ook het beeld dat ik erbij heb? of dat je constant valt omdat dat de zool zo flexibel is wat totaal niet logisch voelt met een hak :joy:

2 likes

Lol, lijkt net alsof er zo een zelfde hak z’n kont ondersteunt.

66 likes

jammer dat ze niet in mijn maat meer verkrijgbaar zijn :frowning:

1 like