Wow nu heb ik hier echt zin in
inclusief verlept, zweterig marsepeinroosje?
Je bent zelf de meest overrated taart
(De lekkerste red velvet vind ik van de Cheesecake Company ook in DH)
Dat moet je aan meneer Red Velvet vragen
Oeh dank voor de tip!
Vroeger kwam dit door een reactie tussen de azijn, karnemelk en cacao. Maar tegenwoordig is cacao meer bewerkt en heb je die reactie niet meer/minder.
Wauw, chemie, love it! Weer iets bijgeleerd vandaag
Geen enkele taart kan tippen aan de red velvet van de Drie Graefjes. Met teringveel cream cheese frosting. Elke andere die ik heb geprobeerd vind ik maar matig/goor.
Haal het iig niet bij de HEMA, want dat is idd een droge spons met kleurstof imo
Vind zelf de red velvet van de Drie Graefjes te zoet, maar ik vind snel taarten te zoet.
Eens. Meestal neem ik ook geen red velvet dingen ergens anders, want het valt toch altijd tegen.
Dusja red velvet is overrated, behalve bij de Drie Graefjes
Nou als ik iets overrated vind zijn het de overgeprijsde droge taarten van de Drie Graefjes. Ik gok ook een impopulaire mening haha.
Nee, helemaal eens! Was al verbaasd dat mensen hier enthousiast over waren
Ja!! Hoewel dit wel iets is van het laatste jaar is mijn indruk. Maar zeker de red velvet is echt gortdroog geworden.
Ik vond die zo vreselijk tegenvallen. Mijn favoriet is van honeypie in middelburg
Ik vind sowieso taarten met roomkaas overrated. Dat zurige, gadverdamme. Geef mij maar een dikke laag botercrème
Als ik dit lees hoor ik Robèrts stem.
Ik heb het precies andersom, ik vind botercrème zo vies. zo vettig en zalvig ofzo, altijd een deceptie als dat ergens op zit.
Oo jaaa love it. Al vind ik de taart bij Central Park in Apeldoorn ook altijd fijn.
Ik snap precies wat je bedoelt en ik vind dat juist het allerlekkerste aan botercrème haha
Ik zou dat het liefst los vanuit de spuitzak mân mond in spuiten (ik realiseer me dat dit heel fout klinkt)