Ik word altijd zo raar aangekeken dat ik het liefst alles wandel.
Ik ook mensen winden zich altijd helemaal op omdat ik geen fiets heb. En dan vraag ik waarom en dan hebben ze geen antwoord.
Same, ik zei het gisteren nog toen ik weer met tegenwind en regen naar huis fietste. Ik HAAT fietsen echt intens, word er zo moe van. Als mijn werk op loopafstand was zou ik elke dag lopen. Mensen vinden dat altijd best raar ja haha
Ik voel me aangesproken
Koop maar een fiets voor me
Ja dat is wel echt zo, maar dat is eigenlijk omdat lopende mensen overal lopen waar ze niet lopen moeten. Hekel aan voetvolk dat maar overal een beetje loopt te lopen, duurt soms 10 minuten om een stukje te fietsen dat zonder volk gewoon 2 minuten zou duren.
ik haat fietsen ook enorm, ik loop liever.
Ik vind Mean Girls echt overrated
Ik vind het juist heerlijk om door de stad te fietsen. Ik ga altijd bumperkleven als iemand het hele pad in beslag neemt. Agressief bellen of er vlak voor langs fietsen. Ik kan zo mān frustraties van de dag kwijt en iedereen zegt dan altijd sorry.
Ik vind het ook ongelofelijk gedateerd qua humor. Daarnaast is het verhaal (als je erover nadenkt) zwakjes.
Edit:
Ik vind Amsterdam overrated
buiten de ring
Ik vind jurken met zakken kut.
waarom is janis een villain?
Het is best wel ziekelijk om een nieuw iemand op school enkel te bevrienden omdat je hoopt dat je via diegene je aartsvijand (Regina) een lesje kan leren. Ze behandelt Cady nooit als een volwaardig persoon en ze durft zelf helemaal niks tegen de plastics dus doet ze het zo.
Vind haar ook echt een kuthoer haha, Maargoed ik heb al eerder gezegd dat ik mean girls alleen maar leuk vindt tot het moment dat Regina nog steeds de populairste is, daarna vind ik het een hele stomme film.
Op de een of andere manier heb ik altijd ruzie met deurklinken als ik een jurk met zakken aan heb. Dont ask me how want ik weet het zelf ookk niet, maar ik hang er geregeld aan vast.
Of aan trapleuningen.
hahaha dat heb ik nooit! maar ik vind dat ze het model vaak lelijker maken
ik hoorde hier op de radio vluchtig iets over, maar ik ben helemaal voor als ze belasting willen invoeren op online bestellingen
als je alleen al op dit forum ziet hoe ziekelijk veel er besteld wordt (door sommigen ook echt gewoon WEKELIJKS met altijd geklaag ;p) en het gemak van duizend kilo kleding bestellen en retourneren en opnieuw bestellen en dan het riedeltje weer opnieuw. echt niet normaal
ja en ik ken de argumenten al hoor, als je niet in (de buurt van) de stad woont, als je dingen niet in een fysieke winkel kunt verkrijgen etc. en er zullen vast legitieme redenen zijn voor die sporadische bestellingen die je doet, misschien moet je je dan ook niet aangesproken voelen. maar die koop, bestel- en retourgekte van vele anderen kan niemand denk ik goed pratenā¦
Moet je even op ad.nl bij de reacties kijken. Ik heb in 4 uur 500 reacties moeten goed en afkeuren van mensen met al diezelfde terugkerende argumenten