Impopulaire meningen #4

Ik vond deze blog over niet gratis verzenden tof! Ook dat ze mensen die meerdere jassen of maten bestellen zelf mailt om advies te geven.
Ik bestel zelf sinds ik vinted gebruik echt zoveel meer, en het merendeel is natuurlijk helemaal niet nodig.
Ik woon wel in het centrum dus alles stuur ik direct naar een afhaalpunt, maar dan nog is 't duurzamer het niet te kopen.

4 likes

OkĆ© maar dat voorbeeld wat je noemt, dan kan die verhoging van @Enthusiasm toch nog steeds. Als dat uiteindelijk op die manier ā€˜gecompenseerd’ zou worden.

3 likes

Ja hier ben ik het mee eens!

@Enthusiasm Ik zat ook meer te denken in de richting van enkel door elektrische voertuigen mogen laten bezorgen, het liefste in combinatie met meer pakketkluizen in wijken. Dan zijn er minder ritjes naar losse huizen nodig. Dit is natuurlijk wel heel ambitieus, maar ik denk dat de oplossing meer bij de bezorgdiensten ligt dan bij de consument. En inderdaad geen gratis bezorgen/retouren meer, dat is ook fijner voor de bedrijven en lijkt me wel zo fair.

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Impopulaire meningen #4 (Deel 3).