Impopulaire meningen #4

Dit zijn de twee woorden die mijn herfst omschrijven. Ik ben een maffiabaas :sunglasses:

1 like

Ik heb ook liever een deken op de bank dan de verwarming hoog!

Hier gaan ze wel echt na een paar keer gebruiken in de was. In de zomer ligt er vaak een deken over de bank, want echt niet dat er iemand met zn zweet/zonnebrand lijf op mijn bank gaat zitten. Die bank kan niet in de was 🥲

4 likes

Ik krijg tyfus aan mn oogbal van al die kaarsen ook. Laatst ook bij Halloween filmavond bij vrienden, mijn ogen waren zo droog dacht dat ik mijn lenzen er met een koevoet uit moest krijgen.

Dekens doe ik wel voor de katten, maar mensen, je kan die gewoon wassen hoor (de dekens niet de katten). Moet ik na het handenwasdebacle ook al oppassen voor dekentjes bij mensen.

Toppunt van ranzigheid vind ik de dekentjes die ze wel eens bij een terras hebben. No Thank You.

8 likes

Ik was dekentjes ook regelmatig. Ik denk eerder dat mensen die ze niet wassen in de minderheid zijn. Maar als ik bezoek krijg leg ik ze weg. Ik wil ook geen bezoek in mijn bed dus ook niet onder mijn dekentje :sweat_smile:

Terras dekentjes zijn echt goor ja en die in het vliegtuig ook. Ik heb uit betrouwbare bron ook gehoord dat die niet altijd gewassen worden :nauseated_face:

6 likes

Nooo, doen ze gewoon vieze dekens opnieuw in plastic? :sob:

1 like

Ja als ze er schoon uitzien :grimacing:

Edit: ik zie net dit ook

Investigative reporters from the Wall Street Journal even discovered that most airlines only cleaned their blankets every five to 30 days.

Ok, mental note: nooit meer een dekentje in het vliegtuig gebruiken. :heavy_check_mark::face_vomiting:

8 likes

Ooh nee ik dacht altijd het is veilig omdat in een plasticje zit :sob: brb even nog een keer douchen.

Hier ook team ik was mijn dekentje. Die van mij gaat wekelijks/elke twee weken in de was (hangt van het gebruik af) En ik heb een mand met dekentjes voor bezoek, die gaan in de was zodra ze zijn gebruikt.

4 likes

Hoe vaak gebruik je een dekentje dan boor die in de was gaat?

Ik was ze bijna nooit, wij gebruiken ook misschien 1 keer per week een dekentje op de bank en zitten daar gewoon schoon onder. Beddengoed was ik eens per twee weken en dat gebruik je natuurlijk veel intensiever en word ook ‘viezer’ omdat je eronder zweet/sekst/slaapt. Dus als ik dat gebruik extrapoleer naar een dekentje dat ik misschien een uur per week gebruik op de bank dan zou wekelijks bankdekentjes wassen echt wel heel veel zijn.

1 like

Mijn impopulaire mening blijkbaar: Het doet me echt niets dat iemand anders blijkbaar al onder dat dekentje heeft gezeten. Wat is het ergste dat er in kan zitten? Beetje zweet? Beetje kwijl? Prima, zolang ik het niet zie dan is het er ook niet.

84 likes

In een hotel hebben toch ook genoeg mensen in het bed en onder het dekbed gelegen?

2 likes

Ja? Wat is je punt haha, dat kan men ook vies vinden toch :sweat_smile:

2 likes

Maar dat wordt toch gewassen? De dekentjes dus blijkbaar niet altijd

Ik gebruik mijn dekentje sowieso elke avond op de bank en soms ook tijdens het werk over mijn benen. Ik eet ook onder mijn dekentje dus vandaar dat ik hem wat vaker was. Als ik er geen zichtbare etensvlekken op zie of weet dat ik niets heb gemorst dan blijft ie nog rustig een weekje liggen zonder te wassen.

3 likes

Hahaha is de hoe vaak was jij je dekentje de nieuwe hoe vaak was jij je beddengoed/gordijnen/handdoek. Waar we ons collectief al niet druk over kunnen maken

33 likes

Ik heb zojuist gordijnen op het to do-lijstje voor de grote schoonmaak gezet😅, heb die denk ik al 3 niet meer gewassen #biecht

Weer een voordeel van antisociaal zijn: niemand komt ooit bij mij thuis dus ik mag zo smerig zijn als ik wil :sparkling_heart:
Kan het iedereen aanraden, mensen zijn toch kut

32 likes

Schurft. Van die terrasdekentjes schijnen daar een grote bron van te zijn. Dat zie je inderdaad niet maar dat wil je ook echt niet.
Sinds ik dat heb gehoord raak ik die nooit meer aan.

10 likes

In hotels vind ik de gordijnen, het sprei, de vloerbedekking en beddengoed ook het meest ranzigste wat er is. Ik slaap er wel gewoon maar vooral het sprei/ zo een smal randje sprei gaat echt onmiddellijk van het bed af zodra ik de hotelkamer binnen kom.

10 likes

sprei sprei wat een raar woord is dit eigenlijk!

1 like