Hou allemaal eens op joh, ik wil gewoon in onwetendheid een hotel kunnen slapen en warm op het terras zitten.
De sprei noem ik altijd het spermadekentje. Verder heb ik geen angst voor terrasdekens omdat ik die toch niet op m’n blote huid heb. In sommige hostels ben ik wel een beetje viezig van het beddengoed
Hahaha zo noem ik het sprei ook altijd. En zo een sprei kan je niks doen, maar toch 
Oh gets ik heb ruim 15 jaar geleden keer schurft gekregen van een ex waarmee het al uit was en ik bleef slapen na het stappen, vriendschappelijk. Bleek achteraf dat die gozer al weken lang met grote schurftplekken rondliep en steeds maar niet naar de dokter ging
. En ik had in dat bed geslapen en zo stak hij mij aan. Daar was echt ontzettend moeilijk vanaf te komen, wat vreselijk was dat, en de jeuk 
Zalig zijn de onwetenden 
Omg ja een vriendin van mij heeft ook een keer schurft opgelopen na een ONS
Was toen geloof ik een hele uitbraak onder studenten
Omg dat dat nog bestaat joh. Dacht gelezen te hebben dat schurft is uitgestorven.
Ojaa nu weet ik het weer, dat ging over schaamluis. Ach lijkt vast op elkaar behalve de plek.
Ik wou dat ik dit had
Bij mij viel het qua zicht mee, je zag niks:
Spoiler voor als je niks over schurft wil lezen:
Samenvatting
Ik had een soort gaatjes tussen mijn vinger en als je daar dan in kneep kwam er wat helder vocht uit. Ok, brr, maar het zag er bij mij niet vies uit, omdat ik er op tijd bij was. Ik dacht altijd dat je er heel vies uit zou zien met schurft, maar dat viel me alles mee.
Behalve als je er te lang mee door blijft lopen ja!
@ellegirltalk de jeuk in mijn liezen was wel het ergst! 
Zaterdag dacht ik hmm lekker hamburger en friet bestellen en in bed vreten, maar als ik daar dan zit valt het altijd tegen en had ik voor die 20 euro beter luxe boodschappen kunnen doen. Jammer dat ik dit 1x per maand vergeet
Een vriendin van mij heeft dat jaren geleden ook opgelopen, maar dan tijdens een slaapdienst op haar werk
Ik vond het zo zielig omdat ze er inderdaad pas met heel veel moeite vanaf is gekomen en ze schaamde zich er ook echt voor. Het klonk echt als de hel.
Ah zo sneu! Ja ik schaamde me ook, en had ook nog de jongen waar ik mee aan het daten was besmet en hij schaamde zich op zijn beurt ook weer, hij wist niet wat het was maar had wel vreselijke jeuk. Ik dacht dat ik er vanaf was dus had hem er ook niet direct van op de hoogte gebracht. Zo waren we elkaar aan het her-besmetten, echt leuk was dat 
Bedoel je dat ze er pas recent vanaf was? 
Ik heb dit dus ook heel lang geleden opgelopen van een gast waar ik mee heb gedate. Vond zijn studentikoze woning al een beetje ranzig en toen had hij dus ook nog schurft. Wat een hel.
Het is oprecht één van de meest vervelende dingen die ik ooit heb gehad. Vooral mentaal ook. En schaamde me er heel erg voor bij de HA, vriendin die was blijven slapen etc.
Heb ook blijvend last gehouden van die creme die je daarvoor moest smeren.
Och echt joh? Wat ontzettend vervelend! Ik heb geen klachten van de crème gelukkig, wat rot!
Ja echt balen, mijn huid was al gevoelig, maar na twee van die kuren heb ik een nog veel gevoeligere huid. Alsof mijn immuunsysteem op hol is geslagen. Heb dagelijks last van netelroos sindsdien.
Haha nee, ik bedoelde dat ze er na heel veel gedoe eindelijk vanaf was.
Ik vind het ook 9 van de 10 keer een teleurstelling. Niet zo zeer treurig, maar gewoon écht het geld niet waard. En sorry, dan kook ik gewoon echt veel beter haha. Alleen sushi is dikke prima, omdat het teveel moeite is om het zelf te maken.
Inderdaad. Het concept eten laten bezorgen vind ik echt fantastisch. Maar ik ben zelden níet teleurgesteld nadat ik 35 euro voor een paar lauwwarme happen van drie dagen geleden opgewarmde prut heb betaald. Die reviews op thuisbezorgd zijn ook mega onbetrouwbaar. 
Zoveel geld heb ik niet 🥲