Bij de gezondheidszorginstelling waar ik werk, hebben ze alcohol inmiddels wel in de ban gedaan dus dat is wel een goed signaal denk ik! Herkenbaar dat het als heel normaal wordt gezien om elkaar alcohol als cadeau te geven terwijl dat ergens ook wel gek is.
Ik snap je gevoel wel. Had ook gepost over mijn dronken vriend.
Ik zelf drink geen druppel door exact dezelfde redenen als jij. Ik hoop niet dat ik aan mensen een vervelend gevoel gegeven heb door mijn post over mijn dronken en kotsende vriend.
Ook denk ik dat men veeeeelste luchtig doet over alcohol maar om toch te nuanceren: het is niet dat mijn vriend elke verjaardag zo drinkt.
Ah wat een lieve reactie. Gewoon posten en vertellen wat je wil hoor.
Ik ben echt fan van Suzan en Freek en vooral Lichtje branden van hun nieuwe album vind ik heel mooi
Jaa ik vind Suzan en Freek ook echt leuk! Niet alleen de muziek maar ook hun insta, vind het leuk dat ze vaak grapjes maken over dat mensen denken dat ze broer en zus zijn
Op deze manier wordt het geen impopulaire mening meer, maar ik vind Suzan & Freek ook best leuk.
Ik ben niet echt een liefhebber van hun muziek maar ze geven in april een eigen concert in de Ziggo Dome, en die was binnen een paar uur bijna uitverkocht. Vind het heel knap wat ze allemaal hebben neergezet.
Haha heel herkenbaar. Zeker als het fleece dekentjes zijn en er huisdieren rondlopen. Sorry
Haha ik lees dit terwijl ik samen met de hond op de bank onder een dekentje lig. So cosy.
Kan bevestigen dat het antwoord hierop ‘nooit’ is
Daarom heeft onze kat zijn eigen dekentje. Ik hoef zijn haar ook echt niet op mijn dekentje
@grace ik kan dit ontkennen voor een deel van de samenleving. Er is hoop. Er zijn mensen die hun dekentjes regelmatig wassen!
Niet! Ik was mijn dekentjes elke week! Maar ik eet ook wel eens met een dekentje op de bank en eten op textiel maakt me buitengewoon woest, dus ik besef dat ik wellicht een uitzondering ben.
Hierop aanhakend: ik vind op bed eten echt degoutant!!! Ik vind het idee van ontbijt op bed heel leuk tot ik besef dat het ontbijt op bed
is. Ik eet nog liever op de wc, daar zijn ten minste geen stofjes in de buurt.
Om hier trouwens nog even op aan te sluiten, ik vind het altijd best wel raar dat mensen hun katten op de tafel laten springen (zie dit vaak in teams meetings) of naar boven laten gaan, naar hun slaapkamer bijvoorbeeld. Als ik al zie hoevaak we onze bank moeten stofzuigen, wil ik echt niet dat hij zijn haar op zulke plekken achterlaat
Ik was mijn dekens eigenlijk standaard voordat er bezoek komt! Vind ik wel zo netjes haha
Dekentjes (kleedjes) zijn alleen om op te zitten in het park!
Thuis op de bank geeft het me altijd deze vibes
Ik kan ook helemaal niets met ~gezellig op de bank zitten met een dekentje~ wat voegt dat ding nu toe dat op de bank zitten getransformeerd wordt tot een noemenswaardige activiteit?
Ik zit altijd op de bank met een dekentje. Ook in de zomer. Ligt gewoon veeeel lekkerder als ik iets over me heen heb??
Niks maar het scheelt gewoon geld dat ik kan uitgeven aan leukere dingen.
Exactly, maar laat die anti-dekentjes-mensen maar; de herfst-grinches van het forum.
De dekentjes- en geurkaars-maffia opereert níet seizoensgebonden hoor.