Impopulaire meningen #4

Oh ja ik ben als kind ook met de familie naar Menorca geweest en dat was volgens mij heel leuk? Eigenlijk wel een goeie tip om daar zelf voor een familievakantie eens naar te kijken over een tijdje, was helemaal vergeten dat het bestond eigenlijk.

4 likes

Het is echt heel mooi! Maar het schijnt dat via Nederlandse reisorganisaties alleen maar bepaalde plekken op het eiland worden geboekt. En dat het daarom babyisland enzo wordt genoemd. Iig ik vind het zo’n aanrader als je niet van dat toerisme houdt. Ik heb de laatste keer dat ik er was niet een Nederlandse toerist gezien.

1 like

Hoezo zou je niet naar Mallorca willen? Ik vind het een mooi eiland waar je lekker kunt relaxen (of helemaal naar de klote als je naar het feest gedeelte zou gaan)

3 likes

Ja ik denk dat dit mn puberervaring is. Vind het te toeristisch. Maar ik vind heel snel al iets te druk of toeristisch. Laatste keer mallorca was denk ik in 2011. Nee ik vond het echt niks toen.

Ah dat kan inderdaad! Het hangt er ook wel beetje vanaf waar je in Mallorca zit, de kant van El Arenal is inderdaad mega toeristisch maar de andere kant op echt stukken minder.

2 likes

Mallorca is zo mooi ja! Love de noordkust bij Sóller in de buurt, met het trammetje en de rotsen en bijna helemaal geen Nederlanders en als ze er zijn zijn ze 50+ en chillend.

Zuiden is ook supermooi, je moet gewoon El Arenal vermijden @grace echt love mallorca

5 likes

Jaaa de noordkust vind ik echt prachtig! En ook met de auto rond touren is er zo leuk.

1 like

Nou, nu gaan we weer massaal naar mallorca. Die eilanden zijn heeelemaal verneukt door toerisme. Net als de Bahamas bijv.

1 like

Ik noem mijn vriendinnen graag popje/mop/babe/bae en ben ook best klef met ze. Als we thuis chillen vinden we het gezellig om te knuffelen - dus we knuffelen niet alleen als begroeting - ik houd hun hand graag vast en op straat lopen we gearmd rond. Zeg je dat zo? Ik bedoel dat je met elkaars ellebogen om elkaar rondloopt. Uiteraard doe ik dit alleen bij vriendinnen die dit ook leuk vinden, de rest laat ik met rust.

7 likes

Dit is echt mijn horror

72 likes

Haha dit doe ik nog steeds met mijn moeder, altijd op haar initiatief, maar ik vind het wel heel schattig eigenlijk :pleading_face:

6 likes

Lidl heeft nu ook koetjesrepen!

3 likes

Huh volgens mij heb ik laatst beide producten nog in de supermarkt gezien, jumbo geloof ik

1 like

Ik houd niet van salted caramel. Het maakt alles VEEL te zoet.

5 likes

Wibra had die ook altijd! Weet niet of dat nog zo is maar misschien nog een tip.

1 like

:sob: haha zo jammer dit! Wij gaan volgende week (vooral ivm vliegtijd met kind). Ben wel bang voor die zweef Ibiza types ja.

( cc @anon50301661 )

19 likes

Ik ruik echt nog liever iemand z’n zweetgeur dan dat ik iemand z’n parfum ruik :face_vomiting:

9 likes

Maar dat is ook een interieurwinkel in Amsterdam toch? Althans ik dacht dat een keer in een vlog gezien te hebben. Geen idee meer van wie.

Voor zweet ben ik tenminste niet allergisch. Altijd leuk als iemand DKNY Be Delicious op heeft en te lang in de buurt blijft staan

Als je er allergisch voor bent is het helemaal kut ja. Ik vind het gewoon vies :joy:
Vooral als ik buiten ergens loop en iemand komt langs op de fiets en die laat zo’n hele parfum walm achter gadverdamme, ik wil gewoon frisse lucht.

2 likes