Nou, nu gaan we weer massaal naar mallorca. Die eilanden zijn heeelemaal verneukt door toerisme. Net als de Bahamas bijv.
Ik noem mijn vriendinnen graag popje/mop/babe/bae en ben ook best klef met ze. Als we thuis chillen vinden we het gezellig om te knuffelen - dus we knuffelen niet alleen als begroeting - ik houd hun hand graag vast en op straat lopen we gearmd rond. Zeg je dat zo? Ik bedoel dat je met elkaars ellebogen om elkaar rondloopt. Uiteraard doe ik dit alleen bij vriendinnen die dit ook leuk vinden, de rest laat ik met rust.
Dit is echt mijn horror
Haha dit doe ik nog steeds met mijn moeder, altijd op haar initiatief, maar ik vind het wel heel schattig eigenlijk
Lidl heeft nu ook koetjesrepen!
Huh volgens mij heb ik laatst beide producten nog in de supermarkt gezien, jumbo geloof ik
Ik houd niet van salted caramel. Het maakt alles VEEL te zoet.
Wibra had die ook altijd! Weet niet of dat nog zo is maar misschien nog een tip.
haha zo jammer dit! Wij gaan volgende week (vooral ivm vliegtijd met kind). Ben wel bang voor die zweef Ibiza types ja.
( cc @anon50301661 )
Ik ruik echt nog liever iemand z’n zweetgeur dan dat ik iemand z’n parfum ruik
Maar dat is ook een interieurwinkel in Amsterdam toch? Althans ik dacht dat een keer in een vlog gezien te hebben. Geen idee meer van wie.
Voor zweet ben ik tenminste niet allergisch. Altijd leuk als iemand DKNY Be Delicious op heeft en te lang in de buurt blijft staan
Als je er allergisch voor bent is het helemaal kut ja. Ik vind het gewoon vies
Vooral als ik buiten ergens loop en iemand komt langs op de fiets en die laat zo’n hele parfum walm achter gadverdamme, ik wil gewoon frisse lucht.
Dat is zo naar. Of mensen die naar een restaurant of de bioscoop gaan met 100 spuitjes op. Doe ff rustig
Impopulaire maning op dit forum dan: ik hou van Ibiza. Om er met vriendinnen heen te gaan maar ook met m’n gezin. Hoop er volgend jaar weer heen te kunnen met mijn dochter.
Ik ben niet zweverig
Dit is volgens mij de impopulaire mening hier, maar ik vind Ibiza juist zo fijn als vakantiebestemming; redelijk korte vliegafstand, veel lekkere baaitjes en enorm helder water, fijne temperatuur vroeg al in voorjaar en laat in najaar, klein&overzichtelijk, stukken met mooie natuur voor hikes, superveel leuke eetplekjes. Komt helemaal goed denk ik! Have fun!
Haha hierop volgend een impopulaire mening van mij: ik vind het echt genieten om in een parfumwalm van iemand te staan (mits het een enigszins lekkere geur is natuurlijk). Dan kan de walm me niet groot genoeg zijn.
Ik heb echt een hekel aan knoflook
Nou ja, ik vraag me dan wel af wat zus 1 zo bijzonder maakt dat ze haar wel wat willen geven.
Risico van meerdere kinderen nemen vind ik dat je ze allemaal gelijk moet behandelen
Ik vraag mij af of hier ouders aanwezig zijn die het gevoel herkennen van het ene kind meer gunnen dan de andere. Ik las laatst een artikel over het veel voorkomt maar nog een taboe is: je ene kind leuker vinden dan de ander (is niet hetzelfde als gunnen, I know)
En @Vaiana dit is ook niet per se een directe reactie op wat jij zegt, maar door jouw post kwam deze gedachte in mij op.
Ik heb bij mij thuis wel altijd verschil gevoeld in voorkeursbehandeling tussen siblings. Maar heb me ook altijd afgevraagd of dat tussen mijn oren zat.
Ik weet trouwens niet waar de andere discussie zich afspeelt dus geen idee wat hier al over gezegd is.