Mijn nichtje toen ze op zo’n loopfietsje zat. Ik dacht ook wtf? En toen ze gewoon ging fietsen en veel meer kans had om op de bek te gaan zonder helm.
Ik vind het vooral onaantrekkelijk dat ze vaak behoorlijk hard rijden met 2 kleine kinderen er in en zich niet aan de verkeersregels houden. En zelfs een knappe man met 2 leuke honden vond ik direct minder aantrekkelijk door die bakfiets.
Ik ben er geweest en geloof me: je mist niks. Verschrikkelijk. Zand, dorre planten, wijven in gehaakte gewaden en non stop gelul over die energiegevende rots in de zee never again
Ik vind deze chocolaatjes echt super lekker. Als in: ik zou het liefst altijd alleen nog deze chocola eten.
saaaaame, heerlijk.
Aldi heeft die dingen soms
Ik ook! Ik doe ze ook altijd een beetje beschaamd in mijn winkelmandje. Hahah alsof het iemand een reet uit maakt dat ik ze koop
Ze zijn deze week te koop bij de Lidl!
Ik heb nooit begrepen waarom deze ijscups heten?
Ja pastel de nata.
Huh? Welk artikel
Ja inderdaad zeg
Ik ben er geweest maar vond er echt niks aan
Echt saai en overhyped, alles gaat om gezien worden maar de mensen kleden zich niet eens bezienswaardig haha
Hahaha ik begrijp dit. Ik ben er als kind geweest en zou wel een keer terug willen maar ik denk dat ik dan teleurgesteld ga zijn. En mallorca krijgt je mij al helemaal niet naartoe. Menorca, wat klein is en bekend staat om babies en kinderen is geweldig!!
Ik las: dorre wijven in gehaakte gewaden.
Het is echt heel mooi! Maar het schijnt dat via Nederlandse reisorganisaties alleen maar bepaalde plekken op het eiland worden geboekt. En dat het daarom babyisland enzo wordt genoemd. Iig ik vind het zo’n aanrader als je niet van dat toerisme houdt. Ik heb de laatste keer dat ik er was niet een Nederlandse toerist gezien.
Hoezo zou je niet naar Mallorca willen? Ik vind het een mooi eiland waar je lekker kunt relaxen (of helemaal naar de klote als je naar het feest gedeelte zou gaan)
Ja ik denk dat dit mn puberervaring is. Vind het te toeristisch. Maar ik vind heel snel al iets te druk of toeristisch. Laatste keer mallorca was denk ik in 2011. Nee ik vond het echt niks toen.
Ah dat kan inderdaad! Het hangt er ook wel beetje vanaf waar je in Mallorca zit, de kant van El Arenal is inderdaad mega toeristisch maar de andere kant op echt stukken minder.
Mallorca is zo mooi ja! Love de noordkust bij Sóller in de buurt, met het trammetje en de rotsen en bijna helemaal geen Nederlanders en als ze er zijn zijn ze 50+ en chillend.
Zuiden is ook supermooi, je moet gewoon El Arenal vermijden @grace echt love mallorca
Jaaa de noordkust vind ik echt prachtig! En ook met de auto rond touren is er zo leuk.