Impopulaire meningen #4

Sowieso niet Nederland

Welke loser draagt hier nou een helm echt sad

2 likes

Mijn nichtje toen ze op zo’n loopfietsje zat. Ik dacht ook wtf? En toen ze gewoon ging fietsen en veel meer kans had om op de bek te gaan zonder helm.

1 like

Ik vind het vooral onaantrekkelijk dat ze vaak behoorlijk hard rijden met 2 kleine kinderen er in en zich niet aan de verkeersregels houden. En zelfs een knappe man met 2 leuke honden vond ik direct minder aantrekkelijk door die bakfiets.

3 likes

Ik ben er geweest en geloof me: je mist niks. Verschrikkelijk. Zand, dorre planten, wijven in gehaakte gewaden en non stop gelul over die energiegevende rots in de zee :roll_eyes: never again

21 likes

Ik vind deze chocolaatjes echt super lekker. Als in: ik zou het liefst altijd alleen nog deze chocola eten.

97 likes

saaaaame, heerlijk.

2 likes

In dezelfde trant wil ik al weken koetjesrepen kopen maar kan ze nergens vinden
Deze vind ik ook HEERLIJK en die zijn ook spoorloos :frowning_face:
image

Ik lust verder het liefst pure choco maar deze shit smelt zooo lekker in je mond weg ugh echt m’n favo stiekem

15 likes

Aldi heeft die dingen soms

Ugh die winkel is zo uit de buurt en rommelig

1 like

Ik ook! Ik doe ze ook altijd een beetje beschaamd in mijn winkelmandje. Hahah alsof het iemand een reet uit maakt dat ik ze koop :joy:

1 like

Ze zijn deze week te koop bij de Lidl!

1 like

Ik heb nooit begrepen waarom deze ijscups heten?

3 likes

Okok ik ga al!!! @Soy.peor

Is er nog iets anders leuks te koop bij de laidel?

1 like

Ja pastel de nata.

5 likes

Ik… ook niet en dit artikel maakt het nog verwarrender want ijscola??

@Soy.peor OMG m’n chef had ook al pasteis de nata gemaakt gisteren god is groot :heart_eyes:

3 likes

Huh? Welk artikel

1 like

Oeps sorry ik vergeet de link erbij te plakken

1 like

Ja inderdaad zeg
Ik ben er geweest maar vond er echt niks aan
Echt saai en overhyped, alles gaat om gezien worden maar de mensen kleden zich niet eens bezienswaardig haha

3 likes

Hahaha ik begrijp dit. Ik ben er als kind geweest en zou wel een keer terug willen maar ik denk dat ik dan teleurgesteld ga zijn. En mallorca krijgt je mij al helemaal niet naartoe. Menorca, wat klein is en bekend staat om babies en kinderen is geweldig!!

Ik las: dorre wijven in gehaakte gewaden.

15 likes